Sneaker freaker! [Officiell sneakertråd 3]

Övrigt - Blandat

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Yup, var release i Grey Market Supply i Helsingfors...då är det väl nåt vi har bättre än Sverige! :) Fluff var väl så att det var nåt Europe Only release, och alla butiker som fick dem fick väl bara 12 par var...
Hellsinki Sneaker Freak!
Inte illa. Jag gillar fluffs. Du fick tag i ett par antar jag?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Naah, var på jobb på fredag kväll när det var release, och gillade inte skon så mycket...
Hellsinki Sneaker Freak!
Poet

2010-01-17 20:21
Candide

Vi har en SB butik i Malmö. Vad jag har förstått så får de in rätt så bra grejer där.

Köper själv inga SB, men jag vet att där finns en... Streetlab heter den. Min bror brukar handla mkt där... han e skateare..

Finns förmodligen fler, men kravet på å va en SB butik är att det är en skatebutik...
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/
Ja, precis. Cali, WeSC och nån annan butik på söder får in SB's här. Och det mesta kommer väl in dessutom. Det som är lite mer limiterat brukar väl hamna på Cali i väldigt väldigt få exemplar (Goretex kom det typ 2-3-4 av har jag hört). Då snor ju naturligvis ägare med vänner det som kommer in. Cali...

Men precis, det är ju bara att kolla in lite skatebutiker.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Yup, det är ju ganska tight att få en deal för att sälja SB, men här har vi ganska bra, 3 ställen bara i Helsingfors och så en del till i resten av Finland...
Hellsinki Sneaker Freak!
Hehe, hade missat det här helt. Fluff Sb släpptes på WeSC i Stockholm den 10 dec. Jaja.
för lite bilder som vanligt.. hur ser fluffer nike ut??
stick the fucking flag up yer god damn ass
Nike Sb Bruins känns lite som en modell du skulle kunna gilla poo. Bruins är bra skor, men jag skulle hellre pengarna på ett par Vita World Famous bruins, de är snygga.

jo skulle vilja ha ett par og bruins faktiskt. tror de är marty mcflys fel.. men ingen metallic skit.. bruins o gazelle är rätt lika ju
Metallic är grymt! Alla Supreme World Famous Bruins är grymma.

Personligen väljer jag nog att leva lite mer med blicken framåt. De skorna skulle man haft.
de har du ju redan candide... fast de står yeezy på dina lådor
Hehe, yeezy är lite mer nertonade än de här. Nån tidigare version av yeezyn var lite närmre tror jag. En sån bräda hade vart nåt med.
Nu ligger det bilder uppe på Denim Demon x Sneakersnstuff jeansen här,
http://sneakererik.blogspot.com/

Släpps den 29/1. Ska kanske inte ligga i denna tråd men vet att candide är sugen på att se bilder och det lär ju vara här du kollar först? hehe

såg riktigt shyssta ut men gissar att de kommer kosta 2500 typish?
var tog den grönvita selväschen vägen fresten?
Det ser bra ut tycker jag. Behöver verkligen ett par nya jeans.

Förresten Johan, när jag var inne hos er för ett tag sen nämnde Peter att ni kommer få in Parra Am1or senare i vår. Menade han då de vinröda med blå swoosh?
Skivsamlare

2010-01-18 19:13
SNS x Denim Demon-jeansen ser riktigt fina ut.. Blir lätt ett köp beroende på prissumman givetvis. Och om man kan ta ledigt, eftersom ni envisas med att släppa på fredagar jämt och ständigt.
Yes! In Concert — For the love of music
jag tror på samma prisklass som poo :) ser jävligt fina ut. Är det samma fit som vanliga Ajja eller?
Forumssignatur...<br>
2499 kr, mycket riktigt.
då blir det lättare att inte köpa byxorna i alla fall, även om det hade suttit fint.

gissar man fel på en spänn borde man fan få ett par gratis:D
helt plötsligt känns inte 30 par lika några:)
2500 är lite saftigt kanske. Riktigt nice men det blir nog att passa ändå. Surt...
1699 för Varsity VIorna. Jag tycker att det är lite i överkant. Ska alla jordans ligga på den nivån i år?
Poet

2010-01-19 21:40
det är fan rubbat... jag läste nått om att skor skulle bli billigare i år... gäller uppenbarligen inte så här långt iaf...
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/
Hehe, det var ju skotullarna som skulle slopas. Det var dock bara en rekommendation och den gick inte igenom. Så billigare skor är nog inte att räkna med.

Jag tror att man kommer kunna få VIorna billigare från USA. Har sett dem redan nu för 200 dollar vilket är billigare, de går nog ner lite grann efter release. Men då finns ju alltid risken med tullavgifter...

Vilka ska köpa VIorna förresten? Själv hoppar jag. Är sugen på fler runners!
Poet

2010-01-19 21:48
Jag måste ha dom. Minst ett par...
Garderobsrensning 3.0
Jag skippar dem, hoppas på nån fresh Spizike eller nån bra Sixty Plus-modell, har kollat lite på Celtics cw:n, men väntar på att den sjunker lite i pris...
Hellsinki Sneaker Freak!
Jag måste ha ett par, tror jag.. eller? Inte något fan av just den modellen, men vill ändå ÄGA den hehe.

Jag vet att det är en ganska obetydlig detalj, särskilt som den är i samma färg som bakgrunden, men jag har svårt för jumpmanloggan på hälen. Läste nåt rykte för ett tag sen att de kanske skulle gå tillbaka till Nike Air, det hade jag gillat.
1699 är rätt saftigt, speciellt efter att ha lagt ut 1799 för space jams när dom kom...
men det blir ett köp, garanterat! har man väntat så länge kan man inte låta några hundralappar stoppa en!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1699 är ju helt insane hehe. Jag tänkte först att nja de köper jag inte sedan blev jag mer och mer sugen. Men nu är det väl ganska klart att man passar på dem.
Forumssignatur...<br>
Sparar mina pengar till några runners istället.
http://www.slagskottfilm.com/
Poet

2010-01-19 23:09
man blir ännu mer motiverad av prislappen när tjejerna bara behöver betala 1299...
Garderobsrensning 3.0
Apeman

08-120 20 700 <-- Numret till diskrimineringsombudsmannen.
Jag har för mig att jag köpte Jordan carmine första retro release för typ 1299 när dom droppa för ett par år sedan. Helt sjukt att dom inte kostade mer då dom är så populära.
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.
Jag trodde de skulle ligga på 1299:-. Det kosta väl 3:orna i somras?

Ja det gjorde dem väl jag trodde med de skulle ligga där. Det känns som 1300 är smärtgränsen på något sätt.
Forumssignatur...<br>
Jag ska köpa de white/coral/black på sns. Någon som vet när man måste komma och köa i tid? Hade tänkt står där kvart över tio är det för tidigt eller sent?

Hahah synd för er killar som måste pröjsa 1699. De kommer nog kosta 1599 på footish. Men inte så stor skillnad.

Hade också tänkt att beställa men tjänar bara 150:- om jag har tur och slipper tull.
Jag tror det är chill om du kommer strax efter tio.
Det är värre när det gäller herrmodellen. Då ska man nog börja köa tidigare....

tror ni verkligen det kommer vara sån hype för detta släpp?
nu är inte jag intresserad av jordans alls och har inte tänkt köpa skorna, men verkar ju släppas på en hel del affärer..
sns, cali, shelta, footish osv.. priset på 1699:- borde väl avskräcka en del.
spacs jams och true blues finns ju fortfarande kvar i en del storlekar på shelta t.ex.

inte förvånad om foot locker i gallerian också får in skorna.

menar att det känns overkill med att köa flera timmar bara ;)

ja de klart de är overkill o köa flera timmar men inte 45 minuter :P

Ja tror faktiskt de är rätt hypade iaf kill släppet. Men sen är frågan om folk vill lägga ned 1700 spänn. Tjej jordansen vet jag inte faktiskt hur det är i sverige. Har inte stött på många sneaker galna tjejer. Det är lite tråkigt. Kan man ju se i tråden också bara jag som är aktiv tjej :(

Varför skriver inte era tjejer här så man kan snacka lite tjejsneakers.
Jag tror att det är overkill att köa alls för de här. Som realidad redan påpekat släpps de ju i ett flertal butiker. Visst, SNS kommer säkert ha en kö och de kommer säkert sälja slut resten på nätet rätt fort men de andra butikerna kommer nog ha par liggandes dagarna efter med. Bara att se på Space Jams och TBIII som låg kvar på shelta ett tag. Är man bara på SNS innan de släpps på nätet så är man nog rätt bra i tid, det gäller ju nästan alla släpp har jag märkt. Därmed inte sagt att man inte borde komma tidigt, det är ju roligt att köa! Kanske inte i januari dock.

För perezzososi som inte ens ska ha varsity tror jag att du kommer kunna plocka dem typ nästa vecka eller månad eller på sommarrean. Efterfrågan verkar rätt sällan vara hög på tjejskorna.
läste på ct att size? ska göra tre cities.. glasgow birmingham o manchester tror ja. skapligt pepp på att se de men de är väl ingen här som är intresserad av sånt frutom jag o alovelysaga? annars äre inget av intresse på g för mig.. förutom att vår puma sida skulle behöva lite hits

http://www.flickr.com/photos/foreverfresh

In o kika lite nu.. grundligt!!
Ja jävlar poo det var några stycken suede's det :-)
jaa de finns ju några olika cws o utföranden från genom åren:)

http://4.bp.blogspot.com/_-h9DjHzPbkc/SqUvc7KpPBI/AAAAAAAABzg/4ccfwEc6HAo/s1600-h/allspizike1.jpg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag håller på att gå i taket. Clae russell i blå mocka. Jag bara måste ha.mmmmmmmmm

Då saknas det bara en blå velour träningsdress! Fresh
Hehe tänkte precis samma sak. En blå roca-wear dress, å sen är du hemma!