Eddie Cruz af1 på rea på SNS gaaaaaaaaaaah
Can't break necks in boxes
Även jag och min sambo kränger av delar av garderoben!
Finns redan en tråd om en skinnajacka, en hel drös grejer på tradera samt den nya tråden gällande en del skor här:
Länk till http://www.whoa.nu/forum/ovrigt/kop-och-salj/679440/1.aspx i övrigt väntar jag spänt på mina Jordan 6:or... kom ju inte iväg till SNS... så det blir en väntan på posten istället...
snörade på mig mina "varsitys" idag för första gången. oooootrooooligt sköna kicks! riktigt sköna. fick en del kommentarer på jobbet också, alltid trevligt ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så kom mina "pumps" från Kingsize tävlingen. Kanske mitt livs största antiklimax. Två månaders väntan för ett par helsvarta Omni Lites, dessutom är det inte i den storleken jag uppgav. Någon som vill ha ett par svarta omni lites i storlek 10 så är det bara att hojta till.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jag lider fan med dig, Candide.
fy fan så störigt. Bara att vänta på paaket suger ju,
o när det sen blir pannkaka. fy fan.
Bonus:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TheMatt: Dr. House Blackmon? ;)haha
Always against the odds, one with the underdogs
Jaja, spelar väl ingen roll egentligen. Skorna var ju gratis och ett par helsvarta skor kan väl komma till användning nån gång kanske. De där mörka spizikesen som kommer senare i vår är grymma.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jo, gratis är ju alltid gott. Men själv hade jag varit riktigt besviken.
Café hade också en Pump-tävling...skulle inte förvåna mig om vinnarna i den också fick de vanliga omni lites som du fick Candide. De lurar en....
Länk till http://www.cafe.se/?id=693643&version=cafe3
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Ja, jag är sjukt besviken. Har ju trott att jag skulle få ett par pumps i två månader. Nu kan man ju bara hoppas att Kingsizeredaktionen får matförgiftning, jävla hycklare.
Apeman: Vet inte riktigt.. Måste fundera ett tag på hur/vad/vem som gjorde vad. Hahahaha så sjukt! Det är klart att du har helt rätt, helt rätt min vän.
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.
Mycket fint där Apeman! Running man har ju jag vart på jakt efter ett tag, dock i 10.5.
Can't break necks in boxes
candide: omni lites är ju också pumps och det var ju tyvärr det enda som uppgavs om tävlingen. Jag möttes av precis samma sak som dig idag, ett par helsvarta omni lites i fel storlek :) Någon som är sugen på ett par us8? :)
Ja, omni lites är ju en pumpmodell men att man förväntade sig en The Pump var inte jättekonstigt med tanke på tiden för tävlingen. Det är ju knappt värt att gå till posten för ett par svarta omnis.
Vi måste ju fira att vi släpper våra jeans så på fredag kör vi fest med Denim Demon på Folkbaren i Stockholm. Är du vuxen nog att dricka alkohol är du välkommen. Ses!
Dresscode Denim Demon x Sneakersnstuff. Innebär det att endast de 30 som köper jeansen får komma in? Hehe. Jag kommer nog kanske, med eller utan jeans.
Jag hoppas du kommer utan jeans, det hade varit roligt! vart ligger folkbaren?
Forumssignatur...<br>
Jag kommer nog inte byxlös, det hade kanske varit roligt för andra men iom att det är fruktansvärt kallt hade det nog varit sådär för mig. Hornsgatan...
Haha ok! TheMatt snyggt kort förresten! Spike lee!
Forumssignatur...<br>
det finns en app o en web (för att fira spiziken) för det, det är tyvärr alltså inte jag som har det där kittet hemma.. :)
Ok synd för dig :) Vad är det för adress? :)
Forumssignatur...<br>
Var iväg och leta skor idag men hitta inte mycket, har ni några tips på skysta skoaffärer i sthlm förutom SNS och footlocker?
Kollade på dessa
men jag har så stora fötter brukar funka med 46 men dom va för tajta i tårna och självklart fanns inga 47or varken på footlocker eller stadium. Kört med ett par airmax på senaste tiden men vill ha nåt lite enklare och ljusare nu till våren och mina nya jeans som är lika breda nere
De mesta jag hitta på SNS och footlocker var för spejsat för mig och resten var bara trist. Känns som det är lite sämre utbud under reatider
Men lite tips vore guld!
Its darkest before dawn
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Alkor: http://www.nike.com/jumpman23/becomemars/index.html
Skivsamlare
2010-01-27 08:58
AM180n kommer ut i höst igen! Infrared & grape.. Blir lätt att haffa sig Infrared cwn.
Droppade även ett par CWs på AM1 för hösten.. Ser trevligt ut.
Yes! In Concert — For the love of music
Dom där var jävligt fräscha också, fast svårt att beställa på internet när man inte testat. Jobbigt att ha stora fötter man vill ju inte att de ska se ut som båtar heller men 47 bör nog sitta bra på cortez, dom är ju förövrigt så sjukt sköna känns som att gå barfota typ väger ingenting, anpassar sig så grymt efter foten också
47,5 kan bli lite stort/fult, roligare med lite färg på också typ röd/blå, grön, grön/svart eller så
Its darkest before dawn
poo dessa kanske passar dig. Finns inne hos SNS nu
http://www.slagskottfilm.com/
Jag vill att våren skall komma. Trött på att gå i samma skitskor varje dag. Är det bara jag som går runt med oanvända skor hemma? Senast igår satt jag i kallingar och nya am1:or och såg på tv hehe
Jag går också in nya skor hemma. Ligger i soffan med skor på är göttet.
http://www.slagskottfilm.com/
jag fixar inte o va rädd med skorna, mao har jag i vinter totalförstört både alife chukkan & OG AM'sen.. :(
Skivsamlare
2010-01-27 13:17
Visst är man trött på slasket och de 2 paren som man endast går i. Fast skön känsla att sitta på x antal kartonger vars skor man inte använt än. Blir en fin vår!
Yes! In Concert — For the love of music
Apeman, du hade rätt...var hos skomakaren idag och hämtade ut skorna, blev skitnöjd med resultatet! Mycket bättre än att ta ut sulor osv :)
Hoppas dessa kommer till Sverige
pellesvansloez: Har ett par hemma också. Definitivt en av mina favoritjordans. Enligt rykten så ska dom komma i ett pack med Cement treorna nu i år. Kommer definitivt köpa ett par så mina 2004 retros kan ligga stilla. :)
crucial: Jo 2orna från Countdown packet var riktigt trevliga, skulle bra gärna vilja ha dem. Dessa är samples än så länge och i en aningens annan färgsättning men släpps dem i sommar så är dem ett lätt köp!
Err...ojdå läste visst lite fel.. Du hade du inte dem utan retrosen så my bad! :)
Hm....kanske dax å äta något när man ser/läser/skriver mer fel än vad som är mänskligt... Det är OG variaten som eventuellt droppar igen...aja nu mat å önska att det gick å redigera sina inlägg i forumen... :(
Yes! Äntligen några fler nya Air 180s på gång, blir lätt att jag skaffar någon av dessa. Hoppas att våra butiker i Sverige tar in dem också, ingen som tog in ultramarine-färgen när den släpptes förra året :(
What else is there?
matte-rappar Gött! crucialH ska cement treorna komma iår? var florerar detta rykte?
jaha... jag ville ha svar cement... inte vit... men det kanske blir ett köp ändå... men hade det varit svart hade det varit spikat..
Säger det samma. Hade det varit svart hade det inte varit något snack om saken. Den är sinnesjukt bra. Men de vita är oxå russkigt fina. Perfekta i sommar!
Vita cement IV knäcker ju nästan allt när det kommer till jordans tycker jag. När det gäller IIIor så håller jag nog med övriga här, den black cement är bäst.
Det verkar komma en heldel grymma jordan släpp framöver, synd bara att dom är så dyra här...1700 svider lite
Candide, Apeman osv: Svarta cement går ju att hitta på ebay inte alltför dyra med tanke på att de kom i CDP packet.
För övrigt är jag sjukt peppad på detta släpp. Jordan III är min favoritsko liksom.
Jag har ett par. Retro från 2000, Nike Air istället för Jumpman, me like! Kvaliten är sådär dock, något jag märkt med alla retro jordans. Färgen släpper liksom på sulan efter ett tag. Har sett ett par Black Cement från 94 en gång och de hade en helt annan kvalitet i färgen, den flagnade inte av.
2001 är de från förresten.
candide snygg bild *hög mysfaktor*
Est. 1984