Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja o här i Helsingfors lär man redan få dem i en butik, ingen aning om pris men tänkte gå förbi på lördag o kolla...
Hellsinki Sneaker Freak!
Senaste Pegasusen är riktigt butter! När ja såg den så var jag bara tvungen att inviga mina pegasus när jag var på Willys idag.
Can't break necks in boxes
whosa jag tycker den liknar de helvita med svart swosh som kom i höstas. Lite mer spännande tycker jag de kunde gjort den.
http://www.slagskottfilm.com/
De där pegasus är helt sjukt snygga. Lätta att matcha saker med. Funderar på att köpa och spara till sommaren.
Always against the odds, one with the underdogs
Kom nyss hem från Amsterdam... å på Patta hade man redan släppt tjejstorlekarna på båda jordan 6 färgerna.. dock inte herrstorlekarna...
Skivsamlare
2010-01-22 09:05
whosa - har väntat på den vita/gråa modellen! Haffade aldrig de helvita som kom förra året så detta blir lätt årets första köp för min del. När de finns på SNS dvs..
Yes! In Concert — For the love of music
Apeman: plockade du ngt i amsterdam?
bara ett par lunarracer till gymmet... hitta inget annat jag ville ha... e ju en dag på lördag med...
bojjan jag plockade de helvita förra året men frågan är om jag kan hålla fingrarna i styr? Som
crucialH sa är det nog lätta att matcha med det mesta. Oftast sådana skor som man använder mest. Gillar dessa också:
Riktigt nicea /hud! Lite info plx!
Forumssignatur...<br>
Tips för er som står o köar för 6orna, footlocker har redan öppnat o har drygt 2 par i vare storlek! Inga 10or kvar men annars finns alla storlekar... Sitter o fingrar på mina nu, sooo sweet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alkor ligger uppe på shelta.se och verkar vara standardsläpp av zx 500 i färgsättning som nästa matchar miami dolphins. Finns för både den lilla och stora foten :-) Fett att dagen så har kommit för en del. Hoppas ni alla får tag på ett par.
Shelta har fått in den nya gråa NB1300 nu såg jag. Fantastisk sko!
6orna är dessutom 200 kr billigare på footlocker...kostar bara 1499:- där...lite irriterande men men...
Fan att det ska vara så svårt att bestämma vilka sneakers man ska ha när man ska ut på lite party-party...beslutsångest sucks!
Hellsinki Sneaker Freak!
bara ta på sig random skit.. fina skor blir ändå bara förstörda vid såna tillfällen ;)
Så sant! :) Tänkte nog ta det ganska lugnt, men, som det alltid är så är det ju nån jävel som kommer o trampar en på toe-boxen... ;)
Hellsinki Sneaker Freak!
Shelta har fått in den nya gråa NB1300 nu såg jag. Fantastisk sko! jo de är nice! men skiljer ju sig inte så himskans mkt från 576 sga så kommer inte bli köp för mig iaf.. då väntar jag på 1300 jp så får de bli mina första 1300 om jag får tag på några.... men om man får ett outletspriserbjudande vet man aldrig förstås:D
stick the fucking flag up yer god damn ass
Vilka penisar här inne vare som nallade upp Jordan VI som släpptes idag? :P Anyway, skulle till sns och köa en halvtimme och plocka upp ett par VI:or, självklart hade jag jobbat natt och "en powernap" lät som grym idé, vaknade nyss, fick min polare o ringa mobilen som hamnat från laddningen en bit från sängen (så att jag skulle vara tvungen o röra mig ur sängen för att få tyst på väckarklockan) och hittade den mellan sängen och väggen. Inget jag kommer något ihåg utav. In på sns sidan, självklart allting slut. Dang.
Est. 1984
^^Finns ju kvar på shelta och cali...annars footlocker?
jo de är nice! men skiljer ju sig inte så himskans mkt från 576 sga så kommer inte bli köp för mig iaf.. då väntar jag på 1300 jp så får de bli mina första 1300 om jag får tag på några.... men om man får ett outletspriserbjudande vet man aldrig förstås:D Förutom att det är en helt annan modell då? ;)
Vet inte heller om jag kommer plocka dem till fullpris.. Det brukar ju dyka upp ett och annat par seconds av de flesta GR-släppen från Flimby :)
Hmm är mesh:en ljusgrå eller vit på 1300 flimby? Jag trodde den skulle vara vit men på vissa av sheltas bilder ser den grå ut.
Forumssignatur...<br>
lite hemmabilder på overkill 577 pls!!!! gärna med vita snören i osså!! kan nån låna ut 3900 oxå? i pay you back never;)
3 par nb 577;)
köpte mina gs 6or idag på sns :) Blev de några för er?
Inga jordans här inte perez. Däremot så har jag gjort en lista på 5-6 par jag vill ha nu i februari månad. Har fått lite extra jobb så det ska nog gå. Blir nån vecka med nudlar bara :-)
efter mkt om och men så är ett par beställda av sexorna iaf... vet ju inte helt hundra om jag fick dom men vi får se... sen måste jag dubbla på dom åxå... det blir nästa övning... /hud... vilka är det du måste ha i februari?
Skivsamlare
2010-01-23 23:17
hud - Hehe. Man kan inte ha för många pegasus ;) Fast hey, visst skiljer de sig inte mycket från de helvita.. Annars har jag inte handlat skor på exakt en månad nu, going strong!
Yes! In Concert — For the love of music
Sjukt va fort Carmine gick åt på SNS. Bara size 14 kvar. Blev ett par från Shelta i stället. Nån som vet om det är några andra färger på g att släppas?
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.
shysst /hud!! fast du behöver ju inte va rädd för skorna tror inte de bits så du kunde gott gå lite närmare:P
okej, alla ni med US8... ligger lite mer grejer ute på tradera nu... i dagarna kommer även en flickr upp med en massa US8 AM90 grejer... framförallt AM90... sambon rensar skor så det står härliga till... ligger för övrigt en hel drös med jackor i diverse storlekar uppe på tradera nu om ni fryser...
dada: Är inte carmines de vita röda? Varför kallar du dem för carmines? :)
Forumssignatur...<br>
Carmines är heta. Kom en retro som en del av CDP va? Vad tycker ni som haffade ett par Varsitys? Hur känns de? Hur är kvallen?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
ok shysst! vita är the way to go helt klart iaf!! ni som har sett de är de olika innersulor på alla?
Någon här som har lämnat in sneakers för uttöjning hos skomakare? Blir det bra? Syns det utvändigt?
jag har gjort det. mina erfarenheter är att det blir kanon, och syns inte ett smack på utsidan... funkar dock bara på läderskor... mesh funkar inte...
ha ha ha ha ha ha adidas......................
alkor: Jo Carmine skorna är dom röda/vita. Men många kallar VI för carmine där ibland jag. Nu ska inte inte vara sådär bara för att dom råkar vara svarta/röda. För mig kommer dom _ALLTID_ att vara i Carmine colorway. :P
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.
dada inte för å va sån, men vad snackar du om? menar du på fullaste att en grupp människor går runt och kallar själva modellen för carmines? kommer låta som värsta nörden nu, men det där är helt enkelt bara sjukt. egentligen så heter den här cw:n infras. dock har de ändrat på de röda partierna, så de inte är infraröda längre, utan varsityröda... så, rimligtvis borde man kalla dom varsitys nu då eller? carmines är dom vit/röda som är lika dom rosa som kon i grade school storlekar nu. aldrig hört talas om att man skulle kalla modellen i sig efter en cw som inte ens är den kändaste och mest omtalade cw:n modellen kommer i... du har helt enkelt fel.
Någon som vet var man kan hitta det vita paret på bilden att beställa??
sjuukt feta iaf
Bilden funkar inte för mig efterbliven.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
ser ut som något du kan hitta på foot locker eller stadium.
Ja, footlocker London hade de där för typ 30-40 pund i somras.