I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjejer som snusar

Övrigt - Blandat

2010-05-10 19:01

Tjejer som snusar

Jag sitter med ett projekt där jag skulle behöva ställa lite frågor till tjejer som snusar eller brukar snus ibland. Tar max några minuter. Vore hur bra som helst om ni tjejer som snusar kunde skicka ett meddelande!

- Välkommen till Illuminati, vad vill du ha?
- Jag vill ha bas!

2010-05-10 19:16
Även om jag kanske inte tillför nåt till projektet nu så vill jag bara skriva att jag föredrar en snusande tjej än en rökande. Satan va illa rökare luktar, och värre blir det när man ska ligga och gosa med en. Håret, händerna, andedräkten, kläderna.. ja, hela kroppen stinker skit enligt mig. Eftersom jag själv snusar så har jag inget emot om min kvinna skulle göra detsamma. Det är väl bara tänderna som drabbas och dom går ju att borta.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2010-05-10 19:20
Co-sign där asså, helst en tjej som inte snusar men hellre 1000 ggr en tjej som snusar än en som röker, fucking nasty alltså..

2010-05-10 19:47
Fan heller.
Pallar inte snus på tjejer, rökning är inga problem eftersom jag själv röker :).
portionssnus kan funka undantagsvis, men lössnus fungerar icket! :O
blluuuuuääääh!!!!
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-05-10 21:18
jag slutar just nu röka genom att snusa. det funkar skitbra! ställer gärna upp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-11 01:25
lycka till att kunna sluta snusa om du inte kunde sluta röka..
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2010-05-11 02:40
jag slutar just nu röka genom att snusa. det funkar skitbra!

famous last words. välkommen in snusklubben. du kommer stanna ett tag.

2010-05-11 04:24
Har aldrig fattat hur folk kan tycka att tjejer som röker är äckligt, smakar/luktar knappt nåt.

Brudar som snusar däremot är asvidrigt, mestadels för att jag inte snusar och inte vill råka ut för möjligheten att få nåns jävla prilla i truten.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2010-05-11 05:05
Personer som själva röker har väl mycket svårare att uppfatta röklukt (på kläder t.ex) eftersom dem själva är "inrökta"?

Snus hajar jag inte varför folk ogillar. Är man noga med tandhygien så är det ju lugnt.
Visst, kanske inte så nice att få snussaft på tungan men är man rädd för att en snus ska smita in i käften på en genom en puss/kyss är man ju larvig. Lyckas man med det ska nog både du och snusaren ta en kurs i hur man kysser på ett icke-retarderat vis.
Svårare att "hålla rent" när man röker då röken sätter sig fast överallt.
En snusare kan ju ta ut snusen och skölja munnen efteråt om man ska mysa sig lite i soffan. Rökare har det jobbigare då det inte är lika lätt ta bort lukten och/eller smaken.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2010-05-11 13:36
Snus är bara riktigt osexigt.

Men det är ju såklart en smaksak, men jag tycker det är grymt avtändande med snus iaf.
prinsen i hundkostym.

2010-05-11 14:41
missbruk, jag röker inte.

Väldigt mycket av hela grejen är att det just som slusken säger är avtändande, ser jag en tjej jag finner attraktiv och märker att hon snusar så blir det ett stort minus, hela attraktionen kan försvinna av det.

Dessutom är snus något jag associerar med fordonselever och bönder, killar i keps och polisonger - inte direkt den parallellen jag vill dra till en brud.

2010-05-11 15:43
har jag sagt att jag tänker sluta snusa eller? det viktiga är att jag slutar röka då det försämrar min MS ofantligt fort och det förmodligen är en av faktorerna som gav mig MS från första början. snusning försämrar inte min hälsa öht så det är bättre att jag nyttjar nikotin på det sättet än genom dödsfällan rökning.

tycker dock att tjejer som röker är ashett men tyvärr luktar det faktiskt skit.

som snusande person kysser jag f.ö. inte min pojkvän med snus inne, så att han skulle få en prilla från mig är ingen risk. ...om vi ens skulle kyssas på ett så slaskigt sätt att prillan skulle smita in i hans mun alltså...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-13 17:35
Ställer också gärna upp! :) Har snusat i många år :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Hangaround

2010-05-16 01:46
menar ni att det är äckligare med tjejer som snusar än killar? logiken där är lite avtagande känner jag. snusa är i alla fall tusen gånger bättre än att lukta rök. har slutat röka nu, utan snus hade det nog varit skitjobbigt.

jag kan ställa upp! skicka mess.
http://matildaberggrens.blogg.se

2010-05-16 02:50
menar ni att det är äckligare med tjejer som snusar än killar?

Nä, men jag bryr mig bara inte lika hårt om jag tänder på en kille eller inte..
Om en snygg tjej snusar så är det trist för mig lixom..
En kille bryr jag mig inte om..
prinsen i hundkostym.

2010-05-16 16:27
Jag snusar..
Många killar gillar inte att man snusar, but who gives a damn. haha

2010-05-16 16:44
Rökare får ju ligga sjukt mycket mer än snusare (med andra rökare förvisso). Hur ofta ser man två personer stå och ragga lite på tu man hand och dela på en snus?
Intressepenisen hårdnar!

2010-05-16 16:46
Snusare är duktiga på att tigga cigg på fest
prinsen i hundkostym.

2010-05-16 16:58
Dalit, med tanke på att jag inte tänder på killar så tycker jag att det är äckligare med tjejer som snusar, ja.

2010-05-16 17:04
Snusande brudar = Avskyvärt
Rökande brudar = Kan va hett... men vanligtvis riktigt skarrigt
RATED R!

2010-05-16 17:18
App

mestadels för att jag inte snusar och inte vill råka ut för möjligheten att få nåns jävla prilla i truten.

Haha:D Det vart nog min dagens. Jag menar vem slaskar trut med en prilla i munnen?
Bara för att man snusar så är det ju inte som att man automatiskt blir skitsnuskig och tanklös.
Jag vill definitivt inte kyssas med någon som har eller när jag har en prilla i munnen.
Man hånglar ju inte med någon som har en cigg i munnen eller hur?

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2010-05-16 17:19

Intressepenisen hårdnar!

2010-05-16 17:28
Jag håller med Lacroix, sedan är det inte så vanligt att tjejer snusar lös snus hahaha

2010-05-16 17:31
Emk

Nä jag har nog aldrig sett en tjej med lössnus om jag ska vara ärlig.
Och bilden på en snusande tjej känns inte så rättvis faktiskt. Hade hon haft ett liknande ansiktsuttryck som Kate Moss där så hade prillan inte synts.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2010-05-16 17:33
Ja, det var ett orättvist bildval, jag vet!
Intressepenisen hårdnar!

2010-05-16 17:35
Det har du rätt i Lacroix.
hahah precis sådär ser ju jag ut dagligen ;)

2010-05-16 17:36
Är du en tjej som ler med tänderna så är du nog rätt "fucked" om du kör med snus ändå.
Intressepenisen hårdnar!