I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Svårt att somna

Övrigt - Blandat

   
Groupie

2012-01-18 02:48

Svårt att somna

Jag vill ha era bästa tips på hur man gör för att somna snabbt!

Som rubriken avslöjar har jag jättesvårt att somna.

Det är absolut inte ovanligt att jag går och lägger mig klockan 24 men ligger vaken till typ 04. Man blir så jävla rastlös och irriterad när det inte går snabbt och det slutar med att man tänker, helvete nu får jag bara X timmars sömn, och då blir det inte direkt lättare att somna.
Detta kommer och går i perioder så nått beror det ju på, nu har jag haft såhär i kanske 5 dagar i sträck, att jag lägger mig den vanliga tiden 24 - 01 och ligger och tycker synd om sig själv till kanske 4. Nu under skrivandes stund är klockan 02:24 och jag har gett upp. Dygnsryttmen blir ju bara mer och mer uppfuckad när man sitter uppe till 5 så det blir ännu svårare att somna nästa natt etc.

Jag är i 9 av 10 fall trött när jag går och lägger mig men lyckas ändå inte somna. Nu blev det här mycket längre än nödvändigt men förhoppningsvis blev jag tröttare av det.

Så snälla kom med bra tips jag är jävligt trött på att sitta uppe hela nätterna. Gärna tips som fungerar inte massa bullshit om att räkna får för det tröttnar man på innan man somnar.

Säkert massa stavfel är trött och lack som fan, sry för det. Peace