snook - mr.cool, whoa!
fyfan vad grym, finner inga ord. bara att pumpa svinhögt och njuta. Nån mer som hört den? var bara tvungen att starta tråden, är i extas. peace alle
ja, så är det.
Lite mer information kanske?
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Haha!
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
ny singel, skivan kommer i maj. Och det låter jäävligt lovande
ja, så är det.
hur kan man sitta stilla och låta bli att hoppa omkring och sjunga med? det funkar inte. Detta är något!
ja, så är det.
snook var fan några av sveriges grymmaste rappare men efter såpbubler grejjer så har de blivit "markolio style" .. vette fan om man ska ta dom seriöst längre
jo, men att jämföra denna låt med barnvisan såpbubblor funkar inte. Wow, Mr.Cool!
ja, så är det.
Jo det är softens fortfarande. Landen falukorv, ojoj! ;D Någon som har en aning om det blir några gäster på den kommande skivan?
Sveriges svar på Outkast.....
ya hörd mä!
Haha denna var ju skitskön :D
tungt beat.. kommer bli en hit, med all säkerhet.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
skeptisk gentemot reffen dock
allt sitter klockrent, damnit.
ja, så är det.
gee Outkast? Det var som... heh, nä, den kopplingen förstår jag inte alls. Hursomhelst, låten var... äh, den var ju inte dålig direkt, men lite väl töntig, faktiskt. Jag gillade Såpbubbler och 1990-nånting, men här passerar de gränsen för vad jag klarar av. Men det ska i vilket fall bli kul att se vad framtiden bär i sitt sköte.
faktiskt så diggade jag detta....men det lät lite burkigt och midi-synthigt men kanske för att det inte är mixat helt och hållet jag vet inte.....men desoft dom är duktiga på rappa och göra egen grej...tycker jag faktiskt...men ah..ändå nåt
hade högre förväntningar med tanke på att alla här fått orgasm av låten så...kunde tyvärr inte leva upp till dom, men det var en nice låt!
AND I'M OUT
aerobicsmusik.... snook har bara gått utför senaste tiden... synd.. de var ett gäng lovande musiker.
dom sluddrar, mummlar eller så är det dåligt mixat.. skitsamma jag hör hälften av vad dom säger. coolt! nyskapande. verkligen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snook är för bra för whoa! Detta är verkligen what hiphop is all about!
Dubbelmoral? I love it!
seriöst.. det där var var ett skämt va?
hip-pop ... diggar inte..
fuck backpackers, show some löööv for mr.cool!
ja, så är det.
eksem har du eksem? han menade säkert att snook tar en ny väg inom sverige precis som outkast.....
Svergies framtidslöfte S.N.O.O.K Mer sånt här
inom svensk hiphop alltså..
den va bra. förra singeln sög men detta va soft
fcuk spleling
jo det finns det....
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
skrivstil Ny stil? Jo, de, Markoolio och Just D, då ;) Höh. Okej, men jag kan väl leva med den liknelsen då. Men kom igen, att dra vitsar om mitt användarnamn känns lite... alltså komigen, det är inte som att jag inte sett det förr. Typ tusen gånger.
yeah, hits 4 kids..! *sätter på lite warcloud istället* YO!
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
Jaha, försöker förstå om det är markoolio som lärt sig flowa eller om det är en gammal hederlig 80 tals klyscha jag sitter och lyssnar på(syftar på reffen).
om man måste gämnföra snook med annan gruup så kan man lika gärna säga Saian Supa crew
fcuk spleling
asså..snook har börjat köra nästan lite för mkt konstiga grejer.. det är skööööna grejer..men på deras album hoppas jag verkligen inte att det enbart blir såna grejer.. det ska vara såna grejer + deras andra sköna grejer som typ mognare än oss och sniff sniff...
I LOVE SNdubbelOK
www.marysoul.com
me likee!! riktigt skön.....albumet lär ju vara mest köpvärda i år utan problem
CSL Studio | www.cslstudio.se<br> S-MaN Productions | www.s-man.nu<br> SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
den var jävligt sköön..
Pälsman
jag ryser när jag hör snook...fan så fett!...o dom ska spela på metropol i hulstfred 21 april....då borde man va där!...
eksem precis de har en nyskapande stil precis som outcast. hoppas de slutar klia. (kunde inte låta bli)
Jag ser dem lite som en svensk version av en blandning mellan saïan och outkast. Faktiskt, i alla fall de nya grejerna, sedan 1990-nånting ivf
ja, så är det.
Det är ju inte nyskapande stil.. De använder ju samma stil som alla andra som gör komerciell musik dedikerad till folk i 10-16 års åldern. Säger inte att den inte fungerar för andra åldrar, bara att det mer eller mindre är så. Men inget är nyskapande. Ni är bara förblindade av att de en gång i tiden var lite mer hiphop än vad de är nu.. Menmen.. låten funkar, inte riktigt min cop of coke dock.
dom e nice, blir kul o höra skivan.. det går inte utför för en artist bara för att man utvecklar sin musik, dom utvecklar den dit dom vill ha den, inte dit whoa folk vill ha den.. det gör dom inte dåliga snook har inget o bevisa, dom e tighta
www.twitter.com/mzamora036
om man objektivt kollar på rappen så är dom väl ganska feta... men som nån sa så kommer säkert mediala rescenscenter(stavning?) gilla detta... kanske just för att det inte är speciellt hiphop... dom borde nästan låta markoolio gästa...
What would macgyver do?
Äh! För dem som inte gillar detta för att det är för mainstream osv, häng i audio-forumet , där har ni nog eran sorts hiphop.
MAN MADE GOD!
JorEg0 P19 vem har sagt att det är mainstream? kunnta P18 mfl fattar niite hur sjukt det är när ni avgränsar svensk hiphop från "dit whoa folk vill ha den" och "dit dom vill ha den"..och whoa-hiphop elerl hiphop..alltså alla gör musik sen är den bra eller inte bara bedölmma gillar ni inte sluta lyssna gilar ni digga det köp det.. uh jag blir bara irriterad på alla som tycker whoa är så läskigt när dom själv är del av det
konservativa jävlar. Snook gör det, och de gör det fresh!
ja, så är det.
hangeye klart som fan de e nyskapande. du säger att det inte är nyskapande men hur förklarar du då att ljudet från högtalarna låter olika? haha hur lik musikstil har tex outkast gämfört med 50? båda gör musik för 10 - 16 åringar. sen några rader ner säger du att det en gång i tiden var lite emr hiphop en det är nu? vadå? du ahr ju nyss sakt attd e inte är nyskapande? nyskapande betyder att tex tung ghetto rap görs om till en mer popaktig musikstil!?
snook e nice, den här låten verkar fet :) ser fram emot plattan
"I lay chicks like mother goose"
jag kom att tänka på en sak... finns såpbubblor som singel? ...alltså pressad på CD eller vinyl?
hmm, jävligt bra fråga. Men cd-singel har jag för mig. Snook har ju knappast släppts på wax
ja, så är det.