Jävlar vad alla har blivit anti mot truckerkepsar sista tiden då.
nähhh pharell style me truck keps e nice :)
Cadenza
soulsoldier: eftersom att jag inte ska se snook live föränns i slutet på juli så har jag ingen aning om du är seriös eller inte. vadå skämtar dom och lämnar tillbaka dom eller är dom seriösa med det?
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
gjorde dom inte när jag såg dom...
höhö okej
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
En riktigt grym låt, från en härlig skiva. Videon är schyst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låten är ju skön i början kanske... men det finns ju sjukt mycket bättre låtar... den är lite för catchig kanske
jag gillar dom inte.. låter lite.. mesigt..
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
kul att de dissar truckerkepsar när de själva körde med såna
ta av dig din truckerkeps
word
tyvär det är ingen musik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Said P16 nej svensk hiphop är sjukt död... det finns några akter som är rätt sköna... men seriöst...mycket låter likadant... och resten försöker vara som några andra... men det här är musik no doubt.... inte ett jättehårt beat och några nödrim... det här är bra...
Snook e sämst. jävla lallare asså.
snook är ingen höjdare alls. usha mig men beatet va soft.
fuck off
Said P16: Lönt att predika? Folk gillar det. Folk kallar det hiphop. Du behöver inte markera i varje inlägg du skriver att det är discomusik för barn, eller hits for kids etc etc. Folk diggar det, de har en helt egen stil. Och den stilen har roten i hiphop eftersom de rappar. De har bara annorlunda beats. Jag är inte så förtjust i de, men va fan. Alla gillar olika. Respektera det.
första gånge jag lyssnade på skivan lät det helt okej men när jag lyssnade mer nogrant på skivan var den igen vidare enligt mig..
Said P16 Lyssna på Iwo Jima´s låt "Fanatics"
Homothugs <br>
Alla tjatar om att svensk hiphop kommer överleva tack vare artister som Organism 12, ni vet väl att han är med på låten "Lejonhjärta"? Så, det verkar som att "milstoplarna inom svensk hiphop" uppskattar Snook i alla fall.....
riktigt skön låt. kan inte låta bli att pumpa gasen i bilen när den spelas...
---------------------------- http://www.ingaklena.se
Jag undrar bestämt vem låten syftar på... Man har ju sina aningar.
Ta allt jag sä˜\r med en nypa salt!
Kommer inte Snook frn Lidingö... Lr e de bara nått jag fått för mig??
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Asså, det svänger ju utav bara den och det är väl syftet, men sen är väl det inte fantastiskt...
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
låten e grym ja. fast jag e jävligt less på den här tråden haha
Ja, den här tråden börjar suga rejält :)
neeeeeej, inte den här tråden igen!!!
jag har redan snooks skive hehe för att jag ska skriva om den i tidningen för att jag praktiserar här;P
äh vad jiddrar jag om? jag menar jag ska skriva om skivan i tidningen osv
snälla människa tråden e 7 månader gammal låte den dö snälla?
----------------------
haha, min gamla tråd. up! ...not
ja, så är det.
Kelly ... Vaaaaaa... är itne ditt inlägg lite, Off...
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Kelly F15 Från Luleå / Norrbottens län / Sweden Det kanske förklarar saken.. Nä, förlåt nu var jag dum..*skäms i ett hörn*
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
hahah, kom in på denna tråden och såg itne att den var 9 månader gammal, blev helt paff hahahahaha
// Allt jag säger kan ha ironiska inslag.
ye, enbart ett bevis på hur efter majoriteten av whoa är alling
ja, så är det.
haha jag vet jag gjorde bara narr av er alla här höhöhöhöhöh
men dom har släppt en till skiva med nyare låtar som jag ska skriva om i tidningen och sen gjorde jag narr av er oxå haha
åh, förstår inte hur folk kan tycka att snook är bra. när fjortisar, 13-åringar, pop-älskare och föräldrar gillar musiken är det något fel detta är inte hiphop, det är wannabehiphop som gjorts av snubbar med finkläder.
hultman haha det var det sämsta jag har hört.
moments of silence for firefighters were interrupted by cellphones.
säger som Antonasp du e typ dålig hultman
----------------------
hultman P0 tur att någon är kvar och bevarar den äkta hiphopen
jag tänker inte ändra åsikt, hur mycket ni än skrattar åt mig. grejen är bara den; alla som vill tjäna pengar på hiphop (petter, latin kings, just d och även snook) måste köra denna typ av stil för att någon annan än just hiphoparna ska lyssna på den. och jag är inte det minsta dålig bara för att jag vågar ha en egen åsikt
Tror att dom som gillar Snook blir sura när folk säger att Snook inte är hiphop för dom då kommer på att dom inte gillar hiphop. :)
delvis sant, tyvärr å snooks vägnar med tanke på den potential som de besitter tråkigt att man måste spela sån här skitmusik för att tjäna pengar
jag är redan medlem på lunar -> Mathajjas <- skriv gärna i min gb
right on.
det där med 98% medelklasskids är ju rent utsagt fruktansvärt töntigt sagt, inte ens i närheten av sanningen. dessutom; vad säger att man är fattig för att man bor i afrika? snarare är det så att de som är rika i afrika är jävligt rika och de som är fattiga är jävligt fattiga. sundbyberg är för den delen heller absolut inget underklasshangout =)
Det vet man ju sen gammalt att det är folk i Gävleborg man vänder sig till om man vill ha blykoll på Stockholmsförorternas sociala status.
Kan inte den här diskussionen bara dö en gång för alla. Idioter som bara kan uppskatta musik om den passar in i en förutbestämd mall, gjord av personer som uppfyller en checklista med krav ristade i betong - får gärna fortsätta leva efter sina talibanregler. De växer säkert upp någon gång och inser att ingenting är svart eller vitt, si eller så, rätt eller fel. Vi andra - som skiter i om musiken kallas jazz, rap eller rock och som snarare skulle bli överraskade och glada om årets grymmaste raplåt skulle vara gjord av en 54-årig 3-barnsmor från Grums - vi kan ju skita i att argumentera i diskussioner som den här. Snook for President, för helvete.
Check yourself and I'm out.