I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

snook - mr.cool, whoa!

Svensk Hiphop - Allmänt

2004-10-26 12:52
Offbeat

varför uttala dig om mina kunskaper om stockholm då du inte har en aning om var jag har bott tidigare? =)

blomsta

förstår ditt budskap men att ha två 'hiphopare' som president(er) låter inte alltför lockande, tyvärr :(

2004-10-26 18:30
jo, du har rätt i vissa av dina budskap, dock inte alla

hiphop enligt mig baseras på jobbiga erfarenheter, svår uppväxt eller bara ett allmänt tufft liv och är svårt att skildra om du inte upplevt skiten.

blablabla, jag vet att inte hiphop bara handlar om det men vad var från början syftet med den? jo, att försöka komma från det där tuffa livet i förorten och som ett substitut för drogerna börja rappa

detta är min åsikt, den kvarstår

2004-10-26 19:08
Emelpee has right. Valdigt emotsagande. Men jag kan inte saga om det er ratt eller fel. Men en sak som ar ganska saker ar att man inte behover vara medelmattig for att kunna tolka och utforma kulturen. Kanns lite som det var darifran den kom. Du behover inte vara nan annan utan var dig sjalv och agna dig at kulturen sa ar du den.

Poet

2004-11-02 01:09
För övrigt tycker jag att Snook liknar ett par bög-brats =)
Jag har ätit pannkaka!

2004-11-02 01:14
why the fuck plockar du upp den här tråden efter så lång tid för att säga nått så onödigt.
jag gillar inte deras musik men orka snacka skit om dem hela tiden beeeyatch
YO BROTHER YO COUSIN YO AUNTIE’S A BITCH
YO GRANDMA YOU UNCLE YO AUNTIE IS GAY
YO NIECE YO NEPHEW YO GRANDPARENTS SUCK

2004-11-02 10:10
Jaha då var den här gamla tråden uppe.
Vad man kunde notera var att bl.a. Frenetic gissade rätt att media skulle gilla den här låten o att den skulle slå stort...
shimmy shimmy yo