You already know, den e on lean!
synd att inte sådan tatik funkar he he independent musik släppte mycket mer kvalite under 2006 än alla major bolag
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
har släppt en skiva med österländsk hip hop på sitt egna bolag. vad e de för hiphop, e de typ som grime? haha en ny gren.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Haha hörde om det där på radio typ 10 gånger på jobbet i förrgår, verkar ju vara en måttligt störd snubbe
Med tanke på att det inte verlkar fastnat så: Communityregel 4 - Det är inte tillåtet att hänga ut människor Av i flera fall förklarliga anledningar väljer människor att hänga ut folk, som till exempel civilpoliser, fascister, pedofiler och så vidare. Även om vi kan förstå syftet, är det inte tillåtet att hänga ut folk här på sidan eller länka till sidor som gör det i och med att det bryter mot regeln om personlig integritet, samt i de fall där uppgifterna inte stämmer kan klassas som personangrepp eller förtal. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
extremt häftig människa
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
Höhö österländsk höhö bombhot, marknadsföring via klyschor. Men seriöst, att studsa mordhot omkring sig när man inte är det minsta anonym brukar inte vara det bästa karriärsteget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ändå, att lägga några patroner framför ytterdörren hos nån är det bästa sättet att skrämma nån jag har vart med om^^ Ah men då var det ju inte nått mer roligt med den här tråden om vi inte får diskutera vem det var :P
Sebbewhiteboy P0 hur reagerade du när du såg patroner framför din ytterdörr då? :)amfetaminpsykos nä! kan nog inte vara någon jättebright artist.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
hehe så jävla rätt. Man borde mordhota mer.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Rhetoric P22 Oj skrev fel ;D SOM JAG HÖRT OM DÅ DA XD
Om vi säger som så så blir jag impad om ni faktiskt har hört mycket från artisten (även om han har gjort ett inhopp på en Barbados-skiva).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Av i flera fall förklarliga anledningar väljer människor att hänga ut folk, som till exempel civilpoliser, fascister, pedofiler och så vidare. Även om vi kan förstå syftet, är det inte tillåtet att hänga ut folk här på sidan eller länka till sidor som gör det i och med att det bryter mot regeln om personlig integritet, samt i de fall där uppgifterna inte stämmer kan klassas som personangrepp eller förtal. Fast så länge man spekulerar i något så är det väl fritt fram att skriva ut fullständiga namn? Det är ju först när man är säker på att det är rätt person som det blir ett brott mot regeln om personlig integritet. Men visst, nu vet ju folk vem den här fjanten är så då kan man ju skita i att skriva ut namnet här.
www.plaingold.com
Rubio - Spekulationer leder till rykten, rykten leder till "fakta" och s.k. "fakta" (observera citrationstecknen) leder till förtal and fear leads to the dark side, young padawan... Spekulationer är allt som oftast bullshit och av de namnförslag som hittills kommit upp i den här tråden så vet jag att inget av dem är det rätta. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Spekulationer är allt som oftast bullshit Detta är ju grundkriteriet för ett fungerande forum,speciellt detta forum.
hur tror ni bob marley fick sina låtar spelade på radio? hur tror ni hälften av alla NY rappare får sin skit spelad?
Det finns en intressant artikel där bert karlsson försvarar honom, men hans namn näms i den så då får jag inte länka eller?
dundermannen - Om det är från en pålitlig källa (d.v.s. någon av de större seriösa dagstidningarna, SVT, TT eller SR) så är det att räkna som "offentlig information". För att dra en parallell: När Mijailovic bara nämndes på diverse webforum eller "nationalist"-sidor så var det inte okej att avslöja namnet, men när han nämndes i DN (eller var det svd?) så var det "fritt fram". Mabande - Admin Crew: Regulators
Nej precis! På samma sätt som det känns tvivelaktigt att gamle Bert skulle hålla ryggen om en rappare? Eller ännu bättre, vilken rappare skulle medverkat på en Barbados skiva haha? Någon behöver dra slutsatser och dundermannen behöver posta länk
kan nånn länka kens blogg?
Tydligen var han i nån mån rappare. Jag hittade artikeln med en sökmaskin, jag tänker inte säga vilken, men den är rätt populär.
dundermannen, det är ju bara att länka. Du har ju fått ett godkännande av självaste Mabande