[Video] Promoe - Svennebanan
Första singeln finns att kolla in nu! Riktigt fett (Inlägget ändrat av Oracle som la in youtubeklippet 2009-04-13 17:26:29)
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
hahaha, fett!
soundcloud.com/jerrones
Haha nice:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så jävla tung den är i början :O haha diggar den hur reffen än låter, kommer bli fest låt ;)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Langa den i mp3a vill ha den;D tyckte den va sjukt tung;D
Kalliistudios© 2:avåningen
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Haha, så jävla tung låt och nice video... Kommer att bli alla svennebananers krökarlåt nummer ett i sommar...
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
han gör ju narr av folk som kommer att lyssna på låten i sommar, det e häftigt... den här kommer spelas på inne ställen, å alla kommer tycka promoe e nya grejen... men inte tänker på att han gör narr av svenskar som dricker.. gillar inte själv låten alls, beatet e skit jobbigt, precis som bag in box låten... nä usch! besviken!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha fan va rätt
http://www.goteborg.se
Om det inte vore för den helt otroligt dåliga refrängen så hade det vart en riktigt cool låt. Rolig video.
Är denna från albumet?
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Obehaglig...så sann. Ser fram emot albumet.
Ser fram emot albumet, men den här låten är så sjukt dålig, vafan tänker han med?? "Detta har hänt" är en sjukt fet låt och alla månads låtar "new day" "blind" och "logic of dreams" är också riktigt riktigt bra men de här va katastrof enligt mig, ser fram emot skivan enomt ändå fan... OT: Vart e april låten?? har den kommit??
tungt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Moderator
2009-04-12 23:31
BanDiT_King, saxat från
looptrooprockers.com månadens låt kommer senare i månaden. som det ser ut nu släpps den på onsdag kväll nästa vecka - plus minus nån dag. kommer bli en riktigt fet låt!!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
dalig reff,riktigt bra verser.
Jävla disco låt, keff!
http://soundcloud.com/ey-rainy-dayz/
Hel cool! Han behöver ju släppa något som det här för att hypa skivan.
Don't!
Fyfan va överfet! sommar låten
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Producent
2009-04-13 12:24
promoe verkar ha ändrat sin stil rätt rejält :( men låten var småbra, gillar inte beatet eller refrängen.
Ni missar ju det viktiga.. vilka är dom i videon?!?! har promoe hittat videon ngnstans? är det inspelat? varför är vissa censurerade?
Jag är bra - du är dålig.
Ena killen som sitter i bilen ser ut att vara Niklas Walgren eller vad han heter, för x antal år sedan.
Kass reff o beat, ananrs bra
Toastare
2009-04-13 19:03
Sjukt klockren och rolig... hoppas man kommer se några svennebananer hoppa till denna i sommar, det är ju trots allt en rytm de känner igen.
Jag skyller allt på Emma!
dålig video, beatet var jobbigt och skitreff. men verserna i sig gillade jag.
fett
Tycker den var riktigt riktigt fet, visst jag skulle vara sådär lagom road om hela albumet låter såhär. Men som enskild låt och förstasingel så är den ju klockren! Promoe vet verkligen vad han pysslar med. Rolig text, galet flow och flippad video. Min enda oro är väl att, samtidigt som jag kommer tycka det är rätt kul att se folk som är ovetandes om innebörden av texten dansa till den så kommer jag bli utled på att höra folk springa omkring och skrika "svennebanan" med pistolfingret i luften. Kan bli lite en "ta av dig din trucker-keps"-effekten.
Så fruktansvärt dåligt. Jag struntar faktiskt i att han driver med de som kommer att lyssna på det, det är inge nice ändå.
Den är ju klockren
Hej, Träffat Jacob?
lyssna inte ens klart på den. diggar dock inte promoe på svenska. den enda låt som ja kan lyssna på är "detta har hänt"...
vilka är dom i videon?!?! har promoe hittat videon ngnstans? är det inspelat? varför är vissa censurerade? allting som syns förutom promoe är en video från ngt annat. vet inte vad exakt. men videon e inspelad på en sån grön skärm. dels så ser man rätt tydligt att promoe e inklippt ser de ut som nästan.
äh, detta va inget ja sparar eller ens hör igen..
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
allting som syns förutom promoe är en video från ngt annat. vet inte vad exakt. men videon e inspelad på en sån grön skärm. dels så ser man rätt tydligt att promoe e inklippt ser de ut som nästan. Det hjälper ju inte till det minsta. Alla insåg antagligen redan att det var greenscreen.
Seriöst.... Refrängen är fan helt jävla galen. Versen med. Beatet med. Videon är galet keff dock : )
Blunted in stockholm
Alltså "den här kommer spelas på inne ställen, å alla kommer tycka promoe e nya grejen..." JÄVLIGT bra koll du har, verkligen. Skitdålig låt.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Alltså. Nää. Får hoppas att resten av skivan blir bra istället.
Wow, det är BARA svennebananer som kommer lyssna på det här. Melodie MC var tung, förstår jag idag.
Promoe, ÄTER denna låten hahaha ! :D SVENNEBANAN (:
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Känns som Promoe e avundsjuk på medelklassen som kan sticka ut med sina kompisar en helg, ha skitkul, bli fulla och släppa loss... Istället för att sitta ensam i sin 1a och röka hela dagarna. Hade jävligt mycket hellre haft det som dom i videon.
Känns som Promoe e avundsjuk på medelklassen som kan sticka ut med sina kompisar en helg, ha skitkul, bli fulla och släppa loss... Istället för att sitta ensam i sin 1a och röka hela dagarna. nej du jag tror inte promoe är ett dugg avundsjuk + att promoe är emot alla droger har jag för mig så du får leta efter annat o klaga på
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Videon är bättre än låten.
http://fredpajorden.com
haha rolig låt men inte jättebra, men det är väl mer av en rolig låt
http://www.aktivdemokrati.se/
Taztylicious Om jag inte minns fel så är promoe straight edge. Men ja kan ha misstolkat det, Men ja tror inte snubben sitter i en 1a och röker och är avundsjuk. Själv är låten fet, klockren.. Positivt! tycker faktiskt reffen är rätt clatchig ;) peace
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
han e väl knappast avundsjuk på fulla svenskar som festar. står och skriker och krälar runt.
Taztylicious känner sig uppenbart väldigt kränkt av denna video ;S
((MAAD))
tror nog att det är nån mening med allt, att beatet låter som det gör å allt. för många lyssnar inte på vad som sägs bara det går att dansa till och det han säger gör säkert narr av de som lyssnar....får väll se vad "vanliga" svenskar säger, här är ju alla hiphop-skallar å vi är ju lite mer kräsna...men jag diggar:)
MTMTX
Vad fan är det som händer........... suck........
mok vurban
du hänger inte med. detta är det nya soundet för alltid.....
va hände med looptroop - fuck a record deal .........................................
hehe ja det kan man undra men promoe e fet