I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jim Jones = Snitch

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-02-08 00:23
nick P17 exakt.

ye ye ye

2006-02-08 00:25
fiLLadakiLLa

roligt att sitta och prata om en persons föräldrar som man inte vet ett skit om? morsan lever inte längre, hon har varit död i snart tio år.. farsan.. honom kan jag inte säga mycket om.. där visar du bara tecken på omognad som snackar om en annan persons föräldrar.. ska du försöka vara rolig på nåt annat sätt nu? kan jag säga på en gång att de finns inte många i resten av min släkt som jag vet så mycket om..
If a war is holy, wat does den di anholy stand for!?

2006-02-08 00:28
nick P17

håller med dig till en viss del.. men varför är de "nästan" ens skyldighet att gola om man inte är gangster? det handlar om värdighet, inte om att vara gangster eller inte, så ser jag de hela.. men jag förstår till viss del vad du menar

2006-02-08 00:30
gurknäsa P19 snälla lilla du, ja drog bara av med ett medelande med syfte på att säga att alla runt om dig skulle säkert sitta o berätta i tingsrätten om va som hänt.
ye ye ye

2006-02-08 00:38
fiLLadakiLLa

jag beblandar mig inte med folk som golar.. alla jag har runt mig vet om de, och dom som vet med sig att dom hade sjunkit så lågt som att gola, dom håller sig lite på avstånd till mig och lägger sig inte i mina affärer osv. dom jag har runt mig vet att jag skulle aldrig gola dom om de skulle vara något, så därför gör dom de inte på mig heller.. de låter på dig som om du menar att bara för att jag bor i sverige, så har jag bara golare runt mig..? vad vet du om vad jag är för person, vad vet du om hela sveriges befolkning? som de låter på dig så verkar du endast ha golare runt dig, eftersom du inte verkar ha erfarenhet av folk som inte golar, när du säger sånt om en person du inte vet ett skit om, eller personerna i min omgivning.. om du nu ska försöka låta smart, så tänk på vad du säger, eller låt bli att öppna käften

2006-02-08 00:42
asså lugna ner dig, ja skrev ett ironisk och oseriöst medelande med ingen tank på att ja skulle såra dig bara. Har jag påstått att ja vet hur du är o vem du är? Nej så hållkäften o sluta ta allt så seriöst
ye ye ye

2006-02-08 00:45
när någon säger något om min morsa som är död, eller min farsa som jag inte vet allt för mycket om, så tar jag de seriöst.. vilket kanske kan få dig att tänka efter lite innan du säger något om en persons föräldrar som du inte vet något om.. hade inte du tagit de seriöst om de låg till så för dig också, och en person du inte känner slänger ur sig nåt sånt?

2006-02-08 00:49
so what? hur skulle ja veta att dem/hon var död? du är ju bara för mycket tycker inte ens synd om dig.
ye ye ye

2006-02-08 00:51
och hur ofta har du inte hört, va jobbar din mamma med? har själv sagt det till kompisar och dem säger ne hon/han lever inte. Asså va äre som är fel me det? Sluta leka som om du är nått, hur fan skulle ja veta att dina föräldrar var döda, ska ja utgå från att varje persons föräldrar är döda, dessutom vare inte riktat så, drog bara till me dem troligaste som skulle "gola" inom din närhet

PISS OFF!"!!"!"!
ye ye ye

2006-02-08 00:53
hmm, yeye, what ever.. palla med en person som inte kan få in i pannbenet vart man försöker komma.. försöker inte få ditt jävla medlidande eller nåt sånt skit.. försöker bara lära dig nåt som du inte verkar tänka på.. men fuck it då, de visar ju bara vilken osjälvisk människa du verkar vara..

2006-02-08 00:56
what? palla me dig heller. verkar inte ha en dugg ironi i din kropp alls.
ye ye ye

2006-02-08 00:57
och såklart ja inte tycker att de är roligt om dina föräldrar är döda. Om du på nått sätt tror det.
ye ye ye

2006-02-08 01:03
gurknäsa: Det jag menade var att man är skyldig att på en del sorts brott.

2006-02-08 01:05
skitsamma, glöm bara vad jag sa.. jag har ironi i min kropp, har väldigt mycke ironi i min kropp.. men just nu är ett tillfälle jag har väldigt svårt att plocka fram den, och när du skrev dedär så blev de inte mycke bättre kan jag lova.. men skitsamma, inte meningen att ta ut de på dehär sättet..

2006-02-08 01:06
"....att GOLA på en del sorts brott." skulle det stå.

2006-02-08 01:07
nick P17

okej okej.. iofs, bättre än att ta lagen i egna händer om de verkligen är nödvändigt osv. men i många fall vill man hellre ta lagen i egna händer, för man vet att de kanske ger mycke bättre resultat i detta landet än dom låga straff man får här för diverse brott..

2006-02-08 01:14
Ja alltså... Med att man ska gola om man inte är gangster, menade jag att man antingen ska ta lagen i egna händer eller gola. Inte bara skita i det.

2006-02-08 01:17
aah, då hänger jag med på vad du menade.. är rätt seg i skallen nu, och jag tyckte du förklarade lite dåligt först.. men nu förstår jag.. damn, dags för sängen nu känns de som..

2006-02-08 01:32
Hade du inte golat om du kunde sätta dit en våldtäktsman?

2006-02-08 01:36
Men om våldtäkten redan har hänt, fattar du väl..

2006-02-08 01:40
Vafan tror du? Jag hade väl försökt nockat honom eller hämtat hjälp. Svara på min nu.

2006-02-08 01:57
Ja jag är osäker. Hade jag haft ett baseboll-trä hade jag nog försökt iaf. Hade det varit folk i närheten hade jag fått dom att hjälpa mig. Konstigt?

Men om du såg ett inslag om en våldtäkt på efterlyst där du visste vem förövaren var, hade du inte golat?

Grejen är att dom säger att dom är gangsters som langar knark och mördar människor. Då ska man inte tjalla på nån annan som gör det.

Det verkar mest som att ni har nån respekt för brottslingar och inte tycker att dom är värda nåt straff. Wanksta lyser det om er.
Sluta kolla på Boyz n the Hood och New Jack City varje dag.

2006-02-08 09:21
fan va bra sagt weiner.. stop snitchin! AI
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM

2006-02-08 13:56
det e tufft att gola
kan ja kicka

2006-02-08 15:10
om dom inte namn gav personerna så har dom inte snitchat, inte för att jag är nåt stort fan av dip set direkt.
Don't make me Chris Brown you, bitch!

2006-02-08 15:42
DIPLOMATS din nöt.
Duo ... Och vad vet du om det? hur fan kan du sitta bakom en fucking skärm utan att känna mig sen säga vad jag hade gjort om jag hamnat i en sådan situation?

sen säger du till mig att ja är en kuksugare, lirar cs är en tön finnig? hmm hur kan lilla DIPLOMATS veta det då? du blev bara ägd o kallar mig clever.

..det är bra att internet finns så att råttor som dig också får visa sina balls vem är det som försöker visa sin balls? hah du är otrolig, JA SNITCHAR ALDRIG JA SKA SLÅ DEN SOM VÅLDTAR HENNE osv osv patetisk du är.

da_Fam-Arbin P0
va tuff man kan vara då, jo ska förklara det med våldtäkt och få spö, man tjallar väll lika mycket om man anger vem som slagit en eller om man säger vem som våldtog lilla flickan? du skulle väll såklart inte säga någonting till polisen om du hade sett någon våldta en flicka, det kanske var så att du inte hann ingripa och han smet? whoa=internet thugs
ye ye ye

2006-02-08 15:49
nej diplomats är ju en gangster bhaha
ye ye ye

2006-02-08 15:54
haha
ye ye ye

2006-02-08 17:28
IsuckallDipsetsdicks(no homo) :

det har inte med gangster att göra .. jag golar inte! jag är uppfostrad på det sättet.. min mamma klappade inte mig på huvudet och gav mig beröm när jag skvallrade om något mina syskon gjort ..tvärtom hon sa alltid till oss .. skvallra inte på varran! ..punkt sluut!

Självklar skulle jag ALDRIG tjalla på familj/kompisar, men det är fan inte samma sak som att tjalla på t.ex en våldtäcksman.

om du ser en våldtäktsman sitta på en tjej och slita av henne kläderna .. vad gör du? ringer polisen och väntar tills dom kommer ?(han hinner komma 2 gånger tills dess) .. eller tar tag i det själv?

Självklart hoppar man på honom! Men vad gör du sen Diplomats? Är det inte bättre att ringa polisen så killen åker fast och tjejen får cash?

det märks mkt väll att det är små fjantar som ni som har blivit slagna och golat.. eller kommer bli slagna därefter kommer gå att gola..

Har varit i slagsmål men aldrig blivit dabbad, men skulle jag blivit riktigt piskad och visste vem det var skulle jag självklart anmäla honom, tackar inte nej till cash. Ni snackar om heder och skit, väx upp istället!

2006-02-08 17:35
weiner P16

Exakt! Menar inte att man ska tjalla för massa skit men när det väl gäller är det bäst så!

2006-02-08 18:42
Kan Dippan och Arbin ens ge nån anledning till varför man inte ska snitcha?

2006-02-08 19:05
Diplomats.

och om hon får cash? hon har redan blivit våldtagen .. tror du hon glömmer våldtäkten om hon får pengar för det? ..fjant

Antingen är du 13 år eller så tycker jag riktigt riktigt synd om dig. Klart som fan det är bättre att hon får pengar och killen får fängelse än att han bara blir nitad! Han kommer defintivt inte sluta våldta om han åker på stryk. Kunde du inte komma på något bättre än att kalla mig fjant? Tror inte vi kommer så mycket längre när du kommer med sådant här dravel. Jag säger det igen: VÄX UPP! Dipset no homo ya ya!

2006-02-08 19:57
DIPLOMATS

HAHAHAHA hur jag kan veta att du spelar cs? "du blev bara ägd" haha just den meningen säger mer än tusen ord .. din stekare!
ditt namn är Filip du är 16år bor i Uppsala och spelar CS varje dag.
ska jag ge ut din adress också? .. saauga av mej lööngt

undrar vem som är 16 här va jävla skit unge. Fråga vem som helst här o dem säger att du är omogen. Och vadå? cs? ja har lirat det det har väll alla? sen 16 år? nja knappast va ska fylla 21 i Oktober. Tror du jag blir knäckt pågrund av dina fjantiga påhopp? shit du märker att du skämmer ut dig va? nästa snoop dogg hahaha.
ye ye ye

2006-02-08 20:00
Och ska vi tro på att du är 20? om man beter sig som dig o kallar folk kuksugare o fitter o jag vet inte vad då är man högst 16.
ye ye ye

2006-02-08 20:01
En annan sak? om du vet att ja lirat cs så lirar väll du också....

opps.. ägd igen
ye ye ye

2006-02-08 20:11
Självklart hoppar man på honom ! Men vad gör du sen Diplomats? Är det inte bättre att ringa polisen så killen åker fast och tjejen får cash?

Läs vad jag skrivit tidigare innan du skriver massa skit.

men visste du att en stor procent av de som sitter inne är återfalls brytare.. detta är sverige .. våldtar du någon får du inte livstid fängelse som i usa..

No shit, men det hjälper inte att spöa upp alla. Man får inte livstidsfängelse för våldtäkt i USA. Läs på!

Jag tycker inte det svenska rättssystemet funkar bra men att gå runt och köra öga för öga funkar inte.

2006-02-08 20:18
DIPLOMATS nej nu var inte fråga om du "bryyyyyyyr" dig, de var om du var mogen för din påståda ålder.

mm du verkar ha spanat in mig, Tyvärr gick ja inte på GUC aww fel där va.

aja nu avrundar vi denna diskution.

och fuck almtuna hockey. Sämsta föreningen någonsin :)
ye ye ye

2006-02-08 21:03
Diplo okej inte ja heller, förstår inte vad du menar med det andra.
ye ye ye

2006-02-08 21:05
...u mad?haters!hahah. Fortsätt citera dina idoler i varje tråd så fortsätter jag tjalla när det behövs. Vi kanske, men bara kanske kan ha den här diskussionen om 10 år så kanske du har utvecklats lite mer gosse.

2006-02-08 21:08
10 år? då kanske diplo ä död för han är gangster
ye ye ye

2006-02-08 21:12
hotar du mig?
ye ye ye

2006-02-08 21:16
mm troddet nästan de va
ye ye ye

2006-02-08 21:16
Big news!
diplomats ska söka upp mig slå mig på käften för att visa hur mycket gangsta han är
mmmmoget
ye ye ye

2006-02-08 21:18
du verkar skitzo, ena stunden är du nästan lite små trevlig andra stunden hotar du folk o kollar dem bögar. hur ska du ha det
ye ye ye

2006-02-08 21:20
Du vet vem ja är vem är du då nån ja lirat hockey me?
ye ye ye

2006-02-08 21:23
hahahaha.. fan vilken rolig tråd.. dipseeeeeeeeet
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM

2006-02-08 21:26
kom igen diplo säg vem du är nu
ye ye ye

2006-02-08 21:45
kul att såna här trådar alltid spårar ur på såna här sätt..

kul iaf D:
va?

2006-02-08 22:19
DIPLOMATS: Du är ju tom så efterbliven att det inte går att snacka med dig. Märker du inte att alla är emot dig? Tror aldrig jag stött nån dummare person på whoa än dig.

2006-02-08 22:46
.....

Kan ni ge nån logisk förklaring till varför det är moraliskt fel att tjalla?