da_Fam-Arbin P0 okej töntjävel, gränby ishall kl 8 hehe nee lagt av me skiten så du skulle bara vinna bhuhu ;) och arbin, orsaken att vi tjaffas mot diplo är inte bara för hans åsikter de är hans attityd som stör dem flesta, märks väll? folk går in o skrattar åt han.
ye ye ye
hehe okej nu fatta ja :) nee inte bråka du skulle vinna lätt säkert. Nej vadå ni får tycka precis vad ni vill, vi diskuterar ju bara?, sen så går diplo lite till överdrift o blir skit lack på vissa :)
ye ye ye
orka ni vann palla skriva mera man blir ju svettig här bakom dator skärmen haha
ye ye ye
Soprano_UPA P18 shit läs allt så ser du att de inte är så vi menar
ye ye ye
hehe, nja asså jag gick inte det :) var väll navy? skitsamma noo man Gunit är det :)
ye ye ye
ja ska göra nya tshirtar, SNITCH me ett grönt trafik ljus. Lär sälja guld :)
ye ye ye
diplomatts du är ingen tönt för att du inte golar, de vi diskuterade var väll från början om grova grejjer som när nån blir mördad osv. De var då vi hade olika uppfattningar om det. Dock så tycker ja också att de är fittigt att gola om man hamnar i bråk o pekar ut nån för polisen sen, har vart me om de själv så de suger. Vadå galet kaxig? haha ja var väll bara likadann som du var mot mig. i don't know officer är bättre
ye ye ye
DIPLOMATS: För att du inte har nåt att säga eller? Jag älskar dipset för övrigt, tror inte det är många som hatar dom här. Finns verkligen för mycket wanksta som går och drömmer att dom vore sina idoler på den här siten. KAN NÅN AV ER TUFFINGAR FÖRKLARA VARFÖR MAN INTE SKA TJALLA?
nick P17 man blir tönt stämplad och man räknas som "fittig" om man gör det, får svara för dem andra. Dock är det de rätta att göra om man ska vara "duktig"
ye ye ye
tjalla på nån alltså
ye ye ye
DIP: Kan du inte kopiera in texten? Lite mycket att läsa igenom. Fan jag trodde aldrig att jag skulle stå på samma sida som navy seals och filladakilla på whoa. Förvånansvärt att det finns personer som DIPLOMATS och Arbin.
what? va har ja gjort förutom att försvarat Gunit då o då nick? nu tappa ja min respekt för dig ialf.
ye ye ye
haha tare inte så seriöst...sättet du försvarat g-unit på iaf..
står inget av värde... är det jobbigt att berätta igen iaf?
vilken jäkla utspårad tråd haha rätt roligt ändå :)
ye ye ye
haha filip gör så.
ye ye ye
jävla mesar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Muerten P17 börjar inte skrika men vadå d e nt snitch d kallas o rädda sitt skin survival of the fittest only the srong survive ser jag på det iaf...va fan om tupac o biggie hade vatt smarta o nt så tröga hade dem gjort samma sak...d va nått program med dre kolla så många poliser han har fast han gjorde fuck the police i den branschen i det landet så behövs det som jag set det! Hur skriver du egentligen människa?
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
kast: spelar det någon roll jag vet du förstår vad jag skriver ändå
Arbin. vadå hans attityd fuck alla er små fjantar klart man lackar ni hoppar på och leker som om ni är fuckin "mogna vuxa människor" Vi är väl helt enkelt inte i samma ålder eller så är vi det men folk utvecklas olika fort. och ni börjar blanda in våldtäkt och att gola va hustla haha överdriver hela grejen och när ni blir knäckta så blir ni trevlig Så våldtäkt är inte ett brott eller vad vill du komma? Klart det har med diskussionen att göra då det är ett ganska vanligt brott i Sverige och jag vill veta hur ni ställer er till det när ni tjatar om stop snitching. Kan du inte ge lite exempel på var i tråden du knäckt folk som är för att tjalla? Dip. folk började kalla mej för en tönt som leker gangster o grejer .. jag försökte diskutera normalt Det är INTE att diskutera normalt att kalla folk fjant, tönt, golbög etc etc hela tiden och då ska vi inte ens börja snacka om all Dipset skit du slänger in hela tiden. Sedan vill jag klargöra att när det handlar om mindre grejer och familj/vänner är det aldrig okej att gola vad det än handlar om!!
Fan allt blev kursivt men jag tror ni fattar vad jag skrivit heheh!
hahahah :D
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
och ja våldtäckt är ett allvarligt brott men jag ringer ändo inte 112 och golare om vem det är för jag tycker ej det gör någon nytta.. fan va synd att människor som dig finns.
da_Fam-Arbin P0 ja syftar på er alla. ja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltså det här blir bara dummare och dummare. Och ni skriver sämre och sämre.
seriöst, fan ibland känns det pinsamt att vara dipset fan när det finns personer som sitter och skriver som dom gör... i Jims försvar är det givet att man vill vara säker uppe på scenen eftersom man är galet oskyddad när man står på scenen... ni som någonsin har stått på en scen vet att man är en lätt måltavla... då är det fan inte att snitcha att vilja förebygga att man blir dödad utan det är bara kallat överlevnads strategi... Snitcha är när man golar på en/flera personer... sämsta tråden någonsin, fuck alla haters... Dipset bitches!
Arsenal
da_Fam-Arbin Hahahah. äntligen fattar jag poängen, blev änna lite rädd där ett tag, men det är klart att du har drivit med oss hela tiden. Dit sista inlägg är sjuuuuuuukt skrokkigt. Slut på detta nu hur som helst.
Det roliga me allt detta är att alla verkar ha samma åsikt, Man snitchar inte på bråk men man skulle såklart vittna om man sett en våldtäkt. sådära, nu behöver vi inte diskutera mera
ye ye ye
Ni vill ju att vi ska tro det iaf...
Ibland så känns som att en stor del av användarna på whoa inte ser nåt problem med knarklangare, inbrottstjyvar och rånare? Ni ser upp till dom typ? Samhällets avskum tycker jag.
Golare e inget o ha asså... Skulle aldrig gola själv men har endå förståelse för dom som gör det... Om nån i mitt ungänge skulle gola, så pass på honom...
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
Muerten P17 Nej, jag förstod inte ett dyft. Nånting med att Tupac och Biggie var osmarta. Resten var helt osammanhängande.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
After being due to perform Sunday night in the city of Pittsburgh, PA, rap star Jim Jones of Dipset was run out of town before he could get on stage to perform. Apparently Jones and his crew had some bad dealings with some locals a couple of months previous which resulted in payback. That payback came in the form of Jones and his crew being beaten with chairs and other objects as they attempted to get on stage in the downtown night club called Chemistry. What stands out here is that Jones had reportedly asked promoters for police protection prior to going on stage which seems a little hypocritical considering the 'anti-snitch' credo that Dipset has long stood behind. That request was denied and mayhem broke loose. eller så är det bara skitsnack? vad är källan?
da_fam-arbin hahaha fan vad ägd du blir. Soprano o Fam är väl samma person också?
hahah bara för ni gillar att slicka pung så dra inte in mig i någon konstig homosexuell gruppgrej. Soprano: så du skulle vilja möta upp mig och slåss för att ni jiddrar på whoa? Fyfan vad patetiskt..
bara skönt att du tycker jag är patetiskt, hade en lirare som du gett mig props hade jag inte vetat vad jag gjort...
Kan man slåss på annat sett än öga mot öga? Klart som fan jag hade anmält dig och fått cash om du skulle dyka upp och misshandla mig för internet jidder. Säger det ingen: patetiskt! OM du nu hade tagit mig..
Vad ska jag säga framför dig? Att jag hade satt dit en våldtäktsman om jag kunde? Hade du då försökt slå ned mig? Kom igen nu lillevän..
ferm e en liten råtta...jag startade en tråd om snitches bara för er javla golbögar utan heder men det visade sig att nån grät o gola til admins så de tog bort den get real your fuckin RATS
Cham. Det var inte jag som sa till adminens iallafall. Tyckte tråden var sjukt skrokkig. Vad var det nu du sa om gola och hiphop? Att man inte kunde lyssna på hiphop och gola eller hur var det?
lyssnar du ens på hiphop? o plus jag tycker d e fel o lyssna på diplomats o gå runt med stop snitchin tröjor när man e den största golare i stan Fan va skämmigt om man inte kan fixa pengar så man måste gola på nån för att få pengar d e som tigga av domare om pengar
Hahahahahah klart det är fel att gå runt med en Stop Snitching tröja om man golar!!!!! Håller dock inte med om Diplomats, menar du att man måste vara gangster för att lyssna på gangster musik? Tillåt mig att småle gosse.
allvarligt...lägg av jag hooppas vi kan ta den här diskussionen nångång face to face din internet råtta
Tror inte det hade funkat då du bara skrikigt bög när jag sagt något. Hade dock varit mycket garvande från min sida..
svårt garva när man har sin huvud i ärslet