I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

rappares styrka och deras feta muskler

Utländsk Hiphop - Allmänt

2011-12-18 23:16

rappares styrka och deras feta muskler

förr i tiden va det ju typ bara ll cool j som va stark och rappare.. de va ju allright eftersom han va ladies love cool james o goat greatest of all time så han borde ju få de..
men nu tycker jag det har gått lite för långt, enda sen 50 cent kom o började göra musik och va stark som fan har ju typ alla rappare dr dre, busta rhymes o säkert fler skaffar massa muskler

tycker ni inte det är lite patetist att dom fixar massa styrka som om dom ska tävla mot magnus samuelsson istället för att lägga ner tid på att göra bra musik?
dom borde ju även fatta att dom har ett ansvar för barnen i samhällen o visa att det faktiskt kan va skadligt om man tränar fel
men egentligen kanske det är bra att dom tränar o blir starka som fan om dom vill de är de ju deras sak ändå och inte vi som ska avgöra...men jag undrar ändå va ni tycker om detta fenomen o tror ni mer rappare kommer följa deras exempel o bli starka?

o jag undrar också vem ni tror är starkast i rapvärlden. jag tror dmx för han är ruff ryder o har den rätta viljan

njut

2011-12-18 23:40
tycker ni inte det är lite patetist att dom fixar massa styrka som om dom ska tävla mot magnus samuelsson istället för att lägga ner tid på att göra bra musik?

det går ju att göra både och, vissa känner sig mer motiverade till att jobba på musik efter att dem är upp pumpade osv. dock har det nog inget att göra med det du pratar om. 50 cent gräver nog hellre i sin godispåse innan gym-passen, han är ju rätt talanglös också :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-12-19 00:55
dom borde ju även fatta att dom har ett ansvar för barnen i samhällen o visa att det faktiskt kan va skadligt om man tränar fel

Och det gör dom genom att inte träna alls då eller? Hur ska det gå till?

Ett fenomen är det väll endå inte, jag tror nog att vissa rappare precis som pop stjärnor eller bilmekaniker alltid har tränat. Att det "har gått för långt" kan jag inte hålla med om.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-12-19 02:19
jhahaahaha!! explicit rolig kille
"life's a garden, dig it."

2011-12-19 04:20
"bli starka"hhahhha

2011-12-19 09:28
Det är kul att träna och man får en snygg kropp på köpet, varför skulle de inte träna. Jag tycker att det är förvånansvärt få artister som inte tränar. De har ju pengarna att lägga på dieter och personliga tränare.

Det är vall i princip bara 50, dre, LL och busta som har bra fysiker.
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2011-12-19 10:26
tror inte 50 hade kunnat springa 60 meter med sitt oxhjärta + det ser bara fjantigt ut att vara så stor, iallafall om man ska visa det hela tiden å lalla runt utan tröjja å va inoljad å grejjer..usch

Snoop ser ut som en rappare ska göra
Groupie

2011-12-19 12:37
hahahhahaha vilket troll

2011-12-19 12:57

+1

2011-12-20 09:04
Jag tror att Danny Brown är starkast i rap världen

Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2011-12-20 09:57
Ska ge dig ett seriöst bidrag till tråden, min röst går självklart till Bushwick Bill..

Dvärgar besitter en besynnerlig styrka.

2011-12-20 10:04
explicit du säger ju emot dig själv lite, först säger du att det är fel och sen frågar du oss vem som är starkast. lite som att bekräfta att det är viktigt
Réussir, s'évanouir, devenir un souvenir
DJ

2011-12-20 13:37
Melle Mel var väl di original muskelknutte?

Busta har ju blivit som en helt annan person sen han började (med anabola?). Ser helt sjukt ut.

Eftersom tråden ändå kollapsar under sin egen oseriositet kan jag passa på och fråga: Vad är det här de senaste 10-15 åren med folk som "tränar..." utan att det ens kommer ett ord efter...? SMH.

- Jag ska gå och 'träna'.
- Fotboll?
- Nej
- Tyngdlyftning?
- Nej
- Dans?
- Nej
- Så vad?
- Bara träna!

???
DJ

2011-12-20 13:44
"Cuz when I was broke, I always found figures to fuck bitches / With Full-Force like them muscle-bound niggas" - Pharoahe Monch

Full Force
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
DJ

2011-12-20 15:18

2011-12-20 17:38

men snoop dogg knarkar å har varit åtalad för mord å är kvinno förnedrande med sin lyrik så han är ingen bra förebild igentligen

explicit du säger ju emot dig själv lite, först säger du att det är fel och sen frågar du oss vem som är starkast. lite som att bekräfta att det är viktigt

det finns för delar och nack delar....ja vill få igång diskution om de som e intressant
njut

2011-12-24 00:50
Ni har glömt Nelly grym fysik som fan men gör helt kass musik.
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.

2012-01-02 13:26

2012-01-02 18:28
Varför har ingen skrivit NO HOMO i denna tråden ännu ? Vi är liksom bara killar som pratar om andra killars .. ja,wtf.. Vem fan är the ladies man i kortet här ovan då ?Någon hang around medlem i Boo-Yaa tribe ?
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2012-01-02 19:00
lol att du inte vet vem Bizarre är...

2012-01-02 20:10
Så jävla roligt inlägg av Explicit!

Ja Rule
som Dahvid sa: Nelly
Lil Wayne
Birdman
Lil Scrappy

finns så många
DJ 'Quiksilver' Quik is in tha motherfuckin' house! Straight outta Fonky city of Compton. Yeah I got that funky Jheri curl perm and House shoes on cuz. N thats real.

2012-01-02 20:11
Cam'ron
DJ 'Quiksilver' Quik is in tha motherfuckin' house! Straight outta Fonky city of Compton. Yeah I got that funky Jheri curl perm and House shoes on cuz. N thats real.
Producent

2012-01-02 20:24
Till och med Nas är biffig nuförtiden.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2012-01-03 12:12
Jaha, är det Bizarre ? Har aldrig vart tillräckligt stort fan av D-12 för att memorera hans utseende ..

2012-01-03 15:40
Förståeligt. Dock så är hans utseende inte heller något som man vill memorera.

2012-01-05 13:25
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-01-07 23:48
Chino XL är la "stark somfan"?

2012-01-08 01:18
Haha grabbar hur spinkiga är ni egentligen? 50 cent är inte ens stor, de flesta som tränar på gym seriöst är nog större:

Han har ju inga ryggmuskler alls:

Tycker ni att rappare ska vara tjocka eller ha anorexia eller? Och Nelly grym fysik? Så ser typ jag ut om jag tar av mig tröjan..
Promotor

2012-01-08 02:47
ILLINI_DUDE skrev:
Jag tror att Danny Brown är starkast i rap världen

Tack för det där klippet, hade aldrig hört honom förut. Riktigt grymt!
My mind so sharp I fuck around and cut my head off
Groupie

2012-01-08 12:32
Och Nelly grym fysik? Så ser typ jag ut om jag tar av mig tröjan..

2012-01-08 12:40
Den där bilden är photoshopad, optimalt ljust pluss att han säkert har tömt sig på vätska och laddat med kalium. Annars brukar han ju se ut så här:

2012-01-08 13:00
jag håller med vem det nu är som trollar på explicits konto (lillebror?) om att det "är lite patetist"

Liksom er diskussion i den här tråden. Men fetbra danny brown låt
http://soundcloud.com/80scrackpolo