Michael - Minns dina dagar [vila i frid..]
www.soundclick.com inspelad igårkväll: hemma hos mig. eget beat, va tycks? jag älskar dig vila i frid Michael
vem har dött? låter tragiskt som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den är fett man. Rak och ärlig och den berör, flytet känns väl ganska bra, dock lite enformigt men som sagt så kompenseras det med temat/inlevelsen..
Sunrise P18 tack som fasiken det där värmde, jag svär!
Ablyx P15 tack mannen! Sunrise P18 jag vet, det blev hack i beatet har dock gjort det i Cool Edit så det är inte så konstigt :-/ peace
BigChrist P0 varför börjar du snacka om beatet som du och jag skulle kicka på i den här tråden? i den här tråden ska enbart låten här diskuteras! TYST!
helt sjuk sorligt.. man kan fan inte hålla undan en tår :D:D tykker du bara blir fetare o fetare majjkan :) piz
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
word-rec P20 tack mannen! roligt att höra.
Talismanen P16 kul att du tyckte om den. joo, den är faktiskt jävligt sorglig. kunde nästan inte spela in den började gråta hela tiden
Du kan inte skriva dina texter med händerna dom måste du skriva med hjärtat. Du sjunger mycket bra, bra röst och flow. Du sjunger med inlevese man hör att du är ledsen när du sjunger. Kanske inte så konstigt att va ledsen när nån gått bort. Beklagar sorgen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
c-max P17 Tack som fan! :P
ZupheR P15 Kul att du kritiserade!
michael: du har än en gång lyckats med att göra en underbar låt.. du sjunger så underbart, vill bara gråta när jag hör denhär låten. du är den bästa.
underbart.... börjar nästan gråta;P texten var skitbra... flowet är bra rakt igenom, och jag har alltid diggat din röst... BIG UP!!!!
Nelmek P13 "lite nere.." ? började gråta då jag spelade in den! tack mannen!
grömpa P16 tack som fasiken mannen kul som sjutton att du tycker om den! fan vad glad jag blir.
Vanskapt_ P14 jag gråter då jag tänker. grät då jag spelade in den, så. tack som fan mannen!
Vila I Frid jag älskar dig föralltid
får man fråga vem den är till ?
Din senaste låt är helt sjukt bra :) Vem handlar den om, vem är din ängel? Beklagar verkligen sorgen, hon skulle va stolt över dig om hon hörde din musik! Hoppas hon sitter där uppe och diggar låten, som jag gör! Du gör fantastisk musik och jag lider verkligen med dig michael! All respekt och omtanke till dig michael! / Wk
förstår att du saknar henne michael. pappa kände henne och sa att de var en av dom finaste människorna som fanns. hoppas att hon sitter där uppe och väntar på dig när du ska träda igenom porten hos sankte pär. miss u man. call you later
Jag är mållös.
Mina tankar finns hos dig och hos Livs familj. Jag förstår inte varför döden vägrar lämna dina nära och kära ifred. Det är någonting som är fel. Jag hoppas verkligen att det tar slut här.
TorpedÖrjan P5 Tack Örjanbörjan! Lil_John P0 Thanx, kul att se dig också. Joo slå en signal så ses vi sen Peace! grömpa P16 Tack Grönberg! Det värmer i hjärtat, tack som fan. Ring mig sen!
Fleppo2 P17 Tack, du ska ha ett stort tack för alla ord du har hjälpt med! Dom värmer i hjärtat Jag lovar! POLISANMÄLD Soft! Tack än en gång
SikoS P20 Fan mannen, Tack! Självmord - Överdos / Kokain. Så var det. På julaftons-natten som jag och hon skulle fira tillsammans för första gången med varandra. Då tog hon sitt liv
NOTIS: "hacken" i beatet är p.ga: jag har gjort beatet i Cool Edit -HAHA!
jo den va fin
to weird to live, to rare to die
Michael ,så rusktigt FIN , lyssnat på låten 10 gånger nu ,kudne inte ge kritik före asså ,tappade orden hehe ,därför de tog sånn tid.. men eget beat,den var riktigt bra fan . texten var djup och bra, och din röst och flowet var hel cleanish! ett av det bästa du gjort niggaah ;) peace
TFR P16 Tack som fan mannen! abnormal_germ P18 Thanx, när kommer din demo? rapmaster_kekke P0 Mannen, Tack. Du ska ha ett stort tack också! Fan va bra de känns att höra att du gillar min musik!
_AK4 thänx själv för du ger öron orgasmer =p hehe
sorgligt, men hur bra som helst.. beklagar sogrgen btw...
maang P18 tack, joo det är beatet. det är gjort i cooledit. vila i frid älskar dig bara dig föralltid!
Underground_star P18 tack, som fan!
_Ak4 P0 lugnt! peace out
beatet: jodå, de funkar.. kanske lite enformigt men de flöt på ändå. rappen: perfekt, din röst är skön o du har jädrans härlig känsla.. texten: det är det bästa på låten, tung! kan inte säga så mycket mer än att låten var grymt bra! beklagar sorgen..
är ingen stereotyp som sony. öh eller?
snok F14 tack för kritiken jag är nöjd med låten ska till hennes grav imorgon med en ros. älskar dig glömmer dig aldrig jag lovar
Svinbra text, beatet var simpelt och riktigt nice och tog inte över rappen. Bästa på länge, mer sånt!
ucBones P0 Tack mannen det värmer! !
nice som fan... jag beklagar f.ö :/
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
fan va fiin låt asså ;) jag börjar nästan gråta ! MVG+++ Från mej Fett Braa Michael ! Verkligen braa :D Peace
hohohihihahahehe
jennie-is-back tack! OCIN_ P14 thanx mannen! fyfan, tack! FacialScrub jag lovar