så underbart jävla fin låt! kan inte sluta lyssna på den och håller på att börja gråta varje gång..
Jenny
the pleasure was mine! :P
Jenny
den här låten tkr jag faktiskt är jätte bra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den här låten har jag nog seriöst lyssnat på 100 gånger:P de bli typ nån gång om dan man sätter på den och sen ibland så har man den på repeat, den är så äckligt bra, ditt beat är skönt som fan och passar så jävla bra till låten, låten är bra, texten är bra, du flowar skönt och ditt outro är underbart! den här låten är nog 11/10:P
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Näe, detta fallar mig icke i smaken. Säkert bra för den som gillar emorap. :)
somebody notify the press !
Jag gråter. Det går inte att göra något annat.. Detta var en av få låtar som rörde mej till tårar! Helt sjukt bra!! Jag beklagar verkligen sorgen!! Fortsätt kämpa!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Vad ska jag säga? Älskar alla dina låtar.. Men den här har nått extra som gör att man börjar gråta Den e så klockren :)) Mkt Bra! MVG
Beklagar sorgen dawg :( Grymt flow ,
whatevah
jag måste säga att jag kan inte lyssna på låten,. jag mår så dåligt jag blir så himla ledsen och michael du vet att jag har inte glömt dig. jag saknar dig och jag saknar Liv. jag ringer nog någon dag snart. allt för er mina änglar.
Jag tycker den är så äckligt bra.. Men den e sorglig.. Sitter ju typ å halvgrinar.. Den är så jävla bra.. En av dom bästa låtarna jag hört.
jag måste bara säga att de flestat kommentarer här inne är värda guld.
tack allihopa. och tack syrran. love you!
michael, de skulle va soft om du orkade fixa till beatet så de inte hackar och recca om det! men du kanske inte vill/orkar det men jag har för mig att du har sagt en gång att du kanske skulle göra det! love this song:D
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
NYinspelad version på denna DEL 2 är med på min skiva!! EXTRA INFO
_Ak4 P60 fan va najs =D
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Måste säga att det är det bästa jag hört på länge, "jag längtar" var åxå grym !
tråden är odödlig. likaså är Liv sakna
jag minns dina dagar michael ;(
http://www.myspace.com/akinonline
ja vill oxå ha den ;P.. finns den? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mig med ;P
Jag som just skrivit en låt som heter vila i frid ;E
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Ja var lite.. ironisk :b just skrivit klart den kommer jag ihåg då ja såg tråden !:P Men låten är ju klockren, känner igen den, hört den säkert för ett år sen lr så. Deep shiet
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Oweee, vad är ditt problem ?
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Den är helt okeyy... fin! :) men gillar ej beatet hackar = /
Michael är inte denna låt skitgammal? Den var ändå kung:D
"Se och lär jag fick pröva mig fram"
den e vääldigt gammal har ja för mig ja hörde den fett längesen iaf..men den e fett tung iaf o sorglit..Peace bro
Fan att tråden lever än.. Precis som min Systers själ i mitt hjärta
Kan du lägga upp en ny länk?
Snälla lägg upp en ny länk!
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Skönt att höra denhära låten igen! såå skön låt man ryser nästan under låten !
R.IP SKÖN
Eriksson1337 ftw!
Sjukt bra låt. Reffen lägger du bra. Och beatet är skönt! Beklagar sorgen =/
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
för mig är det ett mysterium hur denna låt kan få en sån här respons, visserligen tragiskt och sorgligt men absolut inget speciellt flow, ingen speciellt bra text heller.... sorry, diggade verkligen inte detta! överskattat? peace!