tänk att låten än pumpas, otroooligt.
_Ak4 P1 mannen! jävligt skön låt! big up! säger som vissa andra att det låter lite jobbigt me d hacket i låten men beundrar dig för att du kunde sätta texten med et hacket i takt ändå! någon sa att domtycker du gör till din röst! jag tycker du gör d fett,d e just d som göra att känslan kommer fram i låten.ditt flow i den va skönt o tydligt! med nadra ord! Grymt gjort! beklagar sorgen......... V.I.F kanske en gammal tråd men bra låt!
jag e så RAK att du blir SNE!
beatet: helt okej... skulle vilja ha det lite högre. rapp: du flowar helt okej, dock inget mer. diliveryn behövs träna på lite mer. det känns dock som att du kan göra detta bättre. bättre inlevese och så. för den känns inte lika mkt som den borde göra. texten: denna är såpass personlig att den kan inte bli bättre. får rysningar vid vissa rader. rimmen är helt okej. Slutsats: riktigt shysst låt, mkt känslor inblandade vilket är mycket roligt att höra. tråkigt det som hänt dock, jag beklagar. lite mer inlevelse och kanske lite höjningar vid refrängen vore nice. enda som ja dock stör mig på lite är din dialekt. låter lite konstigt, men får fortsätta kommentera och se ifall öronen vänjer sig :) päjjs..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Lite sen me att skriva ;) Men tänkte bara säga att hel skön låt, ser inga fel förutom "hacken" jobbigt Peyyz,.-
Tack som sjutton alla! FETT KUL ATT NI GILLAR DEN ÄLSKAR DIG! VILA I FRID !!!
Rojjben, hehe.. ska ta bort dem! :D
AAAAAAAAAA nise grymt mycke creds till dig ^^
a real poet hiphop junky <(^^.)>
Michael bäst som vanligt ; P
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Tack som fan allesammans.. Jesus christ,, rest in peace älsklingen! :-/
Tack så mycket Eveline och Albin_kstad
uppp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu har jag haft låten i evigheter sett tråden i evigheter men inte orkat kommentera så det är på tiden nu.. Michael: ska säga att jag inte har tyckt någon av dina tidigare låtar varit något i min smak. har aldrig diggat din dialekt.. Men denna låten är faktist riktigt bra.. Beatet är skönt passar en sådan här typ av låt väldigt bra. trist med hacket där som för många har dragit upp så det droppar jag. Rappen är oxå bra du har mkt skönare flyt i sådana här typer av låtar.. oxå dialekten jag inte tkr om låter inte så "hemsk" här. (no offence norrlänningar) Textmässigt så är det en så sjukt känslosam låt som man kan dra paralleler till. Dom flesta som mist någon kommer juh pumpa den om och om igen i evigheter. Man kan inte göra annat än att tycka synd om dig och framför allt inte tjejen som försvunnit. Vad hände med henne ? Ja ledsen för sorgen.. vet hur det känns att mista någon.. dock ingen tjej.. Peace..
.....
Börjar kännas som en sticky ^.^
Man, ja hoppas hon hör denna fina låt i himlen också hon är säkert stolt över att känna dig, fint som fan kommenterat förut. men detta är verkligen skit nice man, Beklagar sorgen .. VILA I FRID
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
synd det som hände men låten blir inte bra för det. tycker flowet är hackigt. men men sådär låt.
hej..
Tack så mycket alla som älskar låten! sid- P20 Hon tog överdos på julafton :-/
Producent
2005-04-14 22:15
fuck va vackert :'O, tråkigt att sånt här händer.... Sörger med dig Michael... Dö flöt bra som fan, den bästa inlevelse jag hört på väldigt länge... Och texten var så fet den kan bli...
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Upp Igen !
Mysig låt. beklagar verkligen sorgen.. hoppas hon får lyssna på den vart hon än är.. Fint Michael..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Riktigt tacksam för all kritik
Ja...vad ska man säga?Denna låt går väll genom i allt...så grymt bra inlevelse...vet hur det känns att förlora nån som står en nära...så jag vet hur du känner michael. Beklagar verkligen sorgen...aja peace broh..!
en av dom besta låtarna jag har hört inom svensk rap! diggar din röst och texten är ju ruggigt bra! beatet var ju inget att klaga på heller, den här låten har spelats många gånger och kommer nog fortsätta att spelas!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
tack så grymt mycket allihopa!!
men, jag vill höra...palla bli medlem, kan ingen lägga upp en bättre länk ? no offence _ak4 : )
fin text, bra gjort endå även det med beatet. tragiskt det som hänt. piz!
KFT thats me thats me
Jag tror aldrig den här tråden kommer att dö.
nej! det ska den inte :) Låten förkännar ju all respons så ..
mm den e fin:P och kekke, det stavas förtjänar:P(tror jag) ditt outro på låten är underbart!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Sunrise Word :D
Allt är sant på internet.
gör en bättre låt själv! den här låten är underbar!
okej nu har jag tjutit varje gång jag hört den , typ 50 ggr... Fy fan vad fin låt .. ditt tal i slutet alltså.. fy fan va fint :) Om jag dog skulle jag le i himmlen om jag fick höra en sån låt om mig.. michael detta är den bästa låt jag nånsin hört på whoa.. kepp it up Beklagar sorgen som fasen :(
Aii
Tyvärr men det är ingen hit, beklagar.
"Don´t try to bend the spoon, that´s impossible. <br> Instead, only try to realise the truth... <br> What Truth? There is no spoon..."
Tack alla som ger kritik än!
Grym refräng. Starkt å kunna lägga ut den å så.. Beklagar något enormt. Lycka till i framtiden.
Fin låt som fan, får mig att komma i samlade tankar, Så jag kom ihåg min syster, hon tog även sitt liv.. så det käns som att låten har hjälpt mig mycket. länge sen jag hörde nå så vackert, Keep up ... Vila ifred !!!! Marie Wedin 1972 - 2004 Big upp... Tappa inte Suget bara, Lev för henne... Peace!!!!!!!
inte vila ifred... vila i frid
Pretty people shit to...
propps.... beklagar sorgen dock!!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
fett bra låt mannen...beklagar!...hoppas du mår bra sen igår också hörde vad som hänt.. sköt om dig och fortsätt kämpa!
.....::::: Unspoken :::::..... .....::::: _Words_ :::::.....
kool michael... respect my brother peace!
www.myspace.com/drdrogdisko
Fy fan, naaaajs som fan.... riktigt bra! // beklagar sorgen
budskapet är känsligt som fan och det känns inte som nån ide o såga låten men jag fattar inte att så många kan tycka den är SÅÅ bra... förstår om den betyder mycket för dig som gjort den o död är alltid ett känsligt ämne men enligt min mening så var den inte speciellt bra... sorry man... beklagar dock din sorg...
Vi har alla olika smakar, annars vet man aldrig vad som hade hänt ^^