kan man inte få en lista nu över vilka som e med vilka lag
----------------------
3 bra lag i tävlingen vad jag har hört! - niceness! Smiska din mamma!
It's all alright!<br>
Producent
2004-12-27 19:55
taylor är sjuuuuuuuuk i den här alltså.. !
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Din_Mor wöörd..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
najs med lite "gammalt folk" i tävlingen smiska din mamma!
hmm, feta kvallåtar från de flesta asså..
Mr. P
Hur kan man vara bannad och ändå skriva?? din_mor lyckas iallafall med denna bedrift vilket är mycket imponerande!
SLAP YA MAMA up in this!
somebody notify the press !
propps till totte2 också!
tja
031 - Tyckte att alla hade sköna röster, rätt bra text också.. helt okej.. i helhet så var det ett rätt bra kvalbidrag. Approporapp - talyor och dendära första snubben var riktigt tighta.. har sett bättre från både pratglad o cliche.. men de var rätt tighta ändå.. =) Flawless - Helt okej.. men tror att ni kan bättre om ni går vidare, och ger allt :) Mammas pojkar - hehe den var lite kul :) var en rätt bra låt iaf..sången på slutet var fin.. :D Market - var också ett hårt och tight bidrag.. inge speciellt dock :/ Riotstarters - Nickokick var jäävligt tight... idiot var med också.. trodde ja inte? :P men tight.. en av de bättre bidragen tyckte jag.. dessa snubbar kan gå långt. Random Bastards - nice detta med.. exitus var tiight.. skriken i typ mitten var inte så nice :S vem var bruden? :) finns rätt stor chans att denna går vidare. =) Slapyomama - tyckte inte denna var så rolig att lyssna på. även om den var tight.. ni lär gå vidare trotts allt :P Spottsäkra - subban o ceem var nice som fan.. har hört mycket bättre av mennan.. finns chans att detta inte kommer att räcka.. men troligtsvis gör de det.. Skönheten och Rådjuren - riktigt bra.. kanske gick lite för snabbt på ett ställe? ;> jojo var riktigt bra som så många gånger förr.. :) Riktigt tighta bidrag.. kan inte säga på rak arm en enda som åker ut. =)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
softos skönheten och rådjueN ska de va..:) men fuck it, vilka går vidare då?:D eller vilka går inte vidare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
031 tar nog hem detta
----------------------
Bra där! Äntligen, proppsen till mig skulle egentligen komma på huvudinlägget. Men Roni börjar bli gammal.. Hans minne är inte vad det varit idag. Tyvärr. Föresten, trevliga kval bidrag!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Nu har jag lyssnat och Slap yo mama & Riotstarters var dem bästa enligt mig.
somebody notify the press !
Friggan P16 idiot skulle vara med oss. men så fuckade sig allt. och då sa kunde han lika gärna vara med queff och gänget. hehe, jo... detta måste vara det sämsta som någonsin kvalat... haha... så jävla jobbigt när allt krånglar. jaja,, önskar alla lycka till.. ska bli kul att följa detta..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
meningsfull aha okej.. hörde att du glömde spara vanskapts del också el nått? :D hehe
Skönheten och rådjuren va lite queff wannabe på ett ställe där
Kul att folk gillar 031, de är så fina, fast jag har så usla högtalare på plats. Jag längtar hem till mitt lilla Götet. Lycka till allihopa!
jag tror det ser ut såhär: 031 = parham,dosse,jacket,mfs appropårapp =abnormal germ,taylor,pratglad,cliche flawless =Deluxe,Exquisite,Luscious mammas pojkar =fonkyfresh,olzen,r-ett market =spektrum,uhh,delta,fre_drick,pr im random bastards =exitus, raat,nat-c riotstarters =queff,nickokick,freddma,a zz_em,ablyx,idiotförklarad slapyomama =latin,pluralis,kvist,elles, marty,paul-ice skönheten&rådjuren =dabbe,brutte,mc jojo spottsäkra =subban,meningsfull,ceem
tja
tighta bidrag, långt över förväntningarna .. :)
ClaesTrofobik.se
roni_k P25 spottsäkra =subban,meningsfull,ceem & vanskapt vanskapt är med i teamet, fast inte på bidraget då. sådär ;)
var är elless? .. var är liljohn michael o dem? .. borta :P
jag tror att G-Unit tar hem detta......LOL VIVA LA PERROS LOCOS!
Appropå!
www.erikbergstrom.se
damn va jobbigt
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
när kmr resultaten då? :P
Resultaten kommer imorn kväll. Jag har inte röstat ännu och sitter för tillfället på modem.. Så det blir imorn. Hört fyra bidrag nu och det verkar bli hårt i år!!! Riktigt trevlig lyssning.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Finns bara ett så kallat "crew" som kommer köra tight rakt igenom och det är Market ... "det är en annan femma som Euro" ? haha
Ålltzen, Växjö, Bremen.
å. Marty var ju med också märkte jag nu. gåshud fan haha =)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Slap Yo Mama baby !
Rock The Beat Entertainment
Producent
2004-12-28 00:33
400!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
FUCK! 031 var ju inte lite TAJT! Fan dom var riktigt feta!
Men slapyomama var ju fucking bäst;p
alla säger 031 ägde och va bäst men de va juh fan inte så! de va ba PARHAM SOM VAR BRA!!!!!!! han skiner juh fan över hela whoa battle shittet
Yeah! tankar nu ;)
soundcloud.com/brormusk/sets
chilla bidrag fan, trots inslagen av studsbollsrapepidemin...haha. pöjs.
www.filtret.wordpress.com market presenterar.... Filtret netplay
riot up in this shit mafakkas
Säger det samma. riotstarters var verkligen inte bra, han som börjar var duktig dock, men sen går det utför.
031 - Flyter på som fan allihopa.. feta rim och lines av sista dessutom. lite tråkigt beat bara! ;) fett fett! Appropårapp - Abnormal gerk har skill men gillade inte detta. i övrigt tycker jag beatet var lite tråkigt hära också men inte det värsta. lite jobbig kvalité/mixning också ;) peääyz!.. cliche var nog den näst tightaste.. playyar sig själv med "krossar era rader som westside tecken.. taylor var klart bäst! ;) Flawless - Usch.. !i fuck'd yah göör fräänd ;).. detta är tightast hitils.. ska lyssna på resten ;) har inga ord liksom! sen hatar jag momo, nu har han ingen tid för vårat spelande,, vilken biiiatch ;) rap = TIIGHT Beat= NIICE! Mammas pojkar - ni har ju ironi problem.. Crewbalatte var faktiskt inge kul :( fast alla har inte likadan humor ju :D.. Fonky-Fresh.. fyfaaan alltså... niiiiiiice som faan.. r-ettan var lite tråkig faktiskt! .. "lil john är liga stor som sin egen kuk längd.." hehe.. då har han fan liten snopp alltså ;) här var beatet faktiskt också llite tråkigt.. kanske jag som har en knapp för mycket innanför västen. Market - Här var beatet fint, men detta känns också lite tråkigt rappen var faktiskt tiiight!.. har inte så mycket o kommentera.. det var bra, sött, cute, nice.. flawless leder då hitils.. måste hålla på dom hela tävlingen efter som "momo e min internet-homie" äsch, nej dom e fortfarnade bäst, men nu kommer ju randombastards så dom blir farliga antar jag ;) randombastards - får börja med att här var faktiskt bra.. men beatet är även hära lite grått känns det som? raat var ju inte särsklit bra denna gången.. eeeeeeeexxxishtuss var tight..cute..sött nice.... nate c: no comment..ganska bra iaf.. lite för långa/ korta rader.. raat, håll dig till engelskan! din röst låter bara tråkig på svenska. riotstarters - Lyssnar nu och detta beaten var faktiskt cool! .. alla flyter väl grönt! fint,nice cute, sött.. jaa, det dära! nån hade väldigt dålig kvalite?.. IDIOOOOOOOOT Kommer med ett väldigt coolt beat och bidrag.. hoppar in när man tror att det ska ta slut.. låter väldigt skönt.. fick höra hans del tidigt och diggade faktiskt väldigt bra! ;).. Queff hade konstig kvalité? skönheten och rådjuren - Olzen var bra, men diggar tyvärr inte.. här hade dom speciellt och nice beat... Dabbe kör som vanligt sin lilla "Wannabe-BT" grejj och han gör det faktiskt JÄVLIGT BRA .. så klart älskar jag jonathans bidrag.. dåligkvalite.. men han kan även göra nått skrytigt av sin feta sång medans andra bara kan låta fjantig med den.,. synd att han inte gör detta hära! bra, min favorti är flawless, där efter kommer idiots del ur riotstarters.. hitils, men nu blire slapyomama! slapYoMama - får börja med att pluralis lägger det bra, förmodligen diggar jag han bäst.. Elless lägger också tight.. om jag inte tar fel mig så har han annars väldigt lik röst.. Beatet här var bra, gillar det fett som fan.. lite enkelt känns det som men diggar det endå som fan ;) fast endå var nog Marty den bästa! Spottsäkra - Subban var väl ganska så mycket över dom andra.. meningsfull...ja, det brukar gå tight men nu? nej.. sorry, gillar inte.. ni har samma beat som idiot för han igentligen skulle vara med er eller? diggar det iaf.. ceem var också rätt tråkig.. diggar då subban bäst hära! Alla tror säkert jag är domare nu haha, för att jag tog mig en väldig tid men nej.. puss kram.. gör detta seriöst för jag vill se upp på tävlingen seriöst! ;)
har nog aldrig gort ett sådär långt bidrag någon gång?
banananna F18 Medlem sedan: 04-12-22 19:10 Ut-Buad Medlem sedan: Igår 21:47 soft att vi är sämst när ni knappt hört talas om whoa, eller är för mycket pussies för att säga vilka ni är på riktigt. still riot up in this shit mafakkas
jag är med i skönheten och rådjuren, inte olzen ;o
ClaesTrofobik.se
riotstarters va riktigt tajta ;)
yeah riotstarters va riktigt tajta !