Tävling - [email protected] - Kvalbidragen uppe!
Tja,shoo, hej, tjena Nu Är det dags för kvalbidragen till crewbattlen!! Bidragen! DOMARE : jag , roni_k Poria allyawan xeilon lönlös Vem som är vidare kommer upp snart... PEACE N LOVE !!
tja
PS MAN FÅR KÖRA VILKET SPRÅK MAN VILL!!
tja
nice som fan :D
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
ja alla kommer upp på server sen
tja
Om jag och mina vänner drar ett bidrag på arabiska då?!?! ja tror knappast att roni_k, pluralis, allyawan, xeilon, lönlös kan arabiska
sA jA!!
babby skulle va riktigt kul o höra.. men e ej säker på att ni skulle gå så långt då ;)
babby, du är väl inte tillräckligt dum att inte förstå att roni_k menar "vilket språk man vill" som eng o sv. kicka ditt på arabiska och kvalificera inte.
aZZ_eM p15 säg det på 3... 1 2 3 skiiitdum!! babby du e verkligen efterbliven..kör på arabiska du.
tja
aZZ_eM P15 lol at you!!! aZZ_eM P15 kan vara efterbliven. Varför är det alltid lika kul?!?!?!? Folk på detta comunity förstår inte ironin eller ska ja läsa faqen haha
sA jA!!
baad for me that: min mick har pajjat... men fan, får försöka kvala in på något sätt endå. kanske har någon som kan låna mick... seriöst, varför blanda svenska och engelska :S aldrig kul med det. men men.. om det inte fixar sig med micken så ska det bli kul att följa. propps till folket som fixat detta :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Michael, Lil John och Snaiper anmäler sig ;>
Skyldiga eller? michael!
soundcloud.com/brormusk/sets
roni_k P24 ta det här lite seriösare å skriv mer utförligt å skippa alla smilies överallt, man får en löjlig atmosfär av det hela hehe, va inte för spontan när du postar nytt inlägg fan aja jag fixar ihop ett crew å gör nåt bra
Éxitus
>>Riotstarters Nicko McFish / Nickokick Bobby Q / Queff Lil' Kim / Ablyx Big Fred / Fredawg Mahazzma Ghandi / Azz'em
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
nu ska ja skrapa ihop lite folk här ;) finns det inte nån ensam liten stackare som vill ha någon att vara med? hör av dig ;)
Aa varför blanda engelska och svenska?? lite halv trist faktiskt, men jaja.
Random Bastards Éxitus Raat Himself Nate C
Éxitus
detta ska bli kul, lite dåligt bara att lägga upp det över lovet, då Väldigt(!) många är bortresta, jag är i umeå då, men det får lösas, kan väl sno studion av randombastards? :)
ClaesTrofobik.se
Riotstarters up in this bitch!! Ses i finalen bitches...
Ablyx, ye det gör vi :P:P
ClaesTrofobik.se
Talismanen P16 han vill inte vara med , så fuck him BrutaL- P17 vad ska du göra i MITT brooklyn, whut? Ablyx P15 vore kul att få mötas :)
Éxitus
Skönheten och odjuren DaBBe 16Beat (mc_jojo) Brutteh (BrutaL-) signin up mufakkas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skojja bara SKÖNHEN OCH RÅDJUREN DaBBe 16Beat (mc_jojo) Brutteh (BrutaL-) signin up mufakkas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NollFem4 , We'll pick our own boys ! ;)
Rock The Beat Entertainment
whoa: Up in ya ghetto? Det är min farsas ghetto fan ;) ersbodahooden ajt?
ClaesTrofobik.se
haha.. när kommer motståndet?
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
BrutaL- P17 fan, iof har jag bott på ersboda med din mamma, eller nej inte med din mamma men du hajjar Queff P16 RANDOM BASTARDS
Éxitus
queff, "the best of them all" yeah right
ex - ah.. men det är lugnt. vi ses i finalen! jag räknar med att du slår ut alla skåningar igen, ryktet går att en del heta skåningar ska delta nämligen. Dabbe - got a problem with it? Säg åt mc_jojo att lägga till mig på msn
Queff P16 jo..det ryktas hejvillt
tja
SKÖNHEN OCH RÅDJUREN, Random Bastards och Riotstarters är hittills de bästa kombinationerna iaf :) kanske bara var de som var uppskrivna?! :P vad vet jag ;)
de e fler...alla står inte här
tja
queff, jag har problem med att du mna på at du var bäst. han e aldrig online, men ska be han göra de!
DaBBe - jag menade inte att jag var bäst. jag ställde en fråga, för att i dom här tävlingarna brukar det vara minst tre riktigt tunga crews med som innehåller samma lineup varje år typ.. men jag ha rinte sett nysen av dom. så det var en fråga.
jasså =) okey, de vore fett med lite paco å degone nu men dom håler inte til här längre
Queff? näär kommer motståndet? den kommer inte ens komma för du borde inte ens klara kvalet!
JiNk P18 - Försök kvala in då.. Så får vi se vem som lyckas med det. Sen kan vi se vem som kommer längst.. sånna här trådar lockar fan till sig idioter
kommer troligtsvis skrapa ihop ett gäng idag (H) =)
Queff? Kvala in? haha skulle köra över er alla med min Crew! Men asså problemet e det här på Whoa Det e Svennish som gäller renaste svenska med sjukaste svenska orden vinner jag sätter mig inte i sånna situationer.... IM OUT //SEEEEEEEEGEEEEEEEEER
JiNk P18 "Queff? Kvala in? haha skulle köra över er alla med min Crew!" kan du backa upp det du säger, eller är det helt enkelt skitsnack?
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
NickoKick P16 wööörd...
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Jaa. LaxMadafuckingMacka + CalleCuttz0r!.. fett som fan!!
Queff P16 hoppas jag inte gör dig besviken, pluralis är säkert fortfarande skitsur hehe :)
Éxitus
whoa Jaa, alla mobbar ju han för det i sina låtar.. "pluralis e jätte tuff du och flame e inte vänner hela norrland skrattade när du torksa mot exitus" "Du van över pluralis men det är ingenting att skryta om" som om han är pluralis dålig (!?) sen hör man ju överallt "Som när pluralis torksa mot exitus"