Säger som alla andra. Skulle vara soft och pusha den andra deadlinen lite.
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
ja skulle vilja förselå 6-7 januari.. för då hinner folk (iaf jag) spela in... päjjs..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Säger som de andra, bättre att satsa på kvalité än att få in massa ihop stressade bidrag!
www.erikbergstrom.se
jag e iallafall den enda som strulat upp henne :D
http://www.myspace.com/akinonline
Lyrical_Nemesis P19 seriöst.... man gör det för att det är kul.. har du inte firat julafton?
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Allt handlar inte om att man vinner priser, de som deltar, deltar säkerligen för äran. För att visa vad de kan och få sitt namn sett. Plus för att det är en rolig grej.
Sant, det hela handlar om internetrespekt..haha, ne men de e kul grej som sagt ovan... Många roliga grejer att påpeka i denna tråden typ att... 5 pers snackar om Fonkys syrra :D.. haha.. O.. att Meningsfull tar det för givet att han går vidare? ;)
jag e me i tha rövhålers
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Graffare
2004-12-25 10:36
riotstarters kommer vinna om man vill höra min åsikt...
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
SlapYoMama!
It's all alright!<br>
FLAWLESS FOR GOVERMENT !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan man skicka in bidrag imorrn? och isåfall vilken tid osv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fattar inte.. jag suger på sånt med datum... den 2/6 är inte det den andra dagen i den sjätte månaden? o isf är inte det lite väl långt efter kval bidragen? damn
erkky | 04-12-16 14:06 | shit fy fan va grymm du är asså e lite små kär i din röst erkky | 04-12-15 19:10 | Erkky, Fresh syrra :..och vem må denne unge man vara då? :) hört dinna låtar fan va bra du är mycket bättre än min bror har du nått nr som jag kan ringa när jag kommer ner till göteborg så kan du lära mig lite hit å dit
snarare: erkky | 04-12-15 19:10 | Erkky, Fresh syrra :..och vem må denne unge man vara då? :) ska du spela pimp fåru ju ta bort inlägget erkky skrivit så ingen ser att du vad du la till här i tråden?
Mr. P
hon e lite små galen på msn okså ;)
-Serum- P17 jag skrev fel, skulle skriva runt den 5:e ,6:e januari :)
tja
vårt bidrag skickas in om typ några timmar, sista gubben spelar in nu, sen ska jag mixa skiten bara, håll ut!
vårat är klart. Riotstarters!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
första rondens datum väger starkt på att bli den 6/1 ... Men ni får se datum på nästa tråd!!! DerHundt P19 Du kan skicka in bidraget senast söndag...in på måndamorgonen beroende på hur sent jag och roni_k går och lägger oss...
www.Pangbrallis.se Incorporated
Poria, aighty aight
MOMO FOR PRESIDENT/VÄRLDSLEDARE/MODELL ! F to the lawless ! hola!
din hatt ser ut som sockervadd
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
det gör den faktist men den e fett down å fett grädig :D alla brudar blir blöta mellan bena när dom ser mig
jag blir blöt i munnen, jag är sugen på lite sockervadd
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
e de kangol :)
Skönheten och rådjuren ÄR KLARA, wee, typ, stress till max!:D
skönheten o råååådjuren klara :)
ClaesTrofobik.se
soy hehe, är mer inne i tråden än på mitt kval ;) kommer säkert inte med, men det är ju kul ;)
Nytt Lag/Namn här asså. Crewet är alltså Mammas Pojkar! Mammas Pojkar: » Fonky Fresh » R-Ett » Olzen sådär ja :) Peace!
Mr. P
riot är så raw att en av våra medlemmar har blivit bannade!! Free mahazzma!
Freddman P27 hahaha riktigt råå
tja
Flawless hade fett bidrag som vanligt! MOMO madafuka! När ska vi spela?
soundcloud.com/brormusk/sets
Whoa du kanske får en ny match mot momo.. skulle vara fett trevligt o höra!
soundcloud.com/brormusk/sets
Lyrical_Nemesis P19 har du inte fått tillräckligt med julklappar... glömde bort att skriva det ;)
hoppades på att dommarna skulle va online, men ack jag bedrog mig!... skickar imån!, SHAAAA
Momo, när får jag tillbaka min hatt?
Jag fyller år imorron, så jag kommer inte vara hemma imorron på kvällen, så om ni kan , skicka in bidragen söndag eftermiddag senast, eller tidigt på måndag.
tja
Skönheten och rådjuren ... Jag har inget annat att säga... Det här ska bli fett kul!
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
Flawless bidrag var skitkasst men förhoppningsvis ska de visa vad de igentligen går för på ronderna! för bättre kan dom!
roni.. varför lägga en deadline på sin födelsedag?
jacket P18 roliga kvalbidrag till presenter kanske? ;)
tja
Hoppas de flesta hinner..ni får alltså lite extra tid...17.00 på måndagen är deadline! Inga bidrag som kommer in efter 17.00 accepteras. Både jag och Roni_k är garanterat inne på msn från 16.00 om inte tidigare(måndag), vi är även inloggade imorron på dagen (ungefär 13.00-16.00 )... Lycka till!!
www.Pangbrallis.se Incorporated
market vinner tveklöst det här.
Lyrical_Nemesis P19 sluta vara en sådan surputte ;)
Nån som har "Chliches" msn????
Schri P0 yeaa tack mannen