roni_k: Deadlinen är på söndag så du får nog sitta på msn och vara aktiv då ska du se. Ps. Kul att så många propsar 031, vi ska göra vårat bästa att hålla uppe hypen, hehe.
jag fyller år på söndag
tja
Producent
2004-12-22 14:24
cliche, taylor, pratglad och acke signar upp! crewnamn: appropå'rapp (tills vidare.. får komma på nått bättre)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
tycker alla ska propsa nödvändigt våld. vi har i alla fall hetast namn ;)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
The_Sun_God P17 "Nödvändigt Våld" är absolut inte hetast namn. det är bland de fulaste, tyvärr. låter som en jävla polislag
vilket e de ballaste då?:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Schri & Cliché: Håll det relevant eller ta det privat. Taylor gör precis som han vill. Man får uttrycka en åsikt men försök inte pracka på andra den. Kommentarer kan skickas till mig privat. Ser fram emot att lyssna nu..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Xeilon har faktiskt jävligt rätt.. som vanligt så klart taylor får vara var han vill! jag sa bara vad jag tyckte handlade jag fel så bre jag om ursäkt offesiellt istället! förlåt!
soundcloud.com/brormusk/sets
azz_em vi är ett jävla polislag. älskar å ta fast små snorungar som dig när ni står å taggar ;)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
fattigt att lägga den annandag :D
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
jag vill bajsa!
eller jag bara skoja!
hmm, kvalbidragen skall in om 2 dagar..
www.Pangbrallis.se Incorporated
nån som vet när nästa deadline kommer vara på rond1 ? kan bli svårt för raat att spela in för han är bortrest under lovet, men vi ska försöka fixa det här
Éxitus
RIOT
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Signar upp mitt lag Soy-soy Jay Love Copywrite Jakki Celph Titled Jin Ne, nu ljög jag... Men iaf, det kommer bli roligt o se hela tävlingen... Hade anmält mig om jag inte fick reda på det hela nyss 2 dagar innan deadline. De kommer bli Uberfett.... Ska bli roligt o höra Jbrasco för första gången oxå:)
om det är nån som vill hoppa in till nästa rond (antar att mitt lag går vidare) som ersättare till raat tillfälligtvis så äre bara skrika till
Éxitus
*skriker*
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Skönheten och Rådjuren 2 räppare klara, väntar in den 3dje som är ute i snön och velar men han ska spela in den 25:te
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
roni?, asså NÄR på söndag blir deadlinen?, för de blir sviin tight, sätt de på kvällen eller nått?
jag undrar samma som éxitus... säljer min dator och får min nya dator den 2:a januari.. så det vore juh shysst att ha det med lite mellanrum.. om man nu kommer med dv.s ;)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Jag tror att man kommer få lite tid för rond1. det blir bättre kvalité och färre WO's då. Lyssnarna får ha tålamod, det är bara det. jo deadline borde vara på kvällen
Latin P17 - Ingen är klar, ingen kommer någonsin vara klar så håll käften och sitt ner !
Rock The Beat Entertainment
Vårat e klart vi lägger upp den på server så får ni höra =D
fan vilket grymmt bidrag av flawless dom har nog en hyffsad chans att komma med...
Alltså deadlinen den 26:e kommer att vara ända tills jag lägger mig runt 3-4 på morgonen hehe, ni behöver inte känna er stressade, jag finns inne på msn 20/7 + nästa deadline kommer ligga runt 2/6...ej bestämt än.
tja
2/6? what the fuck?
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
andra januari?? lite väl tidigt tycker jag?.. men jag är ju bara bög så
-Serum- P17 nästa deadline kommer ligga runt 2/6...ej bestämt än
tja
-Serum- P17 "nästa deadline kommer ligga runt 2/1...ej bestämt än "
tja
-Serum- P17 "nästa deadline kommer ligga runt 24/12 2006 ...ej bestämt än "
Skall bara meddela att även jag kommer vara inne på msn ända sent på måndamorgon, men de flesta bidragen kommer vell glida in innan klockan tolv på söndagen kan jag väll tro... Hittills har vi fått in ett bidrag...
EYY_bruden De hade även queff i WM men de va inge större problem med det...
God Jul allesammans..!
hmm... om andra deadline kommer vara 2dra januari, shit inte så gott om tid inför nästa ifall man går vidare då... jaja de ska bli roligt SOM FAAAAn ändå, god jul alla!
2/1..... obestämt.. får hoppas utav fan att man kommer med.. sedan är det en ren chansning om man ens hinner komma hem med tha shit och spela in :S jaja.. orka lägga ner sig värst mycket på kvalet.. päjjs..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
EYY_bruden - ja det är väl ett tecken på att jag inte slickar dommarstjärt för att få röster? det ska vara fair and square
Hoppas det bara blir battle som det brukar, annars e de tradit :) Go Jul!
Soy-Soy hade ett tajt lag, *hejja* hejja
helt okej bidrag från flewless ;>
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Då var man klar ja :D
Mr. P
Fonky-Fresh Jag brukar macka på din syrra över internet
me 2 :)
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
alla som har gjort klart sina kvalbidrag - skicka så fort som möjligt.
tja
gör klart vårat imöra :) så det får skickas då... päjjs.. :)
jag okså e hon fräsh?? hon typ momo momo du är så mycket grymmare än min bror stek mig
haha... lämna hans syrra:D