puss grabbar
It's all alright!<br>
JiNk: kvala in då. sen får vi se vilka som vinner om vi möter varandra.
whoa: yeah i got ya, biaaaatch ;======)
ClaesTrofobik.se
hur många lag är med till kvalet åtminstone ungefär? riotrunners, liljohns click, brutals click, kanske ctl va?.. fler?
juste RandomBastards och MC Jojos click också ryktades det om
azz_em p15 elles&latins qlick fonky-fresh kanske slapyamama = pluralis,kvist, paul ice
tja
Pluralis .. förlåt! Whoa <-> tro inte på allt jag skriver till pluralis!
soundcloud.com/brormusk/sets
ush känns som att kvalbidraget ska va inne så tätt inpå allt nu när det e juletider o grejs.. får se om man hinner :P
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
azzem, jag mc jojo och brutteh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
10 dagar kvar till deadline :P
tja
roni_k P24 en baggis,
Éxitus
shit!?, fan kankse ska börja så smått då...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska pluralis vara domare samtidigt som han deltar?
mystic- P20 ifall dte blir så får han inte döma sin match, men jag tror inte han ska va domare, för han kan ju döma ut folk för att få fördel sen om han går vidare, om man nu ska ha riktigt höga konspirationsmisstankar haha :)
Éxitus
lugn i byxan nu va
It's all alright!<br>
pluralis, du kan väl svara själv till folk som undrar, jag vet inget
Éxitus
hörru nu börjar det dra ihop sig här, ingen som känner sig ensamn och vill kicka med mig då :(?
Mr. P
smart drag att va i juryn och samtidigt delta............
pluralis ska inte vara domare.!! de kommer att vara någon annan istället
tja
Loco_ChAoS P17 ja faktiskt, är jag så kass så ingen vill veta av mig :'(
Mr. P
Loco_ChAoS P17 Vad söt du är ;) menade inte och kalla henne hora-hora om man säger så. fitta just i det ögonblicket vore ett bättre ordval. just nu skiter jag fullständigt i vad hon tycker om mig så :) Peace
Mr. P
hahahahaha, och sen visade hon inte resten av konversationen eller? snälla hon kalla mig det ena och andra Danneteg ;) men men. vem sa nåt om att N.T är nere? inte jag.
Mr. P
SLUTA CHATTA I TRÅDEN
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
ta det "face to face" om ni har nåt säga tillvarandra som en viss person sa till den andra...
Éxitus
vart e laxmacka?!!!
----------------------
99
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
100
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
allyawan P7 grattis.. 101
får se om jag pallar delta...
Damn sexigt det här ser ut att bli.. >>Riotstarters Nicko McFish / Nickokick Bobby Q / Queff Lil' Kim / Ablyx Big Fred / Fredawg Mahazzma Ghandi / Azz'em + Hans Komigen nu Grabbs
www.Pangbrallis.se Incorporated
market signar upp
www.filtret.wordpress.com market presenterar.... Filtret netplay
aww yeah.. the market mufukkas is back.. akta era ryggar
I'm not undeground or commercial - I am Hip-Hop. Market crew.
yes jag kom ihåg mitt lösenord jag e med! Market!!!
market
äre några som skickat in sitt bidrag än ?
vad vinner man
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Hmm.. tror jag har nån att köra med nu! :) annars får ni pussar allihopa och lycka till! LAXMACKA + CALLECUTTAR! ffs!
Istället för pluralis kommer Poria att vara den nye domaren!
tja
Surreal... det är fem domare... pluralis ersattes av poria...
What would macgyver do?
Surreal P17 det är fan dumt med 4 domare om man inte är peter swartling
Éxitus
Tjena!
Jag skulle bara meddela att jag är ny dommare, istället för pluralis som skall delta.
Ni kan även skicka era bidrag till mig.
Då gör ni det på min msn som är:
[email protected] mvh/ pouria
Ni kan även nå mig på:
[email protected] om jag inte är inloggad på den ena, så är jag nog de på dne andra...
citerar "Ni måste vara MINST 3 personer och HÖGST 6 personer!"
Dehär e lag som sagt att de ska vara med : NollFem4 =Elles& latin m.m Skönheten och Rådjuren = Dabbe, mc jojo, -brutal Riotstarters = Queff, Nickokick , azz_em, ablyx, freddman Random bastards = Exitus, Nate-c , raat slapyamama = paul ice, kvist, pluralis m.m market = uhh, spektrum, delta, fre_drick no named : Lil john, michael, snaiper CTL =cliche,subban,vanskap nödvändigt våld =johny brasco,awkward,scetch Anomali Hooligans :lönlös, febril, degOne, Latin ,Anwar ,DJ ALX Lönlös kan tyvärr inte vara domare längre, utan han kommer att bytas ut!
tja
WooHoo, Anomali Hooligans och slapyamama i finalen bitches! fast jag skulle villja se randombastards vs. riotstarters
Anomali Hooligans slapyamama randombastards riotstarters NollFem4 nödvändigt våld CTL (om idiot är med blir dom ju super :P) nonamed Dom kommer kvala av dom så står med nu :)
Skivsamlare
2004-12-18 13:33