tufft att dissa darin... men låten var skön iaf
yes ahaya
Eightball_no1 P15 - han har vunnit idol, shut tha fuck upp era fjollor HAHA så dumma är alla...äckliga fjortisar
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
säger ju det abow vad alla e dumma!
ni borde skämmas de va verkligen sämst...ja tror inte darin orkar lägga ner tid på att svara..men de är iaf ett bra budskap..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi förväntar oss inget svar..det va mest för kul
faty fat faty
haha ja fattar det..:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmmm, lite låg volym på rösten. men fnissig var den
Undrar dock hur du kan hata honom när du antagligen inte känner honom. :S
vadå så du hatar inte nån som du inte har träffat?
faty fat faty
gilla inte direkt :/
vafan.. skit i de du!
shit jobbigt när man bli påhoppad av en 12åring...ajaj... vi tycker la darin har en allmänt tråkigt stil, han gör tråkig musik, han är typ världens mest politiske korrekta männsika han säger eller gör aldrig nått märkvärdigt...tråkig helt enkelt! jag räknar dock med ett svar från darin hahahha säkert nån darinälskare här på whoa som har hans msn skulle inte överraska mig, det e bara att skicka låten till honom! hahahahha jag älskar whoa!
Synd att ni ska slakt sånt här skönt beat! Seriöst slut upp! Detta är inte bra! utro på låten är ju pinsam!! Grabbar enligt mitt tycke så gör ni bort er på denna låt! Fred! // Big R
Hustla!! Rooouuuufff!
Darin är bättre än er..
fisk fiskar flickor få får fisk
aa beatet är ju bättre än why does it rain iaf jag ska gå och kolla på alla avsnitt av idol nu...
det finns för övrigt en rad låtar på
www.menigee-robo.tk som inte handlar om eran idol darin! kolla dom! peace!
riiktigt pinsamt faktiskt.. dissa nån för han e längre kommen än oss alla?,, jäävla tööntar
www.Doppe.se --..-. Doppe Rockefella
Kulig låt men lite konstigt mixad å lite offbeat men såft:)
Tüffü was here!
wonderchild..gå hem..resten..okej ni gillar inte låten och han är tydligen bättre än oss..tyck det vi fortsätter ändå att skämma ut oss och göra pinsamma saker..sorry men så e det
faty fat faty
Jag tycker inte om darins musik, men för det behöver jag inte ''hata'' honom ..Håller med vissa andra här, darin har kommit längre än oss andra, kanske ligger det lite avundsjuka i allt, o ni kommer inte längre än honom .. och lite lågt att blanda in hans familj och att säga turkjävel !!
shivano - //
vi har väl fan inte sagt turkjävel!!??
faty fat faty
avundsjuk på darin? haha det är ingen som fattar här va! vi hade kunnat gjort en låt om typ peter jöback, men vi tyckte det va roligare med darin eftersom han är i ropet just nu... suck orkar snart inte förklara det längre... och shivano gå hem och tvätta öronen! varken jag eller robo säger turkjävel i låten! darin din nackade nolla, största fittan på jorden sparkar in din dörr, hugger din familj och snor den// haha japp just det jag ska sno darins famlij när dom sover hahahah... d-skillz, vill se dig digga till why does it rain ;)
haha "lite lågt att blanda in hans familj" hahah ja fyfan det där var riktigt elakt sagt av dig emil
hahahah... vafan ärligt nu? e whoa darins största fanbase eller? om nån jävel till dissar mina main men emil o robert ska jag döda alla här! men ändå, emil lovade mej en vers på denna sen slänger han upp dne utan mej? supp wid dat? huh? men mad phat track! sluta älska darin nu! HAT!
mannen håll dig i gbg och inte stockholm så lovar jag dig att hooka dig på allt! peace!
ja vafan va du i sthlm för?
faty fat faty
dåligt..alltså stor ide att dissa darin när låten är på den nivån så darin lätt skulle dissa sönder er tillbak om han skulle idas haha=) orka göra sånna här grejjer alltså som attt människan i fråga alls skulle idas bry sig...grejjen bara att orka göra en diss mot han haha, ja gillar inte hans musik nå mycket alls för mycket smörig pop blaska för mina öron..men han kan sjunga och han tjänar pengar på den han gör och många människor gillar han även om nu kanske inte många på whoa gör det..hursomhelst detta var dåligt..
*Jag får ofta hypnagoga hallucinationer i form av ljud*
hahaha fortfarande ingen som fattar varför låten är gjord dom vill inte ha nåt svar !
MickMästarn P17 skriv inget då!
va ? varför inte?
int nå..missförstod dig nog=) sry
hehe...alltså, dom vill inte ha nåt svar ifrån Darin. Det är ingen "utmaning" eller nåt. Så menade jag
yeha yeah förstår:)
jag ska nog dö när jag blir gammal...jag har inte gjort folkj tillräkligt förbannade på oss än så jag väntar på döden ett tag...
faty fat faty
bra att du lyssnade noga anton! skönt att nåra fattar iaf!! haha diggar du inte mitt loopade beat? va säger du unge?
nej någon måste ta sitt ansvar och tvåla dit honom! haha
Jag gillar Darin, jag tycker synd om Darin, Darin borde inte få höra denna låt, då blir Darin ledsen...
Från en till en annan, Navelludd vad?!
jag tycker du är rätt korkad
kul med den där snubben som rappar om att bara 14åriga brudar gillar darin när han själv låter som han är 12.. LOL :D
okej darin har en mogen medelålders fanskara med intressen som kultur och konst.. gå och spela cs eller nått...
vad är det som säger att man är ett darin-fan för att man inte uppskattade er värdelösa diss? ska ni dissa någon ska fan göra det med stil, inte vara sämre än dissobjektet ty det blir bara löjeväckande då :D aja kul att ni kör.
jag har inte sagt att du är ett darinfan, och låten är inte världelös shadowR- tack!
i min mening är den det, din uppfattning är ej den allenarådande sanningen tyvärr.
då får du gärna berätta vad som är värdelöst, så lyssnar jag och tänker på det nästa gång