www.darin.se ett äkta fan! hittade länken i blandat forumet! hahahaha
HAHAHAHA det där var nog det dummaste jag nånsin läst
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Riktigt kass låt. + att jag putte darin in i pressbyrånglaset på centralen. MOGHAHAHAHAHAHA
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
skulle darin knäcka dom i rap så rycker jag in och räddar deras heder, så darin knäcker ingen, och det kvittar väl om det är originellt att hata darin, klart man kan hata någon även om någon annan gör det, jag hatar honom. han är ett jäkla bög-homo!
skottis, vad är så kasst med låten? du borde uppmuntra oss ffs! haha stort av dig att hoppa på darin! PROPS! rätta takter, humptyhump! men darin knäcker inte oss, vad tycker du om låten by the way?
jo jag tycker som vissa föregående att accapelorna låg för lågt, så jag hörde inte riktigt allt fast det var ball, speciellt outrot helt rätt, ska ni göra någon mer så är jag lätt med!
aa vissa klagar på låga accapellor, yeye det va det inget att göra något åt nu! haha det e underground att inte höra alla ord! haha mycket tanke bakom outrot, känslorna flödade! om vi ska göra något mer om darin menar du? det är en del på gång, kontakta mig på whoa så löser vi det! peace!
kom hit o kicka nästa gång så slipper dom gnälla på låga accapellor också!
det blir får bli så helt enkelt jag kommer nu!
hårda ord från en kille som lägger rader som: är tillbaka här som idol i teverutan/ dissar du mig nångång så blir du utan/ å visst är jag en hund yes/ å du en jävla tattare som diskar i en brun/ rannsaka dig själv innan du öppnar käften igen!
Du skrev darin din nackade nolla, största fittan på jorden sparkar in din dörr, hugger din familj och snor den// i nått inlägg där uppe; Menige-E P18 Varför gjorde du ens en paste på en av dina rader? Menar den suger så hårt, alltså försöker ni få status på whoa eller nått? För ni misslyckades fullständigt, och nu när ni misslyckades skyller ni allt på "Men vi skiiiter iiiii" jo men visst sug på den.
fisk fiskar flickor få får fisk
haha..alltid kul med folk som inte läser sammanhanget och tror att dom fattar något. Det var ju någon som sa att det var lågt att dra in darins familj! Därför klistra han in den raden, för att visa hur löjligt det var
haha fisk är min nya idol! jag jag skrev mina två första rader i min vers... darin din nackade nolla, största fittan på jorden sparkar in din dörr, hugger din familj och snor den för att visa precis som MickMästarn säger hur löjligt påhoppet om att jag va feg som gav mig på darins familj... haha status på whoa, sorry man tror inte det e nån lunar här där man kan få statuspoäng... misslyckades med vad? nej vi skiter inte i, men alla låtar vi gör är inte lika seriösa, denna låten är en av de minst seriösa... orkar inte förklara tanken bakom låten igen, dom som fattar dom fattar resten har jag gett upp hopper för...
upp i taket för att du,mickmästarn och robo alltid chattar i era egna trådar:P jaaaaaa tyyyyycker att låten är ruuulig!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
haha, det gäller att hålla tråden vid liv tills den är död som tupac
nu lever tråden som tupac!
tyvärr kan ni verkligen inte rappa alls
Men om du säger att denna låten är oseriös, varför låter alla era andra låtar skit också ? Isåfall SNÄLLA droppa en seriös låt så får vi se om du är bra..
fisk fiskar flickor få får fisk
nej inga va våra låtar låter skit, men om du tycker det okej. jag lovar att säga till dig den dagen jag droppar en seriös låt!
om du köper vårat mixtape kommer du få höra nåra seriösa låtar! men jag tvivlar på att du gör det! men men...
det här var inte bra asså :)
jo asså det är bra! lyssna igen! haha nämen vad va dåligt då?
har aldrig hört darin rappa, har du?
helt jävla offbeat överallt, hör ni inte det?
upp en sista gång sen får det räcka!
gå hem o lägg er !
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
Darin mördar 80% av whoarapparna. Han spelade in RnB i studion på Gamla Stan runt 2003. Det va riktigt feta grejer!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
ni kommer nog inte utvecklas specielt mycke om ni droppar oseriöst hela tiden! sen kritiken ni får på whoa är typ: du kan inte rappa, så de borde ju nästan kännas onödigt att lägga upp låtarna här! men ja är snäll och gav en snäll kommentar längre upp! fortsätt släppa låtar där ni flowmissar så de låter coolt lite då och då:P
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
SnAkEPit P17 ja visst har darin en jätte bra röst å bla bla utrsålning, å bla bla men jag gillar inte darin musik, det gör jag inte. men låtens ursprung är inte att jag hatar darin mest på hela jorden, det är en svenska version av necro- bille jean 2005...som jag nu skrivit minst 5 gånger i denna tråden men folk fattr ju inte.. alla som hört den låten förstår vad jag menar... Latin_City P19 på kvällen sover vi, vad gör du? LEGENDEN ajdå, det va mer än vad svenne sven visste...är det bra då? Hock P16 om man jämför med den första låten jag gjorde för lite mer än ett år sen märker man skillnad, och jag har fortfarande inte kickat nån "seriös" låt, kanske kommer vem vet? inte så att jag har som mål att bli bäst i sverige precis...gör det för att det e kul och alla vet ju att raplife ger än brudar, cash å gratisöl, inte sant? haha skriv vad du tycker om låtarna, behöver inte vara snäll eller så... peace man
kul att låten lever by the way!
högerklicka och spara som mål
danneegrym varför inte? utveckla! Fohell P15 den funkar i alla program, det är en mp3 fil så det ska funka i WMP t.ex
haha okej jag tar nästa vagn nästa gång! tack
fan vad kass dom var på att rappa haha
http://yofosho.mine.nu
haha jävligt skön låt :P robo va inte så skön de gick bara jävligt fort tycker jag... outrot va skönt ;)
Pappor kommer pappor går men jag är mannen bakom alla dina år ;)
purre_92 P0 haha tack! Bondyo P14 robo va så arg att han gick loss och slog sönder sin lägenhet sen, tack gör din kommentar! CHEFEN P15 är norrland i huset eller?
hahaha.. i like =D
Ät mej!
den är fet skön
yes ahaya
tackar både Kisen och Lre! Synd att dom som hatar skriver millånga inlägg och inte dom som gillar!
men det e lättare att hata än älska eller?