den är faktiskt riktigt söt om ja ska va ärlig:$
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
hahaha.. shieeet!! fett mkt talang ni har göbbs;)
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
WhoaaohW Om du inte ens läser mitt första inlägg i tråden så vet jag inte vad jag ska säga...Plus att jag redan har förklarat anledningen till varför vi gjorde låten minst 10 ggr i tråden redan. fURb erkänn!
klaart...
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
ait isåfall hörde jag fel, om ni inte säger turkjävel i skiten.. men men.. den dagen då man ser er på tv eller i tidningar osv.. DÅ kan ni öppna käften igen grabbar .. tills dess sluta klaga på min åsikt eller på någon som kommit så jävla mycket längre än vad ni någonsin kommer att komma..
shivano - //
Lägg upp en lånk på låten;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shivano P16 Du kan ju börja med att skriva ordentligt så man kan förstå vad du menar. Sen har du precis som hälften av alla andra som skrivit i tråden inte lyckats förstå varför vi gjorde den här låten. Jag tänker inte förklara igen om du nu är så dum att lyckats undgå att läsa det så synd för dig. luckone P13 Okej vänta en minut då...
iof d luktar avundsjuka... darin e fan grym, sen att han e en flickidol o baxar era svenska tjejer kan jag förstå ...
allt är off beat, texten suger fett, om man ska dissa någon så ska det fan vara tight....
nice on bravva
helt off beat... o ja fattar inte vrf just darin?
take as you want...FUCK WHOA you like it... I DON´T
kan ju säga att jag håller med WhoaaohW till 100%, grovt.
GopheR P60 Absolut! PK_tha_man P14 Varför Darin? Sveriges svar på Jacko typ...det var ingen snack om saken, han var ett givet offer för våran låt. AngeliC F20 Jaa vi hoppar verkligen att Darin ska svara på den här låten, det har ju trots allt legat ute i ett halvår. Jag är grymt besviken att han inte svarat. Förhoppningsvis kommer svaret på hans nästa skiva! Ska jag vara ärlig så vill både jag och Robo vara som Darin, vi älskar honom mer än allt på jorden!! LÄNGE LEVE IRONIN!
Haha jag uppar inte tråden om du trodde det! Det är uppenbarligen så att folk har saker att säga om denna låten.
Det var shivano P16 som ville dela med sig av sina känslor den här gången...
Rätt uppfostran på dig jontlish ser jag!
alltså din dumma jävel, du går mig på nerverna, I don't give a fuck about You och din jävla darin ''diss'' .. börja inte öppna käften emot mig..och om du inte fattade vad jag skrev, så är det jävligt synd för dig då .. men jag skiter i darin eller vad han gör.. det ända jag vet är att han är jävligt mycket bättre än er båda tillsammans .. och sista saken.. sluta snacka skit om känslor o grejjer. jag bajsar på känslor ..
shivano - //
nej jag ska inte vara taskig mer .. haha ni är skit tuffa grabbar ;)
shivano - //
helt ärligt inshalla... ingen fattar grejen med den här låten... det måste va de slutgiltiga tecknet på att alla e idioter... men JAG gillar den iallafall emil
Parodi men då kan väl du förklara innehållet för oss? varför säger du inshalla oxå? ..
shivano P16 Vadå inte öppna min käft mof dig?Du hackar på min låt jag hackar på dig så vad? Anton skrev i tråden att jag skulle sluta och uppa tråden men det var ju inte jag som uppade den det var ju du, eller hur? Men jag klagar inte, uppa eller skriv hur mycket du vill. Så jag skrev att det var du som uppade låten eftersom du tydligen hade något att dela med dig, det var tydligen väldigt viktigt eftersom den här tråden varit nere sedan mars. Att mitt ordval sedan föll på just "känslor" istället för åsikter eller något annat har väl inte så mycket med hela diskussionen att göra eller? Aa sluta var så taskig emot mig, shit man vad du tar åt dig man kan ju tro att du är Darin själv ju... memo P19 Grejen med låten står i toppen av tråden.
Du kör ganska fort måste anstränga sig för att höra men tekten va la bra;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahaha najs. :D
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
Ni verkar faktiskt inte vara en dag över 16.. ni får ursäkta.
AngeliC F20 Och vad grundar du det på om jag får fråga?
Jaa vi hoppar verkligen att Darin ska svara på den här låten, det har ju trots allt legat ute i ett halvår. Jag är grymt besviken att han inte svarat. Förhoppningsvis kommer svaret på hans nästa skiva! Ska jag vara ärlig så vill både jag och Robo vara som Darin, vi älskar honom mer än allt på jorden!! LÄNGE LEVE IRONIN!
Era röster skulle jag tro, ni låter otrligt hetsade.
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
AngeliC F20 Vad va det med det då? Att jag var ironisk?
ironi på en barnslig nivå. Men nu har jag kritiserat färdigt!
Okej men kan du inte visa ett exempel på lite mogen ironi då, eftersom du är hela 2 år äldre än mig!
AngeliC F20 Varför ska folk lyssna på dig? du är tjej ju..jag är 19år men kommer ändå vara små och dumma..även när jag är 20..om du nu är så mogen så kan du hålla dig på bokmässan och hålla föredrag om vice versa.. all ironi är väl ganska barnslig.. slit och släng på dig kingkong sen så säger jag samma som anton..om nu alla hatar denna låten vafam uppar ni den då?..om ni har nått hatmail att skriva så maila oss eller nått..bara denna låten försvinner
faty fat faty
Haha nej för fan låten skall inte försvinna! HYPE OSS MER!
men man måste väl få kritisera? eller? äääh fuck it
Självklart får du kritisera, det får väl jag göra också eller?
men jag kritiserar låten osv.
Du kan ju döpa din katt till Menige E vettj...
"Dude, where's my flow?" borde denna låt heta!
Hej! Jag myser!
hhhhahahah suuuuuug min kuk va dåliga ni är gå o göm er för fan ni platsar inte ens på childrens most wanted hits ahahaha
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Du menar "Hits for kids"? Nej därifrån är vi utbattlade av just Darin. Grattis till det 300ade inlägget by the way!
Varför Anton? Bara för du inte får 300 inlägg i dina trådar ;)
den som inte hatar darin förtjänar att själv bli hatad..
Tell them it's okay even though it's fucked.
Fan jag tror bestämt att jag och Robo delar Sverige som skillsmässor som någon i Snook sa... Cäsh P13 Fan det är ju 13åringar som du som utgör min fanbase ju! Svik mig inte...Men du är antagligen för ung för att fatta dealen med låten.
Riktigt värdelös & meningslös låt man kan ställa frågan ? är ni avis ? fattar inte vad alla klagar på han har ju grymm röst? ska han bli hatad för d ? bara för att han får flera miljoner flickor mer en ni ? haha pwned.. tro inte att jag tycker om darin nu.. han är kass ^^ (endast grupptryck)
www.djpolar.se
Skivsamlare
2006-05-09 04:04
kasst flow och det var helt offbeat. öva mer innan ni lägger ut något.
DJ-Polar P18 Damit du kom på oss, vi är jätte avundsjuka på Darin och detta var vårt försök att bli av med våran enorma avundsjuka...Ähh fuck it du är bara en i mängden som inte fattatat dealen. Jag förstår att 13åringar inte gör det men men...du har väl ungefär lika smart som en... E_NO_LA P23 Finns bättre skit ute av oss, sök i forumet efter "Napalm - Pyschologicalsvenskan"