marc : sover inte du? kvart i två... och sedan fem i halv tio?! Damn... Nåja... det e en grym låt, förtjänar faktiskt aningen mer attention!
Pretty people shit to...
Jag kör ett sista upp nu. LYSSNA !
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
lyssna
www.myspace.com/marchinz
ja för fan. visst braa låt. men att skicka medelanden till halva whoa och gör 2 trådar, 1 som säger lyssna på marc - bla bla bla!??? peace
Ta inte livet så allvarligt du kommer ändå inte ur det levande.<br><br>X
www.myspace.com/marchinz
Va klagar ni på att han skicar gb till er om att ni ska lyssna på låten? ni klagar väll inte när era "whoa" rappare skickar 50.000 mess o dom flesta av dom har inte ens talang shiiiiii ta min mitten finger i era ansikten fucking orrar!
shiiit folk jag håller med jink. aa han vill komma ut me sitt shoit han ger reklam va e d för fel med det?? ni kan ju radera bort inläggen... Det är klart att an vill att folk ska lyssna men å ni som lyssnat på låten ingen verkligen ingen här på whoa kan säga att låten e dålig då är det lika bra att sluta lyssna på rapmusik
Har lyssnat nåra gånger nu asså :D Lååten ää jävligt tung asså! Låter riktgit proffsigt ! Du är tyngre än dom flesta här i mina ögon! Peaace!
Highfive anyone, anyone?
fy fan va överfet låt, fetaste jag tankat från whoa ever.. underbar engelska underbar låt rakt igenom.. UPP!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
feting, UPP IDIOOOOOOOOOOO
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fostsätt lyssna tack för kritiken, fortsätt sprida låten till folk!!!
www.myspace.com/marchinz
www.myspace.com/marchinz
äsh vafan , ett sista upp för mig nu.! Låten är grymt bra aså , whoa lyssna på den !!! piz
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
killen är en stjärna, konstigt att det bara är så lite som skrivit nå om den.. Värd att tankas så gör det ni oxo! UPP!
www.myspace.com/marchinz
UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!
upppppppppppppppppppp
www.myspace.com/marchinz
Sluta uppa den hela tiden.. inte mera som skriver och lyssnar för det.. Men jag måste säga att den var VÄLDIGT bra, finns inget att trycka ner på... Du har talang .. keep it
lyssna
www.myspace.com/marchinz
www.myspace.com/marchinz
yo marc kommentera min låt brääää hahaha
www.adorekhanonline.com www.myspace.com/adorekhan
UPP ! Tycker alla ska lyssna och droppa kommentar, för denna kille har fet TALANG .. Lite skillnad på han och dom andra som lägger på whoa.. Här är det TALANG ..
länken funkar ej för mig, okej!
www.myspace.com/marchinz
Aboo den funkar inte fan. Skulle vilja höra den mannen.
-Sweets for the Sweet-
javafan fixa länken
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
lyssna!!!!!!!!!!!!!!
www.myspace.com/marchinz
UPP :)
www.myspace.com/marchinz
den har fan aldrig funkat för mig :P
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
ni trycker på fel länk
www.myspace.com/marchinz
langa upp ny länk lol
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
upp en ny länk. skiter i om det är en gammal låt! :D
Jag vill ha den här låten, kan någon som har den langa upp en ny länk?