Lyricist
2006-01-09 01:21
parasite P15 haha du jag e inte värst smart så missförstå e jag inte så grym på. men menar du att han försöker låta rinkeby barn ? så tror jag att jag förstog de iaf:S
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Lyricist
2006-01-09 01:22
fonky4dafresh jo men de är fortfarande inlägg eller rätta mej ifall jag har fel ?
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Plus lite tid med att få upp den.
A-Music DPSOUND
Du förstod fin fint:P kunde inte sagt de bättre själv:P
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
de skulle va kul:P
Lyricist
2006-01-09 01:30
Online Arash_87 P18 Skicka meddelande Gästbok Daterat Idag 01:19 ·$2Danish | www.Danish-Production.com·0 säger: 10 min kvar. Sen är den klar 110% ------------------------- Aaao. Borde inte de va nu ?
Det var "plus att lägga upp den".
DIIIF
yao. nu e de 12 min
=). .:.
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
LÄGG LÄNKEN I DEN HÄR TRÅDEN!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Lyricist
2006-01-09 01:33
Ska göras.
WORD!
Lyricist
2006-01-09 01:36
men nu är längtan stor.
neee går o lägger mig får se om de kommit när jag vaknar,vissa måste jobba :) fred
Behöver beats !!
fan nu e ja vaken igen för det luktade att låten va klar samt att man e hungrig
Fsyfdldfø'
Lyricist
2006-01-09 01:42
värkar som ni får skita i jobbet imorn.
hahahaha :D
nävafan ska upp 6 så vi får hoppas den blir klar innan 2 iallafall
Fsyfdldfø'
Lyricist
2006-01-09 01:43
Jo hopp kan du juh ha den här danish värkar ej va ngt att lita på juh.
håler på få den nu i msn.....länken kommer om 1 min!
det här är vad vi gör vi skapar drag och gör det bra ni kan bara hålla med för inget annat låter smart vi är på väg mot dit vi ska och dit vi ska är vart i far vi tar oss hela vägen fram men glömmer aldrig vad vi bar från reffen "hela vägen fram" (inget att göra)
DIIIF
så ja hörlurarna sätts in i förstärkaren för extra optimalt ljud :)
Fsyfdldfø'
Lyricist
2006-01-09 01:45
okaj lät juh inte direkt bra enligt mej iaf..... hoppas jag inte väntat på detta...
Och tänk att man kunde bli inlägg nummer 300 reklam: VÄLLINGBY
DIIIF
Lyricist
2006-01-09 01:46
haha status till mej. ifall det var jag vill säga.
vart fan e låten?
Fsyfdldfø'
Lyricist
2006-01-09 01:59
Vet ej ifall du tar åt dej men de hade jag gjort iaf så tycker allt du borde svara nu.
rob blir det svar på låten?
Fsyfdldfø'
du blev käkad av danish produktions
www.myspace.com/glidish
Nej han blev inte äten för 5 öre, big rob har mera skills än dom där danish lätt. men big rob's röst sänker honom han låter fan som björne rakt av. hehe men keep it upp!
mannen dom käka upp honom levande driver du ?
e du galen eller??? dom hade lite fetare texter ja för att dom är 4 stycken som sammarbetar fattar du väl.. det är svårare om man är ensam o ska skriva.. dom tar hjälp av varandra.. men jag håller med om att dom har skills, men bog rob har hundra gånger mer skills rakt av det hör väl för fan vem som helst. big rob kan flyta det kan bara danish och han som lägger andra versen. arjan var ju allra sämst utav dom efter 8 års erfarenhet så borde han väl kunna flowa bättre?? håller du inte med mig??
jo det e sant, arjan borde göra bättre av sig efter 8 års erfarenhet, men ändå så va det big rob som bestämde sig att dissa hela danish p, då passar alla på att dissa tillbaka, om han bara hade dissat arjan så hade väll bara arjan svarat tillbaka. men ändå så hade dom övertaget, om du lyssnar på båda låtarna så hör man att danish o dom tog över big robs låt, kanske för att dom va mer, men thats just the way it is. troru d blir ännu ett svar?
Rob Rob. Du säger att du tycker låten blev bra osv. Jag tror fan alla i den här tråden tyckte att din låt var bra men den blev fett irriterande när du dissar hela Danish Prod. Det är det som är grejen.
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
FÖRSTÅR DU? var det enda jag hörde på ett ungefär. me not like. hoppas big släpper ett seriösare svar nu och gör slut på detta.
remember my name<br>you'll be screaming it later!
grabbar allvarligt nu,denna kändes ingenting,jag svarar inom 24 timmar vaknade NU 12.46 svaret är klart innan 24.00. arjan säg till mig när hade danish productions senast 100 inlägg på en låt.
Behöver beats !!
Lyricist
2006-01-09 12:48
Bigrob743 P21 Faen va najs det kommer juh bli grymm.
we love beef men detta sög... från båda parter... tror du kan mycket bättre Rob så droppa nåt tungt nu! sen att dom tyngsta skulle va från... hässelby? eller va dom jiddrar om... lägg aaaaaaaaaaav alla vet att malmö och göteborg käkar allt! haha... yeaaaaaaaah!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beef! och bak vilken att det börja i västerort! SÖDERORT BRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! SKH ! men dissen va ganska najs, men blir chockad arjan borde va tung fall han rappat 7-8 år!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var kan man höra bajan ?
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
robin, du ska du ha med andra i ditt svar eller ska du köra själv?
Fsyfdldfø'
Du blev Tjockt ägd rob .. hoppas du svarar med nått Totalt Peace
E det nån härinne som kan länka till låten? Skulle va kul o höra Peace
Andra Akten |
[email protected] | www.myspace.com/certezamusic |
Haha...Fy fan vikken skön diss
Nej tack!!
alltså nu ser man fram emot svaret rob så känns som denna tråden kommer att komma upp i över 400
Fsyfdldfø'