somebody gonna die tonight hahahahhaha !!!!!
länka låten sen
Fsyfdldfø'
"hela sverige skrattade åt dig 1998 o hela sverige skrattar åt dig nu me" Det verkar som att de e dig dom flesta i den här tråden skrattar åt just nu iaf. Låten va kanske inte så förskräckligt dålig som många säger, även om de inte är nåt jag diggar direkt.. Men de där långa eftersnacket, du borde nog ha skippat det helt, det låter bara fjantigt.
det var väll längesedan det var sånhär stämmning på en tråd , liksom o alla väntar på om det blir svar eller ej, måste säga att det kan bli intressant
Fsyfdldfø'
vart finns låten att tanka? alltså arjans diss?
..!.._{-,..,-}_..!..
Matttan P1 Den finns inte. Den skulle inte komma ut.
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
men det gjorde den visst
Fsyfdldfø'
men var var dem 3 raderna som trigga upp det hela då? nån som kan fylla i?
Fsyfdldfø'
shuu asså jag vet inte riktigt vad som händish men jag tycker att de är jävligt onödigt å dissa danish production för dom kör över dej när dom vill....men låten va soft ändå...peace out
rob varföör var inte davelito med på låten??? :P för att jag inte ville ha med han på den,han får ta ställning till de arjan sa om honom jag står på mina egna 2 ben ingen annans.
Behöver beats !!
vi kommer in som en hel flock lejon alla som vill pröva komkomkom vem var det som sa att han var bäst ta tillbaka det där för det här är ingen test styckar dig på beaten äter upp ditt flow tillägnad till bigrob o davelitoo gör det inte stort ni vet själv vem som är tyngst frysen 98 där var arjan yngst 12 år framför 2000 pers gick upp mot scenen o ja la min första vers davelito 3 lax för en låt exakt vad jag trodde den sög fett hårt tänk inte på att säga nåt tillbaka göra arjan sur du får smaka på handflatan säg mig var tror ni jag har fått mina beats? KEN RING såklart (något mer) aa, det mesta var fakta.
DIIIF
inte så mkt o lacka på väll, men en sak ja undrar e rob la du en dissrad mot ken? hadde för mig att du såg upp till honnom?
Fsyfdldfø'
hangmine,jag respekterar ken för de han gjort för svensk hiphop.skulle aldrig dissa han i en seriös diss,däremot finns det en "diss" där jag kör mot ken men det var för att han utmanade andvändarna på BB forumet på en battle och alla som hänger på whoa vet väll vad battle går ut på.han svarade me audio till andvändarna o andvändarna skulle göra audio tillbaka thats it en skojj grejj med andra ord nuthing but luv från mig till hela bb entertainment.
Behöver beats !!
sen så snackar alla om västerort o grejjer jag fick erbjudande i dag att jobba med fotios k och han e väll en legend i västerort iaf enligt mig en mycket talangfull rappare/mc så det känns kul så folk som snackar om hässelby/västerort att de ska bli beef o grejjer nej nej inte alls har bara kärlek för västerort,bara för att bajjan arjan bor där so what har inget emot västerort för de.ser fram emot att jobba med fotios så snacka på ni om hat mot västerort osv de e bara crap
Behöver beats !!
tyckte denna var tung, men vill gärna höra hans.. väntar.
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Rob Det är bra det.
Joo. Det skulle det.
jag la 20 min på min diss dom filar i 3-4 dagar haha sköna killar *betyder att dom tog åt sig* haha ärligt in i studion bam skriv bam recca bam mixa klart på 60 min
Behöver beats !!
nja rob,. du spela in det ena dan o mixa det andra inte 20 min tror ja :)
Fsyfdldfø'
Bigrob743 P21 20 min? *host*
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
varför tror jag att denna trånden kommer bli hur lång som helst?
Fsyfdldfø'
detta e som vm lottningen till fotbolls vm , alla sitter o väntar på resultatet :)
Fsyfdldfø'
och pattish vem är du om jag får fråga ? förutom en hiphop groupie hoe ? ärligt ? e du nåns advokat eller ? tror du skrivit mest i denna tråd haha
Behöver beats !!
okej pattish om de känns bra så :) lägg upp en låt du ska vi få se hur många inlägg du får 3-10 skulle jag tippa på sluta hata grabben du kommer ingenstans på hat
Behöver beats !!
danish-production ger ngt som man kan lyssna på ditt 20 minuters shit kan du stoppa upp ngtstans....
nu håller vi oss till tråden
Fsyfdldfø'
nej snakepit brukar få grymt grymt bra kritik här på whoa så absolut inte,jag är själv nöjd med denna,men många digga inte denna gången inte ger jag upp för de eller come on dawg allvarligt de e bara fortsätta man gör väll musik för sin egen skull inte för vad whoa skallarna ska tycka ?
Behöver beats !!
Bigrob743 P21, om du gör för din egen skull lyssna på den själv då, å kasta inte upp den på whao.. hahaha jävla nolla
haha ärligt gnäll mer "ahh visst hookke" ready or not here he come ;) klassiker
Behöver beats !!
Bigrob743 P21, bra att någon lyssnar på den.. bara soft ju... jag gnäller inte.. men du säger att du inte bryr dig om whoa skallarna.. varför lägger du ens upp något här då?
aså de e ju kul om dom diggar men gör dom inte de så slutar jag inte göra musik för de fattar du ? eller ska jag försöka förklara i teckenspråk,alltid kul med bra feedback,blir de dåligt okej so what jag fortsätter droppa låtar ändå hajjar du vad jag menar p.h ?
Behöver beats !!
verkar somn det inte kommer nåt tsvar idag iallafall
Fsyfdldfø'
Bigrob743 P21, jag hajjar va du menar.. eller inte riktigt ta de i teckenspråk... tycker du är söt =)
Ja tycker du har samma rlst som björne!:P Inge illa menat! tycker det va rätt gulligt! hehe
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
Tiden börjar närma sig svaret, vilket kommer lämna dig våldtagen...
A-Music DPSOUND
arash e den inspelad då?
Fsyfdldfø'
Självklart.
A-Music DPSOUND
Eyy Arash kommer den ikväll eller?
men vafan droppas den inte då? , vi dör ju av nyfikenhet här ju :)
Fsyfdldfø'
Aaa den kommer snart! :D Aa haha, Säger bara: Grov & Rå!
A-Music DPSOUND
fan detta blir intressant :) den har 20 minuter på sig o komma , annars jävlar :)
Fsyfdldfø'
BRA!! har fan hållt mig vaken nu för den här låten!! hoppas den överträder mina förväntingar ;)
javafan den ska komma nu måste dra 12 så :)
Fsyfdldfø'
_Söören_, jo de lär den göra, annars är dom keffa bara.. har haft 3 dar på sig å fixa fram en låt..
håller faktiskt me dig hokke måste va de segaste svaret inom svensk hiphop haha
Behöver beats !!
alltså nu har man förväntningar som fan ju eftersom man sitter uppe . så nu får man hoppas att de förväntningarna levs upp till. men båda e skillade helt klart, så nu snart får man avgöra vilken som blev grymmast
Fsyfdldfø'
Bigrob743 P21, fan första gången du håller med mig rob ;)
rob det tog tid för chooti att svara också.. men efter de blev du tyst
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se