certeza den ligger i audio forumet på
Fsyfdldfø'
de e så här att tjejen ´bröt foten när våran rottis sprang in i henne han lekte me en pitbull så han sprang i full fart in i henne så hon fick åka ambulans till sjukan o dom tror att hon brytit benet på flera ställen så min deadline kan jag tyvär inte hålla e hemma nu o hämtar lite grejjer o går ut me hunden sen måste jag tagga tillbaka till sjukan o dom tippade på akuten att de skulle va mellan 4-5 timmars väntetid så jag kommer hem i natt hinner inte slutföra tracken.så jag fixar de tills i morn kväll i stället. jag håller de ja lovar men nu var omständigheterna extrema hahaha fred
Behöver beats !!
det kommer upp imorrn. så det e ju bara o vänta men fan detta e fan nog den största tråden på whoa eller va säger ni?
Fsyfdldfø'
haha skippa skitsnacket nu :D
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
vilken skoyyyyare haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hangmine P26: Det är klart det blir debatt när man ger sig på de bästa.
Stick len.
Danish : ja det e klart det blir debatt, vill inte säga att ni e dem bästa ni e jävligt bra det säger jag helt klart. men som sagt alla kan inte tycka samma :), föreesten kör du nått liknande som "en enda lycka" låten du gjorde med tjejjen? den digga ja som fan. men det e väll kul att det blir en sån här debatt med, det e ju inte alltid man ser en sådanhär (beef)
Fsyfdldfø'
Layziecito P17: Flera stycken...kanske inte i Audio men i blandat.
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
aiight. d här va nåt litet från början, nu d e krig, o d ser ut som om danish o dom kommer vinna om inte big rob har nåt tungt på g. om han har det så tror jag ändå danish knäcker det.
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
hur gick det på sjukan då?
Fsyfdldfø'
okej p16 =) godnatt på dig åxå föresten får du va uppe så här sent eller har du hörlurar så inte mamma o pappsen vaknar,kom tillbaka o snacka när du har räkningar o betala :) puss
Behöver beats !!
hehe ok bra det inte va nått allvarligt , på återseende imorrn kommer du köra själv på svaret eller?
Fsyfdldfø'
hehe rob då ska ja vara på jobb, men sitter fan uppe idag, skulle vara på jobb 7 igår med men vakna vid 1530 tiden så , får sitta uppe idag så ja kommer iväg haha :),, bra då kommer en låt imorrn kväll :)
Fsyfdldfø'
nä nu blir det slagga o vänta på svaret
Fsyfdldfø'
Gudars skymning. skulle en admin knalla in i denna tråd och läsa lite skulle halva stället bli varnade/bannade. jag försöker komma med en trevlig stämning. LÄMNA KRITIK PÅ FLOW, DELIVERY, TEXT, BEAT. JÄMFÖR MED MOTSVARANDE LÅT PÅ ANDRA SIDAN. GE BETYG. Nästa vända jag går in här å ser massa "ey fan bazz på han yo, ska knulla hans morsa bla bla bla" kommer folk bli bannade.. och det gäller bägge trådarna ok?
mama said knock you out
Ska bli riktigt skoj att höra på ditt svar :)
det kommer ikväll e det sagt så vi får alla vänta :) kvällen är ung
Fsyfdldfø'
Sluta klaga om han svarar eller inte , lägg kritik när svaret kommer ist...
Hade förväntat mig mer faktiskt.. Intro/Outro var som sagt bara löjligt, skulle sagt nåt om hans feta Crescent-cykel istället föfan.. Som sagt, hade förväntat mig mer, men tål inte bigrobs röst tyvärr, anser att danish tog detta..
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Finns ingen anledning att han ska sluta rappa för han förlorar dissandet? han rappar inte för att bli omtyckt?.. killen rappar kanse för att det är roligt och han övar på det han gör?.. övning ger färdighet aight?.. Allt jag hadde att säga.
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Haha lite roligt att alla som säger att Bigrob gjorde bort sig när han körde " ja-ska-knulla-din-mamma-stilen" ( som kanske inte var det mognaste) sen så gör de själva bort sig lika mycket på forumet med samma sätt genom att säga saker som bög , tönt och bla bla Förövrigt så var det bara Danish som var bättre än vad Bigrob var.
DIF!
Sen att alla deras kompisar sitter o kallar Bigrob för bonde när han kommer från Uppsala som har 150 000 invånare ca medans Vällingby och Hässelby har ca 55 000 ihop; D
DIF!
Big robs svar, e mycket fetare än DP. men men ,. det kommer la mera får man hoppas.
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
Första låten var bättre. Första som lägger den, 2-3 rader, sen har man somnat., varför är han med? big rob, du har skönt flow, men jag tycker du kunde(?) lagt hårdare punchs, känns som om ni tänker för mycket på hur ni ska rappa istället för att flippa /(bondesyndrom?) sista versen ,vet inte va snubben heter, men han är ganska skön, men vart kommer han in i bilden, vem har dissat honom? Asså får man joina beefen eller? :D haha, det hoppar ju in snubbar från höger och vänster, snart får vi väl "kaosliknande" låtar med typ 20 rappare från var sida
ere beef ute i västerorten lr? hehe
www.myspace.com/dandoncr www.myspace.com/chorizorecswe
Process P60 vad är det med allt snack om hässelby o shit damn lugna er fan vilka fjantar shit. vf ska whoa folket alltid hata? komentera låten sen hej då fan det här är inte en chat.
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
rätt bra tycker jag!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Vart tog min tolkning vägen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
försvann med vinden
assembly Jag tog bort den, du får inte posta något förutom kritik på låten i någon annans tråd. Hela det här kalaset är ett stort dickrydande av antingen rob eller arjan och jag är ärligt talat förbannat less på attityden i trådarna. har städat ca 500 inlägg på ett par dygn nu.
mama said knock you out
du är bäst mannen ;)
Nämen tjena
dannish dissen feeeeet !!
- - -
vart e svaareet?????vill höra BiG flå DP levande
vilket skämigt svar av big rob,, vilka är araberna du tagit från gatan för att göra dissen? "yes vi har kulor yes vi har pistoler, snubbar som snor era skolers projektorer ? låter jävligt fjåligt. Men big robs text och flow satt bättre på denna, men Danish tog hem denna,, vänta er ett till svar
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
Jag skulle gärna höra doms första diss. Vart kan man ta den?
♪ ▄ █ ▄ █ ♪
1 mot 5 och han vinner ändå, biig up :D
Fly like a Butterfly, Sting like a Bee
nästan 400 fan
Behöver beats !!
Big Rob du kom och sa till mig att tänkfall din mamma ser vad du använder för språk, shit asså, take a look at ya self first before you talk, såg att folk i denna tråd gav dig dålig kritik och tyckte att du sög och sen sa du, hat får ingen vidare, du är full av snack du, du sncakar om kärlek hit och dit och sen går du ändå och klankar på andra, orka med det nu dags att ge lite kritik som man ska göra.. hört många diss och tyckte inte om den men hörde arjans och deras och den var inte bättre heller, i eran ''beef'' så ska jag säga att admalish visade bäst från sig, gillade inte beatet som du, Big Rob körde på till din diss till Arjan, du hade några rader som va ok men text mässigt så tyckte jag faktiskt inte alls om det, bye!
oweee HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Behöver beats !!
patte ja håller me dig mycket bättre å lägga tid på demo MEN har man SAGT att de kommer en till diss o sen backar ur då har man gjort bort sig de håller väll du med om ?
Behöver beats !!
Lyricist
2006-02-10 01:42
Bigrob743 P21 Men där kom dubbel moralen igen. Du sa att du inte skulle svara spela ingen roll hur många låtar dom gjorde. Men visst tycker du leder hittils. Men läg ner nu.
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
zadik jag vet men jag blir ju så sugen på att svara va ska jag göra =)
Behöver beats !!
Lyricist
2006-02-10 01:56
Okaj. men du lär juh inte få några problem att knäcka danish 3dje iaf den va over de limit kass..
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
patte,grov...inget skojj alls slog sönder mickdörren i sammanband me inspelningen för att jag var så laddad av hat
Behöver beats !!