I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

An2n - Ett tomrum i ett forum

Vår Hiphop - Audio & Video

Moderator

2006-05-12 16:32

Här har ni något nytt att diskutera...

högerklicka och spara mål som...

Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2006-05-12 16:39
haha
www.magnusrytterstam.se
Moderator

2006-05-12 16:40
//An2n
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2006-05-12 16:49
Nu va han arg :)
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2006-05-12 16:51
som ovanstående sa många tror sig vara experter,,men han e skit dåligt,min åsikt

puss
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022

2006-05-12 17:05
näe det var faktiskt inte bra ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-12 17:07
Usch, hoppas detta inte är en anton och affe låt.. laddar inte.. Orkar inte ha sån skit på datorn.

2006-05-12 17:08
tycker anton har rätt cool röst.. men mer äre fan inte
may the katt be with you

2006-05-12 17:10
Expert nee..men an2n.. asså så kasst.. Varför forsätter han? Dina fans? Shit detta är skämmigt..
Kan du inte bara bli bättre! SNÄLLA!

Tack för mig, /Whoa experten. idiot..

2006-05-12 17:12
Förfan det är väl bättre att ha 14 riktiga hiphoppare som fans, än ha 100 fjortisar som inte kan ett skit om hiphop? du flowmissar halva texten.. detta är ju verkligen duktigt gjort.. jag har sagt till dig på lunar också det hära.. Du är verkligen inte bra, du har fått för mkt hype av 14 åringar..
Skivsamlare

2006-05-12 17:27
haha inte bra alltså
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2006-05-12 17:41
haha ni spinner juh på riktigt bra=)
haha 14 hip hopare? nej tack som laddar ner skiten ?
det ger inget:P
om ni nu e så anti hur orkar ni?
att ens skriva palla lyssna ...
och varför ska jag ha 14 hip hopare när jag inte sysslar med hip hop...
och folk som ni smutsar bara ner den ett kilo mer...
men svart på vitt så ger ju vissa stilar både mer gage och publicitet så ni kan fortsätta rulla i eran " äkta värld" så gör jag min fjortiz pop:)
se världen med nån annans ögon..hälst en blinds då blir inte förändringen så stor

2006-05-12 17:49
ak016

"Hiphopsyssla:
Rap"

du borde ändra d kanske? :/
www.magnusrytterstam.se

2006-05-12 17:54
ja?
är rap hip hop?
om jag rappar på en instrumental av arvingarna rappar jag inte då?
smart azz!
se världen med nån annans ögon..hälst en blinds då blir inte förändringen så stor

2006-05-12 17:59
i min värld är rap och hiphop samma sak i stort sett och eftersom rubriken är "hiphop syssla" måste ju rap ingå i hiphop som du inte sysslade med? aja..

men du rappar iaf? men du gör inte hiphop, eller va d fjortispop som du kallade d? jag e vilse nu :( iaf det finns redan en fronda ;) puss!
www.magnusrytterstam.se

2006-05-12 18:06
nej ni experter sa att det va fjortiz pop...
men det e ju hetare på marknaden än många andra tyligen...
"pengar rullar in" jag får spelningar jag gjör det jag tycker om ? vad mer kan jag begära är du avundsjuk ingen har tvingat dig att lyssna? men antagligen hör du utan att villja höra , och där med ett plus poäng mer till til mig för jag hörs runt om...h

hatad eller älskad wahtever jag hörs det e huvudsaken för mig:)

om visst det finns bara en fronda.. klart...
men han säljer till skilnad från det du hypar på din press

2006-05-12 18:09
fredric skönt att du säger ditt...
hoppas du blir sveriges framtid då innom hiphop då är vi säkrade för du e så jävla bra...
höre att du la en rad till oss skönt.. jag vet ej heller varför vi får spelingar men vi får det till skillnad från dog:)

2006-05-12 18:11
hur kan folk hålla med va han säger??
folk diggar inte han o snackar skit om hans musik kanske för att han e keff på riktigt, aja diggar inte DIG an2n elr varu nu heter du e keff o det e min åsikt o d står ja för eftersom i mina öron så kickaru bara Hip Pop inte alls Svensk Underjord Hip Hop
//Franci

man har rätt till sin åsikt va?

2006-05-12 18:13
det är nice att "pengarna rullar in" men pengar är väl inte allt.. respekt är väl lite mer värt?

"hatad eller älskad wahtever jag hörs det e huvudsaken för mig "

hitler är fett känd.. han blev också hörd av många!

klart fronda säljer fronda e duktig till skillnad från dig och mig ;)
www.magnusrytterstam.se

2006-05-12 18:13
"eftersom i mina öron så kickaru bara Hip Pop inte alls Svensk Underjord Hip Hop" ??

klart du får säga vad du vill:)

2006-05-12 18:18
jojo men nu menade jag inte på eran lokala fritidsgård utan spela nån stanns där folk diggar din musik;) shysst klämm du fick på slutet däär

2006-05-12 18:21
hehe aa har väl sätt afficher men folk som samma possition som du har spelningar där:)

2006-05-12 18:25
ak016 du lira ju nyligen här i järfälla.. viksjö fritidsgård ;D du kom 3 timmar sent, min kusin på 14 tyckte du va dum :'( btw stavar du lika bra som du sjunger :( eller rappar? sjunger? popar? :( aja whatever du nu gör.. oooaeeee.. hihihoho
www.magnusrytterstam.se

2006-05-12 18:35
fyfan vilket skit. riktigt dåligt flow. hahaha

2006-05-12 18:39
Personligen är inte denna typ av hiphop min typ av hiphop, men fan lägg ner allt hatande. Anton har fans, och som han själv säger så får han in stålar på de han gör, han har spelningar. Sen om det i eran bok inte är hiphop är en annan femma.

Även om detta inte är min kopp kaffe kan jag inte säga att han spottar dåligt, han är nice och han har byggt upp sin egen värld och berör människor med den. Trodde det var vad allt handlade om.

Respekt för det.

Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-12 18:42
asså fjantar hela bunten, slår vad om att hälften som säger något inte kan rappa själva. jag personligen tycker att anton har gjort endel bra låtar, inge jävla rövslick musik eller fjant musik som allas favorit foooonky fresh, han är så cool shit väx upp.
det är spikat
Promotor

2006-05-12 18:43
Stör mig fett mycket på "en hatar, alla hatar"
Ha era egna åsikter istället.. Denna låten var inte bra, men tror inte att en gnäll låt är speciellt arbetad heller..
Det han säger är sant till åtminståde 90% och det vet alla men inte många vill erkänna det.!

En fråga bara:
Blir en person fjortis rappare om folk utanför whoa lyssnar på musiken och om musiken blir något mer spriden är era egna?
verkar så

2006-05-12 18:45
alla hatar an2n bara för att han är mer känd än andra o att han har fjortisar som fans. om han skulle komma helt ny o ingen hört honom förut skulle inte alla hålla på så här, ja har hört 10000 gånger sämre låtar som har fått bättre kritik än den här..

fred ut neger..
Moderator

2006-05-12 18:48
jag personligen tycker att anton har gjort endel bra låtar, inge jävla rövslick musik eller fjant musik som allas favorit foooonky fresh, han är så cool shit väx upp.

fjantmusik som Fonky Fresh? haha... ok ok.

2006-05-12 18:49
Perfektion, har du inget bättre för dig än att lägga upp andras låtar, du som är så tuff gå och rappa något eget istället och du ska ju inte säga något, för du har ju inte lite fjortisar efter dig heller " du var mitt allt du var hela min värld " snälla ?
det är spikat
Moderator

2006-05-12 18:52
Navea
Först och främst, An2n BAD mig lägga upp denna låt för honom så av ren snällhet gjorde jag det.

Kolla på din dubbelmoral, du säger att folk är avundsjuka på att An2n har 14 åriga fans/groupies osv, det är ju exact det JAG också har (tyvärr) och det nämner du i ditt senaste inlägg, men när An2n har det, då är det OK och alla ska sluta hata på honom men när JAG har det, då ska man hata på mig?

du borde verkligen kolla upp din moral, samt sluta dra upp mina första låtar... tycker inte det är rätt och stämpla någon sådär.

visst jag gjorde du var mitt allt i september 2004 lixom, ska jag vara stämplad för DEN låten under hela min "karriär" då?

skaffa dig ett liv pojk.

2006-05-12 18:53
Perfektion, jag slår vad om att jag har mer liv än du någonsin kommer få lilla pojke.. du är för stor i munnen..
det är spikat

2006-05-12 18:53
jag tror att det är så att många inklusive mig själv inte är avundsjuka eller nåt utan bara rent av frustrerade att någon som inte är speciellt bra får så pass mycke "uppmärksamhet" som denna lilla anton får och sen är kaxig för d också... jag skulle inte hatat anton iaf om han (i mitt tycke då da) inte försökte låta som fronda och tonade ner sin attityd lite.. men nu ere inte så ju :/ men jag får jobba på att inte bli frustrerad hela enkelt ;D im out från tråden nu... peaaaaaaaace...
www.magnusrytterstam.se
Promotor

2006-05-12 19:00
Mange är 23 år och "hatar" en kille för han gör musik som mange inte gillar :).. Jag tycker att du ska investera i en ordbok och läsa på lite, för jag tvivlar starkt på att du vill se alla rappare döda som droppar låtar du inte diggar..

2006-05-12 19:05
jo Optimistisk d var verkligen så jag menar hatar alla som gör musik jag inte gillar :) u got it! ... "partille" oväntat.. nu e jag out ;D skriv i min gästbok om du vill nå mer.. kram
www.magnusrytterstam.se

2006-05-12 19:05
GIllade anton när jag var hmm. typ 12. men nae inte längre! puss o tack för mig!
Signatur?
Moderator

2006-05-12 19:08
Jag har aldrig överskattat mig själv och kommer aldrig heller att göra det. Jag vet min plats och vart jag "ligger" och inte "ligger".

2006-05-12 19:08
btw. anton du säger väll typ att du inte är hiphopare i låten.. om jag inte minns helt fel så är/va du graffare? AK?

2006-05-12 19:11
Serri. Jag lyssnade på anton förut. men itne längre som sagt.
men jag tycker för helvette inte det är fel att ha fjortisar efter sig?
Flipsyde - Happy Birthday (ett litet exempel) ofta att det inte är nån liten fjortis som lyssnat på den och älskat den????? lr har jag feL?
Signatur?

2006-05-12 19:18
Janky P60 sant!

2006-05-12 19:22
Du har gjort bättre av dig :D
Eriksson1337 ftw!

2006-05-12 19:50
Jag håller med An2n till 90% , Som flera har sagt så är mycket sant. Jag menar, Vem tror han kan leka hiphop gud. Skiten låter bra, låt de va An2n kan rappa och hans namn kommer bestå.

Fonky , RMK , An2n. Är några av de rappare som iallfall har texter man kan lyssna på inte massa skit om hur många spliffar man tagigt. Hur man dissar tjejer varje helg. Leka tunga om att ni kommer från förort. Jag bor själv i förorten och förortslivet ingen har det mer eller mindre bättre här. Men bara för det, så behöver man inte rappa om skit som man inte kan backa. , Så tänk till innan ni öppnar käften för att snacka..

"Jag trodde hiphop handlade om poesi//
Inte massa wacka rappare som dissar folk pga deras hudfärg liv o stil.// En utav mina kommande låtar. Jag kommer köra samma stil som Fonky och An2n , Flyta på känsla. Rappa om sitt liv och inte skämmas. Så alla er här på whoa, förväntar mig lite mer "POESI , FILOSOFI , OCH DJUPA TANKAR i Era låtar.

FONKY , RMK , An2n. Skiteri Om de har 14 åringar som groupies. Fitta som fitta, + att hellre det än svettiga whoa töntar som kommenterar låtar. " Du borde förbättra de här o de här. När de egentligen inte vet någonting alls. Hur fan kan de kommentera om grejjer de inte fattar alls. Svergies elit, yeah nice.
Hiphopen är för liten för att älskas av alla.

2006-05-12 19:56
"Vilka tror whoa de är, leka hiphop gud? . Stav fel i förra inlägget.

2006-05-12 20:03
Janky

GIllade anton när jag var hmm. typ 12. men nae inte längre! puss o tack för mig! Det betyder att du är typ hmm 14 nu.
Mogna kommentarer, yeah.. Varför säga någon spydig kommentar som "Jag gillade honom när jag va typ 12.. Det är fjortisar som är "the subject" . Your on it.

Eftersom han rappat sen 2004. Borde du isf fyllt fjortis vid det här laget?

2006-05-12 20:27
Jag är bäst i världen.
RMK & Kompaniett / K.I.M.M
www.myspace.com/rikardmedk
Rappare

2006-05-12 22:20
mjorå.. rätt bra låt faktiskt!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2006-05-12 22:59
Ät-skit-snabbt P15 det är DU som är värdelös, du säger att han inte har ett enda bra rim.de har han visst ditt sär..och an2ns röst är jävligt grym.. ja skulle vilja höra dig.. håll käften i stället.. o du snackar om att hans fans inte kan nått om hiphop. måste man veta allt om hiphop för att digga en låt eller? du är ju fan inte frisk! och va fan kan DU om hiphop egentligen?!"jag heter ät-skit-snabbt och är medlem på whoa o håller till i hiphop forumen därför tror jag att jag är asball o kan allt om hiphop" TÖNT

2006-05-12 23:25
Robbeh

jag skiter väll för fan i hur länge han har rappat?. lyssnar iaf inte på honom längre. och antingen är du 89 men inte fyllt än. lr 90:a och fyllt. och 90:a råkar jag vara. så kalla dig själv fjortis om du vill!. puss på stjärten!

"Fonky , RMK , An2n. Är några av de rappare som iallfall har texter man kan lyssna på inte massa skit om hur många spliffar man tagigt. Hur man dissar tjejer varje helg. Leka tunga om att ni kommer från förort"

där håller jag däremot med dig. spliffar m.m är inget man ska skryta om. det e fanimej inte tufft! vet inte om det var meningen med ditt lilla tal men det är iaf min åsikit..!

Signatur?

2006-05-12 23:38
Kålla på er " Whoa thugs"
nu startar ni bråk med varandra över allt fan jag har skapat en fronda tråd . jag e nog lite lik han...
HAT HAT HAT

2006-05-12 23:44
o sen måste jag bara säga..
att jag bad matte lägga upp låten tack för det..
o blanda ej in han i tråden han har ej nått med det o göra..
för enklhetenskull kan ni alla i den här tåden bara konstatera att jag fick som jag ville o precisi som jag säger i lånten (även om den e keff lr inte)
så snckar ni enbart skit härr. experterna tar ton...

ni kan ju sitta o ladda upp era mp3:or här i audio forumet... så spelar jag o släpper min musik.. (TILL DEM SOM LYSSNAR PÅ DEN)
så har ni sagt erat nu.. och vare sig ni vill eller inte så kommer mitt namn alltid att dyka upp runt er;) precis som nu även om det e din lille syrra eller hennes bästa poolare som lyssnare så äre så...

och jag måste bara ge er propps för visat engagemang .. jag tror inte att jag är nån övurhuvudtaget jag gör det jag vill göra vikket ni inte verkar ... era mallar för hur hip hop är tycker jag e mer bajtning eftersom ni har nåra stolpar man ska följa då låter allt likadant....

ceep on fighting!
Skivsamlare

2006-05-13 00:16
Lektion inom hiphop

Hiphop består av fyra element; rap, graffiti, breaking och dj'ing. Sysslar du med rap sysslar du med hiphop. Oavsett om du rappar över en jälva arvingarnainstrumental. Sen tror jag du överskattar dig själv ganska rejält grabben. Du är inte så bra som du tror.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss