kan faktiskt hålla med INOK där! låter på dig an2on som om du är en "stjärna" men du ligger tyvärr inte där uppe!
Signatur?
nej klart jag inte gör men det är här ni diskuterar framgång? och det här här ni föds o ruttnar... utanför whoa kommer ni inte....
se världen med nån annans ögon..hälst en blinds då blir inte förändringen så stor
Orkar egentligen inte blanda in mig i denna disskusion men känner att jag vill säga att par saker.. ser att det är många här som klagar och "hatar" anton, visst de får man själv stå för, men varför detta hat? va har han gjort er? jag förstår om att man kanske inte diggar han, men de gör inte jag heller, jag tkr inte han e kass heller så e neutral, men varför hata? jag menar det finns folk här inne på whoa som jag tkr e dåliga men inte fan hatar jag på dom.. vad har anton gjort er som ni måste hata på? e de för han har många fjortisar som fans eller att han inte skulle ha mening i sinna texter osv.. va spelare de för roll? varför ska ni andra bry er? jag menar låt han va vafan och köra sitt eget race oavsett vilka fans han har och vad hans låtar är om.. sen om att du inte kallar dej hiphopare anton det får du givitvis stå för men som inok sa så rappa e hiphop, det är ett av hiphopens element oavsett vilket beat du använder, men nu e inte jag en sån så jag bryr mig vad du kallar dej, du får kalla de va du vill det du håller på med och den här parten av min kommentar e egentligen inte riktad mot dej utan till alla andra som hatar för att se att även om jag inte håller med dej så accepterar ja din åsikt och bryr mig inte om det.. för ärligt talat vem bryr sig om anton kallar sig hiphopare eller fjortis popare elr va nu allt alla skrivit här, va spelar de för roll? han kör sitt ni kör ert eget. visst lägger han upp en låt här på whoa så givetvis ska han få tåla kritiken och kommentarerna runt om låten, men att hata så här som många i tråden gjort de e bara mer eller mindre omoget det ska inte existera tycker jag, kalla mig tönt för det jag säger eller gör visst find! men detta e bara min åsikt, allt detta hat asså lägg bara ner det låt han göra sitt och ni ert så kan alla vara glada osv.. vet inte om mitt inlägg säger så mkt men läste igenom denna tråd nyss och såg lite saker jag blev smått sne på och skriver därför sen kanske jag missat massa saker men skrev om det jag kommer på, huvud syftet är ändå att varför hata liksom? bara onödigt, skapar massa bråk och är bara omoget, om man tkr någon är dålig ignorera det då istället för att hata, för han man tkr e dålig kanske tkr lika dant om än själv och ignorerar hand det oxå så skapas inget bråk.. låt bara alla kö sitt eget race helt enkelt! nu har jag sagt mitt och skiter i vad folk tkr om det, kommer heller inte kolla i tråden mer e redan så sne på de som skett här så vill någon mig nått så skriv i min gästbok.. KÄRLEK är musik INTE hat! tat lungt! pääyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska bara tilllägga en liten sak oxå att nej jag tar inte antons parti för tkr han har hatat lika mkt i den här tråden.. men som jag skrev i mitt förra inlägg ignorera bara varandra om den andra skulle va kass då och han stör dej så mkt, lyssna inte på hans låtar och skit i han.. de va de ja ville tilllägga.. pääyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sluta hata det gör inen gladare,, låt an2n göra sin musik.. det är kanske 14-15 åriga fans , visst.. men det är mer än vad nån här på whoa nånsin kommer få.. tyvärr är det så..puss
Aii
vafan e det ni jiddrar om? fonky fresh kör över anton på miken som ingenting om det nu skulle va så. jag sitter inte bara och hatar. tycker bara anton e dålig. eller hur? han e helt keff
jafan det stämmer det han säger, men alltså jag gillar inte han stil.. på nåt sätt :S vet inte varför.. hur mkt han än har rätt i låten :P
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
muppar sluta tjatta o visa va ni kan istället... alla har väll olika stilar... alla gör sin grej.. keep on rappers!
breee bree breee
Tycker den var rätt najs iaf , bra text.
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
jag älskar detta här. haha, anton du suger men jag antar att det inte var det som var syftet med låten. jag älskar fonky fresh! yey. puss & kram, skumbanan!
- Gör mig inte till en pappa. Orka att han baitar sin pappa efter hans födsel.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Vad ger det att hata igentligen? Visst denna låt var inget att hänga i julgranen, men An2n visst han har gjort några bra låtar.. Min åsikt iallafall. Han har fjortisar som fans. Inge fel med det. Fast jag håller med om att han överskattar sig själv. Många är nog ändå lite avundsjuka för att han har många fans. Men du är inte så jävla bra som du tror An2n. Jag hatar inte säger bara min åsikt. Men seriöst whoa. Orka hata på han, han kör sitt å ni kör erat. Men Rap är hiphop. Tack å hej
http://www.myspace.com/quizze
Producent
2006-05-13 12:46
Jag laddade ENBART hem denna låt och se om han namedroppat någon av alla "hatare"... Det hade varit kul att höra ^^... An2on har skönt röstläge och så men han flyter skumt.. Tyckte jag läste att någon sa att RMK, FF/perfektion och An2on var sånna som hade texter som gick att lyssna på... RMK kan jag hålla med om, han är kul.. Men An2on och Perfektion, nja.. Har aldrig gillat hans musik men jag säger inte att han är dålig.. Detsamma om An2on.. och det är lite synd att alla fjortisar lyssnar om dom. För de låtar som dom producerar som ÄR bra förtjänar bättre.. Aja.. Flummit :P
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Jag måste läsa det ak016 P18 skriver kanske 3 gånger innan jag förstår vad han menar, men ibland går inte ens det... Skjut svenskläraren!
Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan
en jävla kritik anton får, men han är väll rätt okej?. fonky är väll i samma nivå?
http://www.robini.se
harak016 har inte du dissat fonky btw? :S
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Jag tycker om er allihop.
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
Frågan är ju, vad skulle anton vara utan lunarstorm och msn ? Idén bakom låten är att dissa whoa som är ett forum, men ändå säger du dig,du,dina m.m rätta mig om jag har fel men whoa är ingen person ? Du är verkligen cool med den här låten,riktigt ball alltså !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
någon har slagit något hårt i skallen på han.. shiit.. vakna upp ur drömmen din nu.. detta vara faan inte bra.. visst whoa är en håla däår alla snackar skit om alla och hata varandra men måste ni slänga upp alla jävla låtar ni gör.. dom flesta är skit som denna.. Jue bättre låtar ni slänger upp jue mindre hat blir det.. och svensk hiphop/rap blir 100ggr bättre.. peace
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Min data spelar enbart grym musik och dena låten gick inte att spela upp så den måste vara kass...
† V.I.F Sinister †
Moderator
2006-05-13 17:23
Word på Demirel :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Jag blir så jävla hetsig på alla som säger att man bara vill ha "dom som kan hiphop" som fans men vadå vem bestämmer vad som är bra hiphop allt är personligt Got damnit och det är ju bra att nån får glädjas åt ens musik han musik kanske itne riktas åt er "hiphopexperter" Nu till låten: den var sådär inget vidare men funkade du har gjort betydligt bättre iten för att jag gillar sån musik som du släpper men du gör din grej tahts great :D piiiis
(\_/)<br> (O.o)<br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
Ska bara tilllägga en sak och avsluta... jag har aldrig trott att jag e bra? men alla som jag tycker är dåliga hatar jag inte för det? har folk inte mer liv än att dem kan slösa tid på att hata nått dom inte lyssnar på så? fan är snubben helt jävla hjärndöd ? .. haha pinsamt ... inte konstigt att svensk hiphop bli bara värre & värre .. Om du lyssnar så säger jag att jag inte gör hip-hop? Men dom som tror att dem är bra det är dem som sitter och hatar här. Jag konstaterade inte att jag va bättre för att jag fick spelningar, jag sa bara att det är väl ett bevis på att skiten går hem? Och om man skulle hata på alla som inte är bra nu , hur skulle vi då kunna få bra rappare sen? alla börjar väl nåntanns? bara tankar...
se världen med nån annans ögon..hälst en blinds då blir inte förändringen så stor
Graffare
2006-05-13 18:19
Som du säger anton, du (eller skall man säga denne mattias) har skapat en riktig fronda-tråd. Konstigt att det är fler som skriver i en tråd om dig och fronda, än vad det skrivs om alla andra som droppar trådar tillsammans? Tycker du inte. Och som jag sa i den andra tråden så spelar det väll ingen roll om whoa-folk tycker att man är keff. Det är bara riktiga fjortis-killar som tror att det är thug att lyssna och hålla på med hiphop.
Graffare
2006-05-13 18:30
Haha, sant CoTern, så sant.
haha detta var nog den roligaste chatten hittils på whoa, jag säger såhär, låt han köra sitt eget race istället för att haka upp er på han, de e ju som han säger att han inte har sagt att han e hiphop! men aja, Peace!!!
www.samyprod.com
fan är snubben helt jävla hjärndöd ? .. haha pinsamt ... inte konstigt att svensk hiphop bli bara värre & värre .. Om du lyssnar så säger jag att jag inte gör hip-hop? Jag håller med dig om att allt har en egen tolkning. Allt kan vara hiphop så där klagar jag inte. Men när du säger att du inte gör hip-hop , lägg för helvete inte upp det på ett hiphopforum då ?
Aii
hahaha =) häre gjorde han nå bra=)
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Matte va gör du? Lägger upp den här parrens shit? wuttafock's wrong with you dawgh? var det inte du o rikard som?.....fast d blev fucked.... recca det igen o lägg upp d istället
Moderator
2006-05-13 20:22
Men när du säger att du inte gör hip-hop , lägg för helvete inte upp det på ett hiphopforum då ? fel att säga så, minns många gånger som olika musikstilar visat sig här på whoa, ballader, hårdrock, punk och rent discopop så när du säger sådär så är det helt fel.
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
ak016 P18 om du nån dag skulle höra frågan "vad sysslar du me för slags musik då?" vad skulle du svara då? nej de är inte hiphop som du säger OCH TILL ALLA ANDRA som säger att de är hiphop för att du rappar på beats.. NEJ de är inte hiphop för de.. Big L är ett bra exempel på RIKTIG hiphop puss o kram
anton big up bro!!!!!
Producent
2006-05-13 21:32
Håller med i allt han säger i intro/outro men ja diggar verkligen inte hans musik
Producent
2006-05-13 21:38
Jag skulle vilja komentera Garions inlägg: men din dumma jävel! du rappar på beats, det är hiphop... snälla vafan tänker du med? De flesta artister kör sin shit på beats... Och Darin är inte hiphop... Darin är gay...
tsss Fonky Fresh lägger sina rader ^^ mog1 att dissa ett hiphopforum , lägga upp det på samma genrebaserade forum och sedan säga att jag gör inte hiphop :S Jag tycker det är hiphop men han borde inte vilja lägga skiten här,.. det SKA vara ett hiphop forum om jag inte har fel ? så om det funnits ballader o sånt kanske det har vart fel att lägga upp ? Tycker bara att killen dumförklarar sig själv.. inget illa menat !
Aii
Producent
2006-05-14 00:33
Contra... Det är inte FF som rappar :P
"så varför diskutera mig på ett hiphopforum" ? För att du lägger upp dina icke hiphop låtar på ett hiphopforum kanske ?
Aii
Tung låt! Rätt rätt! :D
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
Jag är fortfarande bäst... i hela världen.
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
hehehe:P
RMK : Ja du är då bättre än det här blåbäret !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Producent
2006-05-14 11:59
garion .. Nej men han sjunger på BEATS! det skulle lika väl gå att rappa på dom...
Diggar inte Anton alls faktiskt men respekterar att han gör så kallad "hiphop" på sitt sätt... Är så jävla trött på hatare..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
ORKA snacka om fans skitsamma vilken målgrupp som e dina fans.. ärligt vem bryr sig egentligen om vad folket på whoa tycker? seriöst.. Anton har massa fans mesta delen 14isar so what han lär ju dra mer folk live än dom flesta whoa rapparna... har inte brytt mej innan har läst och sett massa skit i forum en sak har ja iaf märkt... HELA WHOA BESTÅR AV AVUNDSJUKA SNORUNGAR.... oj det en kille som blir hörd i nästan hela landet.. antar att ni tänker JA men då måste vi hata han för inte vi kan nå det målet sjävla?.. för fan väx upp klappa varann på axeln visa respect för dom som får ut sin musik... Shu
an2n har låtit likadant i alla år, kmmr troligtvis aldrig utvecklas.
-_-
Har för mig att an2n även jämfört sig själv som Fronda, typ "O visst o ja rappar som fronda" .. IMO, fuck an2n "offbeat" 2006 & forever
-_-
hultah-_- Nej när påstod jag det? men man tjänar på att ha folk som lyssnar på den. Det är väl mitt mål iaf att folk ska lyssna:S Neon1 P14 Om någon frågade mig.. humm. eftersom att dem flesta här drar sina paraleller och linjer som begränsar den här musik stilen.. så är det ju inte hip hop? det säger ni ju alla själva? Men inte fan låter amerikans hip hop i dag som den gjorde för 20 år sen? allt ha sin utveckling. utom svensk för där ska man sitta o trampa i samma skit tills hiphop inte existerar längre.. Kimpah P19 gämfört mig med fronda? Det blev ett jävla liv när man gämförs med fronda? men när andra rappare låter likadant då äre helt ok? dras paralellen till eran avundsjuka till fronda då? Och hela den här grejjen startade med att Matte skrev te mig o frågade om jag visste att kewd hade lagt upp en av mina låtar på audioforumet.. då sa jag nej , kikade efter och såg att ni flitigt hade till punkt och pricka kritiserat ( vilket inte är något som hällst problem) men jag fann ingen logisk krtik bara toma rader med hat. Så jag reccade en mp3:a och la därför upp på samma ställe där den andra låg så att dem som kritiserad skulle lyssna. Därefter varför jag lägger upp "min låt i ett hip hop forum"
Låten är inte mycket att hänga i granen. Du har gjort bättre. Skiter i vad som är hiphop heller inte. Har lyssnat mycket på dig och även då andra som ska vara "riktig" hiphop. Denna låt blev bättre EFTER jag läst allt jävla skitsnack på tråden. Det är ni som hatar som gjorde denna låt ens lite värd att ha kvar på datorn Bara för att han inte gör riktig hiphop är han inte välkommen här? Tror jag ska ringa och tippsa sverigedemokraterna om vart dom kan hitta fler dementa medlemmar