Graffare
2006-05-14 22:58
Hälften av er som skriver här vet ju inte ens vad allt med den här låten handlar om.
Visst är det bara tomma rader med hat det tycke rjag också är fel. men om det nu inte är hiphop så kanske inte hiphoparna på whoa heller är rätt personer att kommentera/kritisera låten. jag tycker inte den var dålig det har jag nog aldrig påstått men jag blir bara yr av allt snack om du är hiphop eller inte. i mitt tycke så är det hiphop :S därför blir jag mer yr när du säger att det inte är det , därför undrade jag varför du lägger upp skiten här. men då har jag fått min förklaring och kan gå ur denna tråden lite klokare .. tackar.. Och som flera har sagt ! hellre många snorungar som fans , än att inte ha några ! jag har med bara snorungar , kanske inte den bästa publiken som skriver " Hej du är liksom typ så jävla bra asså" Det säger mig inte mycket på vad jag gör bra och vad jag gör dåligt , men visst är det uppmuntrande !
Aii
what´s UuuuPp!! an2n du vet att du har störst! ;P hehe PEACE OUT! My Crack head!
det är spikat
An2n äger å det kommer han alltid att göra. Han är så mycket mer än er. inse han har gjort över 100 låtar..lyssna på alla innan ni uttalar er.
100? shiet o inte låter det bättre
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Jag tycker du är jätte bra:d ska bara vara tvärtemot alla andra hela tiden;) Ne jag har sagt min åsikt..du blir inte bättre i mina öronen! hhiih :D
inte bra alls.. tyvärr
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men shitt, när ska ni sluta diskutera och fatta att jag är BÄST i världen!??
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
tycker faktiskt rmk sa det ganska så bra där ; ) puss
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
tack skruvlös mutter.. btw tror jag att jag har hittat din skruv
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
jag älskar RMK!!!
http://www.myspace.com/akinonline
RMK har tagit över tråden från anton !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
anton har gjort sköna låtar, ät mig !
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Kimpah P19 Visst an2n e wack, men när du snackar om utveckling så kolla på dig själv - hörde shit med dig det låter likadant som för 1 år sen, när du kalla mig horunge osv utan anledning.
Chrippe : De räckte med dom låtarna jag gjorde för ett år sen för att du skulle fjäska o vilja prodda mej + feata låtar, lr har ja fel ? kyss.
-_-
fan ni som slickar röv för Anton kan sluta me det, för ni verkar inte fatta att det är er han dizzar..!!
Prodda dej, feata dig? Möjligt att jag ville colabba för ett år sen. Det var precis när jag hade börjat spotta och då var jag nog som dom flesta, glad på collabs. Däremot kan jag säga nu att du låter som för ett år sen och du lät inte bra för ett år sen. Jag ser det nu, såg det inte då eftersom att jag inte visste vad jag sysslade med. Hah sen kom du o lekte tung och bad mig dra åt helvete utan anledning osv...vad lekte du? Du är inte bättre än an2n. kösz
tycker också anton har gjort bra låtar, FÖRUT men tycker att han blir bara sämre och sämre. kanske för att man blir less samma stil låt in o låt ut.
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Promotor
2006-05-20 13:46
Låten e borttagen, kan någon slänga upp den igen!?
Många av er skulle antingen behöva ett ligg eller en spliff... Shit, fan ta det lugnt, alla som håller på med musik gör det för sina egna anledningar. Bara för att nått är HipHop behöver det automatiskt inte lägga sig i ett fack som utövar normer där alla ska börja från botten och sen ligga underground och om man ens råkar köra satir på ämnet blir man hatad av alla som utger sig för att vara "äkta" när dem i själva verket sitter med märkeskläder och truckerkeps som pappa betalat. Fan lägg ner den här äckliga dubbelmoralen, meningen med det här forumet är väl fan att svettsa ihop scenen istället sitter massa cyniska människor och skäller på varandra för att folk har olika åsikter. Låt Svensk hiphop växa, låt den sväva ut vafan skulle det göra? Jag är nöjd så länge 1 av 10 låtar som ligger här faller mig i smaken, men jag skiter fullständigt om 9 av dem här låtarna hatas eller gillas av andra. Och ja fett glad att det finns människor som orkar lägga upp grejjer som jag kan lyssna på, vare sig dem gör det för att kanske skapa karriär, ventilera, vara cool inför polare eller helt enkelt gör det för att det är kul. peace.
hehhe
http://www.myspace.com/quizze
Promotor
2006-05-24 13:39
tBoy P19: holler med till 100%
gillar inte din musik anton. men du är jävligt skön som person! / Humbla
JONIS REST IN POWER
an2n är bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillar inte det hääär Så sryyy pzzzzzzz
Graffare
2007-04-28 02:53
De här är väll två år gamalt? Men jag minns det här, och det var kul, för inte en jävel visste varför an2n gjoede den här låten, förutom dem som va med i den tråden.
an2n har gjort bra låtar och mindre bra låtar men ni kan inte jämföra an2n med fonky fresh och rmk! rmk och fonky är mycket bra och tillsammans är dom nästan oslagbara i mina öron :D