Riktigt riktigt skön.. Texten känns, fett beat också... Låten stannar på playlisten.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
texten var intressan... flowet lika bra som vanligt Beatet var väldigt soft. :D:D fortsätt så ;)
Hur galet är inte det dåe? Helt sjukt galet...
fet låt man..
-I've got my pistol pawn cocked..Ready to lay shots nonstop until i see your monkey ass drop/-
Riktigt fet låt, Riktigt härligt och djup text.. Och beatet, det är sjukt grymmt, härlig slinga! fortsätt droppa sånt här! Sov inte på denna nu vafan! riktigt fet låt (Y)
B.G.L fooeshooe <3
Soooft mannen, grattis till "Exklusivt".. Keep it up'
The thing is, we cant separate our feelings..
Alltid lika bra :) Riktigt skön låt..
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Tack folk! Det uppskattas ypperligt! Beställ gärna min CD "Gårdagens Tårar" på
www.DP-Sound.se . Tack!
Gryyymt som fan.. Den här skulle ha passat på Gårdagens Tårar skivan.. Röstläget på andra versen har jag aldrig hört dig använda förut grymt som fan med lite förändring! Uppish!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
tunglåt men kefft att du lägger din freestyle efter låten, det e bara jobbit eftersom man vill ju höra låten bara :P
Sjukt skön alltså! gillar den som fan Du lägger det så sjukt nice! :)
Eriksson1337 ftw!
Skit najs!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
skit skööön låt man.. texterna som du skrivier är så sköna.. bra jobbat.. flowet sitter alltid där de ska också.. fett
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Fett skön..!!! länge sen ja hörde nåt så här skönt..UPP UPP
Representing K-Town
Bäst bäst bäst! Bästa från dig någonsin, ingen slår detta! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja evt itne va man kan säga om brorsan förutom att han håller d perfekt hela vägen ut......Dp-sound muffuccaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Okej nu ska jag försöka vara lite seriös och kommentera konstruktivt.... Nej men jag tankade låten igår precis när du laddade upp låten och jag brukar inte digga din stil riktigt, du leverar alltid fett och sånt shit men brukar inte sitta och digga om man säger så men denna låt var något helt annorlunda, enligt min mening är det din bästa låt både text,rapp,beat,flow allt... Satt å lyssnade igenom den några gånger och har fastnat för den på riktigt, du levererar riktigt fett på denna låt, bra inlevelse - du ger lyssnarna inlevelse och når verkligen fram... Soundet är perfekt, flowet är inget att kommentera... Men måste säga att rösten på denna låt passar dej perfekt och låten sticker ut från alla andra du någonsin gjort... ja nu ska jag sammanfatt, riktigt fett alltihopa....... Om man tänker efter och kikar runt på whoa så är du en av dom få som verkligen lyckas att komma upp i samma nivå som "riktiga artister", aldrig något knas i soundet, flowet eller någonting och det bästa är att du lägger din själ i det du gör... Upp på denna whoa, denna förtjänar att stå i centrum av dessa apor här på whoa ;) Peace!
www.samyprod.com
Det meddelandet blev lite knas om man tänker på det svenska språket men det får funka ;) trött som fan =)
www.samyprod.com
tung som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Samy05: Skitnice att läsa. Riktigt fin bra kritik.
Måste tacka alla, hade inte väntat mig denna kritik på denna mp3. Tack!
www.dp-sound.se
beställde precis din skiva! pz
rapmaster_kekke P1: Yes, såg det nyss. Tack! Du har skivan 2 dagar efter att jag fått din betalning. Ha det!
www.DP-Sound.se
Jaojao :D fan beatet var soft som fan , texten var skön och flowet ;)
hurmph..
diggar feet , kör alltid bra .
- - -
de va fett, men inget jag kommer lyssna på lika mycket som ja lyssnat på de andra låtarna. aja peace out
det är spikat
Grymt bra gjort.. Beatet är gudomligt skönt, och som dom flesta redan har konstaterat så levererar du fett som fan, grymt flyt, fet text.. UPP på den här nu whoa ;)
du vet att jag tkr att det är fett :>
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Det här fick mig att känna en kännsla som jag aldrig känt förut! Du har en röst, som passar till allt med trummor/Bas/Sampling på, den är för skön, och den passa fan precis till allt. Sen dina texter, du får till dom så jävla stilrent! du kör texten så jävla tungt och man hör att du kör den med känsla! det är en skän jävla del i texten/rösten. Sen är det flowet, och du missar inte nånting! allt är helt i hop smetat med beatet! du har en över grym talang som rappare! det vet du också! det här var den skönaste låten, trotts att den är skriven "2005" och in spelad "maj 2006", så är den en riktig jävla hit. Boten anna skulle vara bajs på en sandstrand om den här/dina låtar kommer ut. det här är riktig musik! och det finns INGEN (vad jag vet) som hatar din musik! aja! ha det bäst och lycka till! // Lillen
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
fet röst fett flow fett beat. tung låt.. peace.
Get MAD and change
Så nice :) skönt flow & bra text..
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Tackar alla igen! Lill-Emil P18 , okej vi gifter oss! Hehe, ha det bäst alla. Lägg in låten på mp3n. Beställ gärna "Gårdagens Tårar" på www.DP-Sound.se!
aa den va riktigt nice Daniel.. lägger det riktigt phett .. Lillen sa det cleant! peyz:)
Är det så?
detta va soft danish! kul att det går bra för dig ! peace
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
alltid lika bra texter..
Respekt & Kärlek
Beställ gärna skivan! Tack alla. Fortsätt ladda och skriv något ni som inte gjort det än.
www.DP-Sound.se
riktigt nice, du borde sändas på mtv med mera ;).. hehe ne men allvarligt så låter du bättre än många kända artister.. du blir snart en av sveriges stora stjärnor så du vet.. peys lycka till med musiken
~~
fet ;D
danne! eftersom du har ett ganska halvkefft jobb borta åt helvete: har du inte funderat på att försöka fixa skivkontrakt? du borde åtminstone försöka satsa på det. som nån annan skrev här uppe; du har lyckats komma upp i samma nivå som NÄSTAN ingen annan på whoa, när det gäller flyt, ljudkvalité och soundet i helhet. Det enda negativa jag kan säga är att jag känner att det oftast är samma stil på varenda låt du droppar, brukar t.o.m. blanda ihop dem pga det. Vill gärna höra nån hårdare låt som åtminstone inte handlar om känslor, utan att vara disslåt liksom. peace
aZZ_eM P16: Jag har faktiskt ett ovanligt bra jobb och lön för en person i min ålder, men jag fattar din poäng. Jag har fått din fråga många gånger. Såhär är det: Jag har aldrig nånsin försökt mig på att få ett skivkontrakt eller liknande för jag tror inte på det. Jag tror inte att ett kontrakt idag skulle göra mig så mycket gott. Det är på tok för tidigt för det. Folk idag köper inte svensk hip hop heller. Hela industrin måste förändras på något sätt som jag inte funderat på hur än. Ett kontrakt för mig idag skulle bara göra det känt bland bolagen att inte försöka satsa på mig igen. Jag menar inte att jag inte har talangen, för det har jag. Jag tror på mig själv till 190% och jag har kanske det musikaliskt största självförtroendet som finns. Men jag är väldigt försiktig med att göra förhastade drag. Jag har precis släppt en CD på egen hand. Den har sålt bra, helt okej. MEN, ändå om man relaterar till hur många som dagligen "tjatar" på MSN och alla ställen om hur dem avgudar min musik och att jag är bäst osv. så var skivan en total flopp. Kunde inte tro att så många av alla jag var helt säker på skulle beställa skivan första dagen helt enkelt aldrig gjorde det. Det jag menar är att den dagen jag släpper en skiva på egen hand och får så mycket beställningar att jag inte kan hantera det hela själv, DÅ är det dags att kanske söka sig till något bolag. Men jag har så många datorer och playlists att erövra runt i Sverige innan dess! Tack för mig! // Danish
Mabolina F19: Det finns ingen brytning, brytning på vadå iså fall?
ait ait, förstår =) visste faktiskt inte att det va så bra lön haha, aja du har rätt i det du säger faktiskt. keep it up
jofan.. riktigt bra!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!