HAHAHAHAHAHA jävla idioter alltså... nu har jag hört båda låtarna och jag gör som Kaggen, SKRATTAR jävla stolpskott allihop. Anta: ditt fucking mellanspel, hota Kaggen när du är 100 mil härifrån, jävligt stabilt, knäcka hans nacke? vill gärna se dig försöka. "kom ner hit, kom ner hit" haha kom upp istället, om du vill slåss....
Ars amandi
fyfan vad asma sitter och gråter nu :(
Cornerback P0: Jag skulle också vilja se dig stå bredvid och titta på när jag tar ner kaggen på jorden..
haha Kaggens svar krossa ;)
// LEVIN !
Hah, Asma knäcket fläsket ur kaggen måste jag säga, det var rätt fattigt av kaggen att göra till sin röst så grov för att ingen ska höra att han inte har kommit till målbrottet.. =/ synd om honom på ett sätt.. Peys
Antagonisten du vill inte ha mig bredvid honom när du försöker
Ars amandi
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ganska mkt oxå ! big up för asma ! :D:D:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj, såg inte bilden "kaggens ansikte" förräns nu, kanske det är anledningen till att han låter så grooov i sin röst när han trycker in en jävla massa godis i flabben 24/7 =S
hahaha, jaa oj du är så rolig wAlle! man kan fan tro att det är Robert Gustavsson som sitter bakom datorn! SÅ jävla rolig är du.. tönt..
visst att alla här tar musiken på allvar "finns undantag" men det jag inte fattar är att ni inte kan ta en diss utan att hota varandra med stryk över internet!! o ni som hotar med stryck är ? mellan 18 - 25 ? ehh moget :o
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja dom sa det i en låt right?O_O om ja spelar in en Derkii - take your life inte fan tar du livet av dig ?
Håller med Derkii, låt dom säga vad dom vill bara, det är ju inte så att man skriver nåt som ex. (jag kommer knäcka din nacke) och så går man och gör det.. Det är ju en låt dom beefar ju varandra liksom DÄR ÄR VÅLD I DISSAR OCH SÅ SKA DET FÖRBLI :D
Jag är faran som lurar i natten!
Det är våld menar jag*
Jag är faran som lurar i natten!
300
asma,antagonisten,smale is the shiet ;D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Smale hahhaha din fucking Kalasfitta! ;D
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Cornerback P0: som du säger kompis.. nu sårar du mina känslor..
galet ju!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
_:____________________________________!!!!!!!!!!______________________________!_______________________ 308 jävla inlägg - jag dööööööööööööör!=(
Kaggen andra svar så jävla skönt , nu väntar alla på skåningen som tror att han kan skorra fram nått bättre ;)
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
haha den här var jävligt soft.. kändes lite otight ibland, men bra rader o grym röst
tack till alla som diggar btw.! upp
mer som diggar asma en dig ? mr okänd som sitter på toan o skär dig i armarna.. lr va vad det du sa i din förra post?
BearC P19 : haha vad? ;D Jågurt P18 : och inann jag hade varit klar med er 3 hade jag gett er 1 minut till att skriva en sista önska på era gravstenar, för ska ngn röra ngn av mina eller snacka om mina polare, så är det ett misstag från den eller dem personerna. Och kaggen? och han andra? omg, kan inte va en svår match, eller? Just fan glömde dem va ju från smutsiga söderna (Ironisk) ;) Jag menare är man där ifrån specilt där uppe ifrån så måste man va lide street, eller hur? ;D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Fan vad alla lyckas hitta sina tuffa sidor när det droppas en disslåt. Speciellt folk som antingen känner personen som blivit dissad, bor nära personen som blir dissad eller ser upp till personen som blir dissad. Hatet och våldet hör till låtarna, men att alla andra sitter och skriver en massa tuffa ord på säkert avstånd är.. ja, jag vet inte. Skrattretande. Patetiskt. Pinsamt. You name it. Känner ni så pass mycket hat till personen i fråga, skriv en låtjävel själva och lägg upp. Antagligen kommer det aldrig att hända, eftersom 90% av de människorna bara sett mickar på bild och aldrig har skrivit en text förr. Pass på internet-wiggas & big up till Asma för en fet låt. Ska checka Kaggens svar nu....
www.myspace.com/cedermusik
JumprN P-1: Där va du nästan rolig.. knip käften istället din jävla groupietönt.. droppa nåt eget som får samma feedback som asma gör istället.. jävla nolla..
Overkill - hype på infart
Upp med dig chompis ;D
Producent
2006-11-16 08:17
Jag har fan ångrat mig asså! Ärligt talat jag tycker du tar detta asma! Gillar dina texter som fan!
keffa jävla jävel, fuck asma
www.blazebook.smoke
yeah fuck me
hört era, hört kaggens, måste nog säga att kaggen är snäppet bättre.. men ni var inte kassa alls, bara liiite sämre :) keep it up!
märker nån ens att dom här e fegisar?! dom två går alltid på en person men åker endå på torsk
kaggens äger sönder!
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
shit asså.
http://www.youtube.com/meeyeer/
snusdosa P14 okej P 14 lyssna nu, kaggen dissade OSS först, jag tog hand om det i min diss. kaggen svarar med rader gällande antas flickvän, vilket gör att anta också blir inblandad fast han var det från början, handlar inte om två på en.
upp ffs :D
skit tung, blev helt förvånad asså, texten var riktigt tung.
kaggen kmr säkert svara och den kmr säkert va skit tajt också, men bäst han lägger ner mer tid på denna låt än den förra om han vill slå den hära.
Keep it up ...... peys
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
Off som fan hela låten:S:S Shiiiit om ni ska dissa dessa rappare så lägg de i takt:S
|| Spit It Out ||
vill bara säga att jag gillar andra raden. och din röst gillar jag lite, vet inte varför. men den låter kul.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
soft ju xD
kaggen äger dig precis som fonky! ENDAST kritik, så inge tjafs nu!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
vad är cs?
doffe P18: Off hela låten? vad är "on" för dig? det vill jag veta?breeee P70: Äger kaggen fonky? har inte varje människa sina egna rättigheter.. trodde inte man fick äga nån annan.. tror jag ska leta upp mig en liten människa att äga.. det verkar najs..
Frågan är ju lixom den, om man tänker efter... är nått i takt på den här låten ?
facebook.com/idiomatisk - fan page
Rainmaker: Nope.. inte ett jävla dugg.. asma han prickar inte en enda takt.. iaf om man får lita på alla hiphopvetande experter inne på whoa :P
Alltså jag vet då inte :( Bark afton. Säkert ball. Hejdå Antagonisten :) Du la det bra.
facebook.com/idiomatisk - fan page
haha...fortsätt skriv...detta måste vara den roligaste läsningen på whoa!
antagonisten verkar vara en riktigt tuffing! haha.. duvet ju själv att Kaggen knäcker dig och asma! ledsen, okey! asma är bättre än dig.. men ingen av er är bra.. och om du vill visa vilken ålder du är i, så börja tjafsa du gör det! men jag tar inte åt mig.. ;) Din tönt!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!