I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

asma - shäbälähä (kaggen diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-11-12 22:32
eyy tycker kaggen tog det här !! håller fan med om att ni dissade fonky för att få hype osv..  Kaggen reppar smutsiga södern jao! haha
http://www.herrbitter.blogg.se/

2006-11-12 22:33
Asma jag har också en diss som ligger o väntar att bli inspelad, störde mig sjukt när du o stammarn gav er på fonken.. men det e la gammalt nu :P

Haha, jag med

2006-11-12 22:36
för asma, japp han är trött på onani
vilken tur han träffade kaggen som har avsugningsteknik

Tänk att nånstans där i skåne sitter det nån som faktiskt skriver så dåliga rader. Jisses.

2006-11-12 22:39
du suger gratis på pungar

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Vad tänkte du när du krysta ihop det?

Texten får ig.. ska lyssna imorrn! 

2006-11-12 22:42
Båda låtarna va rätt dåliga, kaggens tillgjorda röst är inte alls skön, eran extrema skånska gör så jag inte hör något, men era texter innehåller för mycket utfyllningsrader eller vad det heter och nödrim, så de gör int eså mycket att jag inte hör något, men kaggen flyter bättre och är bekvämare att lyssna på trotts hans tillgjorda röst!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

njae, skånska låter så jävla oseriöst plus att ja håller me subban ganska mkt på texten beatet är fett kefft oxå..:p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Södern i mitt hjärta.., känns lite kefft att kaggen o hubler kallar sig för "smutsiga södern" när dom så långt från södern som Sverige och sri lanka 
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2006-11-12 22:50
Demirel och Subdominant kan stänga flabben.. droppa ert skit om ni vill.. varför sitta och påpeka.. jävla lodisar.. Och jaa.. sära gärna från Skåne och gör oss självständiga.. orkar inte formulera mig bättre.. sjukt trött på whoa folk.. helt galet.. fjantar.. skaffa er något man kallar för liv.. och kom tillbaka sen.. Pass på kaggen.. tillgjorda jävla fjant.. kör med din vanliga röst istället för att skrika och tro att du gör nåt tungt.. lodis..

2006-11-12 22:55
kaggens whiskeyröst va ju naajs:P
A.P.A Clicken i ditt ansikte!

2006-11-12 22:58
"Ät-skit-snabbt P-1 " det ligger något i namnet...,
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2006-11-12 23:04
visst är kaggen bra o så!. men saken är att dizza kaggen är inte bra nu!: whoa slickar röv efter kaggen!. så asma kommer sänkas!. ändå om jag inte tycker att nån av er e särskilt sådär bra!. så tror jag kaggen vinner om han reagerar som jag tror han kommer göra!. asma har ingen sjans mot honom!: men d asma säger är facktist sant!. + d jag vet o hör!: han har bara gjort skryt o dizz låtar!. hur blire när han gör en seriös låt?. blir säkert fuckt up!. så d här med beef lägg ner!: om d e beff såhär!. så vionner kaggen!: om ni battlar om seriösa låtar så vinner asma!. d e fucxkt up!: iallfall jag har inget o säga mer!. pejz / Hajjen
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=-
---------------------------
-=Am ?kizOT?e?iC=-

2006-11-12 23:15
oj vad du sluddrar .. eller nått

kaggen var feeettt mkt bättre iallafall:)

"nämner du min flickvän igen kommer jag knäcka din fuckin nacke"

ojdå ..........

Absolut!

2006-11-12 23:19
lurk.
no changing, ima two step close,
full armed, ima chew them hoes

2006-11-12 23:29

jag har inte orkat läsa igenom 145 inlägg än men vart hittar man kaggens diss?

2006-11-12 23:33
hahaha fan va blind jag är

2006-11-12 23:48
helt klart var denna text mkt bättre, sköna rader.
men skånska faller mig inte i smaken

men kaggens attityd och röst håller mig kär.

2006-11-12 23:49
det här är whoa, bäste man vinner aldrig... spc inte om motståndarna heter perfektion eller kaggen
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2006-11-12 23:59
Har du typ en "Kaggen bilder" mapp på din dator ?

2006-11-13 00:01
btw, MÅSTE du verkligen lägga upp texten till låten, för att ingen förstår vad du säger annars?

2006-11-13 00:30
du gör de najs för å va skåning:P enligt mej så är de bara tumbuktu å Annika och frida som kan göra de nice på skånska men nu vet ja att du e med också men kaggen gör de nice också så ja vet inte vem som knäcker vem höhö;)
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2006-11-13 00:46
Fixa länken

2006-11-13 00:48
nääääää, sänk rösten, hör fan inte beatet. o dålig känsla. men phuss
Get MAD and change

2006-11-13 01:07
Tar inte nåns parti för båda la de fett, Kaggens röst käkar upp er, men på nått sätt tar ni poäng tillbaka ändå, så de blev oavgjort på denna, nu får man se va som händer i rond 2

2006-11-13 03:25
KAGGEN for the win LÄTT

kaggens röst är så sjukt jävla tung så jävla mkt hat i den helt sjuukt
jag vet att ni alla vill se mig falla, db
men sorry fuckers jag knäcker er alla db

2006-11-13 07:34
hade vart nice o veta va beatet heter :P diggas fett mycket , rösten går till asma btw ;) peace
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2006-11-13 07:49
Rösten går till Kaggen för att hans röst & flow är så nice.

2006-11-13 07:59

1-0 asma.

2006-11-13 08:39
Diggar kaggen me, men det här tog fan Asma.. Gillar inte Skåne rap men detta va tiight!
www.Myspace.com/InsoMusic

2006-11-13 08:59
Asså seriöst Asma krossar Kaggen. Man hörde jue fan kanppt vad Kaggen sa :/
Väntar på svaret ifrån Kaggen, du måste fixa rösten isåfall, det låter förjävligt asså.

Asma - Kaggen
    1   -     0

Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2006-11-13 09:40
Lyssna! kaggen visst han har en häftig röst, det tycker jag med, & han hade sjukt bra texter för i tiden innan han fick den där hypen! I battlen mot Retur tex. riktigt bra!
Men nu så är det anorlunda.. Asma vinner denna ronden ganska lätt, Diggar det dom gör känns äkta på nått sätt, jag skulle bli sjukt besviken om det visade sig att asma är en ful datanörd!

Hoppas Kaggen svarar på detta, blir jämnt om han tänker på texten, För där är han mycket mycket bättre än asma!
2 PJÄSER

2006-11-13 09:51
den var ganska bra, men kaggen är tung också

2006-11-13 10:27
jag tror jag ska köpa mig en egen liten whoa-hora:) ni verkar juh fett billiga ni hatare.
Hur kan ni ens få för er att kaggens röst är tung ? kagge är en bonde
http://www.thesound.ning.com join today!

2006-11-13 10:41
kul att ni försökte iallafall!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!

2006-11-13 11:19
ChainzWun: Är du dum eller spelar du bara? eller är du ny på whoa? ALLA vet att för eller senare kommer där nån schumme som säger "kan någon lägga upp texten" och sen efter det så kommer där fler som vill ha texten upplagd.. så varör inte lägga upp den i förtid..??

Och till resten som snackar om gröt i halsen osv? Är det bara jag eller HÖR MAN TYDLIGARE VAD ASMA SÄGER ÄN VAD KAGGEN GÖR?

Palla slicka rövcen på en snubbe för att han låter som ett gammalt fyllo från värnhemstorget? ALLA, och då menar jag ALLA.. Kan göra rösten som kaggen.. lyssna bara på Asma precis i början :P ;)

Orkar inte sitta och förklara för alla här inne.. För dom flesta vet vilken standard whoa har.. och som nån sa längre upp, så är det svårt att få flest röster på en sida där kaggen eller Fonky är..
EMO!!! =)

hejdå gumpkramare =)
Moderator

2006-11-13 12:00
Orkar inte sitta och förklara för alla här inne.. För dom flesta vet vilken standard whoa har.. och som nån sa längre upp, så är det svårt att få flest röster på en sida där kaggen eller Fonky är..
EMO!!! =)

Jag sket i att skriva något i denna tråden för jag orkade inte påbörja något nytt men kallar du MIG för EMO?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2006-11-13 12:24
blir lite drygt när alla skriver "han knullar dig upp coh ner" "han äger dig upp och ner" haha vadå upp och ner? men visst okey

till dissen då. det va en rå diss, kanske inga personliga rader eller så, men den va hård, rakt på sak och agressiv. och det är väl tanken med en diss. så du har väl lyckats. vet inte hur eller vem kaggen är så jag säger väl inte vet som "knullar vem upp och ner"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-13 12:29
Fett grym text

2006-11-13 12:33
Antagonisten: Ok säger du d så.. :D
Rappare

2006-11-13 13:42
haha seriöst Asma du nocka han..Jävligt bra gjort

Kaggen sög som aldrig för!Damn skäms du du inte haha

Asma du tog detta Lätt fett mään
<br> BrAsSeMaN!<br>
Skåne is my life!

2006-11-13 13:46
Kaggens "diss" var en oklar vers(test) med en massa olika rappare... ett av bidragen tillbaka med fonky beefen

Så kaggen har inte lagt ngn diss ÄN!!!!

abo shit bazz pazzaz riktiga dirtbagzzz?<br>Smutsiga Södern, vårt egna STHLM!

2006-11-13 14:05
Perfektion P19: Nope.. principen man.. menade inget riktat mot dig.. Men tar du åt dig så gör det.. jag menade inte det så iallafall..

2006-11-13 14:14
haha tur att du la upp texten, hörde inte ett ord av vad du sa.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-11-13 14:29
Demirel och Subdominant kan stänga flabben.. droppa ert skit om ni vill.. varför sitta och påpeka

Läs vad vi skrev så ser du att det som skulle framgå var att vi trodde detta var gammalt.

Palla vara 23 år och så jävla korkad?

och vad menade esset som sa att "asma han plockade ner mig på jorden?"

2006-11-13 14:34
Shit.. en person har skrivit,han har tagit dem här personerna själv.OCH varför i helvete skulle inte smutsiga södern ta asma & antoganisten?

2006-11-13 14:40
haha hur många veckor tog det att svara igentligen?

2006-11-13 15:01
asma tog det.vill höra ett svar från kaggen nu ja!

2006-11-13 15:38
Jag ville me höra ett svar från Kaggen... Inte för att jag tror att han knäcker Asma men men....

Asma Is On Fire Now ;)

Poet

2006-11-13 16:07
Asma is the winner of this beef

Kaggen torskade stoort
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2006-11-13 16:17
Asma - riktigt fet låt .

Kaggen - skulle du inte överdriva så mycket med rösten skulle det vara bättre,  i denna låt låter det som du har en kuk i halsen eller så har du bara satt godiset i halsen
hurmph..

2006-11-13 16:18
va heter beatet?
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern