Tycker ni e whacka båda två. Kaggen borde inte reppa smutsiga södern men mannen. Helsingborg, var nånstans är HELSINGBORG SMUTSIGA SÖDERN? Anta's mellansnack lyfte upp båda dina verser,, Kaggen sug kuk, asma svälj
www.Doppe.se --..-. Doppe Rockefella
Vandrande medlålders kris Fan att ja inte va först med den
går för övrigt inte o tanka låten här jue..
jumprn eller vad du kalla dig, nej jag skojade inte.
Lyssnar Kaggen på hårdrock?
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
kaggen rövknullar dig enbart me sin röst jämnför.. du låter som du ahr tiny balls kaggen låter som han har alldeles för stora ditt flow e hackit kaggens flyter på du kan inte lägga dina dubs rätt dom e off för det mesta ge dig inte på folk som kan mörda dig på beatet genom att enbart snacka.. o vadå ni e den riktiga södern hahahahaha aja nuff said kaggen 10/10 asma 1/10
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Musse P16 Definitivt inte. Snackar iofs en del nuförtin över msn, men back in em days hatade vi varandra. Dåliga rappare och deras fula kumpaner skyller alltid på rövslickeri och du är inte mer än en av de där fula kumpanerna. Det finns ungefär 3265342986439 upplagor av dej på whoa. Att säga att asma o antagonisten vann den beefen säger allt om dej. svejsan!
Antagonisten seriöst asså snälla kan du definera vad skaffa ett liv innebär. vad är ett liv ? du sitter bara och skriver massa skit har du inget bättre sätt att försvara eran fattiga låt på så var tyst snälla berätta för mig hur man skaffar sig ett liv. har du ett liv? för jag har altid trott att ett liv e att göra någonting man tycker om att göra
Vilda Västern// Clark Kent//
aboooooooooo va jag hatar skånska ... det förstör allt :(
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
C_style P16: För att kaggen krossade gränsen först? Subban och demman... Vad vill ni ? skiter i vad som är gammalt och inte.. stick med era "jag-tror-jag-vet-allt" kommentarer.. hur vill ni bli tagna på allvar? Orkar shii svara på alla dumma comments här.. Im out.. Peeeeys
det är bra underhålling att bara läsa den här tråden. fortsätt så här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är för att folket inte ska glömma det..;D mattew_
Www.DeKaN.Studio.Nu
Yoni: Jaa, det blir lätt så när folk inte förstår bättre.. Och har så grava lässvårigheter så dom inte kan läsa vad där står, och anledningen till varför saker är som dom är =)
skånska ftw. makalös tråd, subdominant suger ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha asma du la de feting...
† V.I.F Sinister †
HAHAHAHAAHAHAH fucking hell killen låter ju som en som rökt för länge så att han måste ha vibrator för att kunna prata AHHAA detta sög verkligen grispung
David VS Goliath
amas diss mannen jag pallar inte lyssna på skånska. Tycker inte låten var bra heller....
David VS Goliath
detta va tungt. gillar flowet.. tight shit, södern toppar listorna as usual ;) har inget mer o tillägga peace från mig
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
KAGGEN KOMMER KÄKA UPP DIG!
Kaggen: alltid gillat din röst, så jävla rak på sak ahaha.. du får 7/10 på dena låt Asma: Du tog hem det här vet inte varför jag gillade eran mer men den var fett najs iaf.. piz
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
napahl P22: Fan va najs mannen.. då är vi kollegor ju för fan.. hur känns det?
fattar faktiskt inte vrf folk ens tycker "kaggen" låter bra?:S men iaf najs av båda två ..dock att asma ägde dig på en nivå du aldrig kommer uppnå;)
Har aldrig hört Asma faktist. han var jävligt tung , Jag vet att kaggen kunde kört bättre , Den kändes rätt Svag. Men Asma tog hem den helt klart den diggades hårt. /Fakalen
JONIS REST IN POWER
thnx, soft att många diggar. mina adds ligger lite off för att studion jag var i bara hade ljud i ena hörluren :( jag brydde mig inte om att klippa & klistra en massa.
Jag diggade ej dig i Dissarna till fonky men detta var mkt bättre... men kaggen tkr jag är bättre ändå
är ganska ny på woah.. men har trofast gjort några egna låtar eller klagar han bara på andras?:S
pojk_af_gretel Vem är du? :P
Trofast , Seriöst sluta med sånna inlägg, det är ba jobbigt.. piiz
tack för svaret jag aldrig fick ! :P
ok bara undrade hur de låg till :P
Haha trofast gillar att skriva troja =)
asma lägger det tight som vanligt.. Antagonisten ? Gillar du o säga "FUCKING" mannen ? :D :D Haha :D skön låt :)
Moderator
2006-11-14 17:21
Vänta på Kaggen's svar, njut och se vem som dödade beefen :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
vad äre för låt i slutet av kaggens diss?
aldrig hört asma förr men han är diggad från min sida asså..
T.R.A
Martiin89 P17 gillar du att göra smileys ?:D:D::D:D::D:D::D:D:D::D:D::D::D:D:D:D
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
gillar inte låten så mycket hatar dialekten men i helhet var den bra text osv men tror endå kaggen tar detta thats all for me pz
chasse dyker upp som döda fiskar
visst att ni dissar musiken folk gör men går de inte för långt när ni drar net hela skåne i skiten ? bara undrar
Moderator
2006-11-14 19:07
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
asma var bäst ^^ gillar din dialekt ;)
Hemkört å lingondryck ^^
KChrille P14
inte för att ja vet vem du är men tvekar på att du e bättre? alltid roligt o klaga på andra ;)klagar på klagarna FTW!!!
har inte lyssnat på låten (dock ska jag ladda den) för asma knäckte kagge direkt genom o vissa en bild på han, för HAHAHAHAHAHA shiiiiiit va ugly betty det var
Asma ägzoor
Jag är faran som lurar i natten!
ASma leder denna beefen fortfarande, kaggen måste ändra sin röst för att kunna plocka points
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Trofast P18 asså mannen har du inget bättre för dej än att sitta och kommentera alla andra som skriva i dessa beef trådar?? Bara en enkel fråka som jag undrar över :/ hoppas att på ett svar av Mr.T
Trofast P18 läsa vad du skriver?? du skriver jue hela tiden o klagar på vad andra skriver. Har du inget bättre för dej änn att klaga på andra??