Kaggen är tyngre. ni dissade ioförsig bra men men
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hubler P18 vilken idiot som tycker så om låten och ändå uppar tråden ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha,kaggen fick vad han behövde;) bra gjort asma!
inte många som ger kritik.. säger bara om han vann elr inte.. ge Kritik, posetiv/negativ men så att han får veta varför hann vann elr itne vann iaf!
5 fingrar, 4 chanser
KAGGEN KOMMER KNULLA DIG ASMA!
Riktigt bra lagd Asma, BIG UP. Men eyy vart kan man få tag i kaggens diss??
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
äre bara för mig länken ej funkar ?
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
fixa länkarna
Robin (G_Lee)
HAHA kaggen, asså shiiit man. Hur fan ser du ut o hur fan låter du?? Seriöst mannen lägg ner din "musikkarriär" Säger det ännu en gång Asma riktigt grym låt. fett det där med att Antagonisten o Smale kommer in i låten med. PeayZ
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
SWEnsson__ För det första så tycker jag att kaggen är söt som fan! han håller om sin Cola som om det vore ett gossedjur för en liten unge.. och för det andra så spelar väl inte utseendet nån roll när det gäller rappen? Sen.. Varför ska han lägga ner sin rappkarriär när han är typ bäst av alla på Whoa och bättre än många kända rappare? smartÄSS... PiiZ!
Asså jag håller med antagonisten att man inte bara ska gå efter vem som ska vinna eller inte.., tycker det är bara bra att det finns folk som ställer sig upp mot kaggen! visst han är okej på att rappa men inte jävla superstar som folk gjort han till.., jävla mkt rövslickeri hela jävla tiden! så jäkla trist!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Asma, upp !!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Skulle behöva ny länk på asmas svar tillbaka för den funkar inte för mig :S
går inte att få tag i asmas låt ..
hurmph..
fett nice, du käkade han.. pz
texten e ju helt olik låten!
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
lite kretik som är äckta då. okej,personligen tycker jag att du framförde första versen bättre än den andra,du har mer utstrålning och bättre inlevelse,fast detta var inget negativt,du har utväcklat dig, din text var mycket hårdare än på dissarna mot fonky keff oxå;) fortsätt så bara,du är på god väg till en känndare skånsk underjord mayn=) nice job,BIG UP!
ny lännk
remember my name<br>you'll be screaming it later!
funkade visst nu ;E
för asma, japp han är trött på onani vilken tur han träffade kaggen som har avsugningsteknik fett. ska bli roligt att få höra svar
kaggen knullar er jävla horungar, åk hem till danmark jävla fitter
Vadå Danmark . Då borde ni ju inte lyssna på honom för enligt Kaggen så reppar han Smutsiga södern så sug kuk då tillhör ni norrbottens samer era uppstoppade fittor.
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
tur att länkarna fungerar! :/
Cheww, ursäkta? Dissar du Norrland?
Demirel, haha! Grymm öppningsrad, inget annat =/
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
asmas tar detta enligt mig, bättre rader! kaggen är bra på en sak de är hans röst, den kan vara nice ibland men låter riktigt överdriven! detta tar du enligt mig asma!
B.G.L fooeshooe <3
cheew P16 Finns inga samer i norrbotten, det är lappland du är ute efter min väldigt ogeografiska vän
facebook.com/idiomatisk - fan page
jaha, nu äre dags för asma att skaffa sig lite mer hype, patetiskt, gå och slåss eller nåt istället
Jag är jointen
ja känner på mig att Kaggen kommer att komma med nått riktigt jävla fett ;D Annars blir jag då besviken..
Shit alltså , de är jämt , shitt ! Men asma tar det alltså .. lägger det mkt bra och soft ! men jag hoppas kaggen kommer med en till ! PEEEACE !
soundcloud.com/jerrones
tung. nån miss nåt ställe.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Introt är underbart! Beatet är fett tungt. Mellanspelen är aight, sådana rader tar man inte emot utan att göra något tillbaks, totalt förståeligt. Flowet i första versen dödar, känns som det sjunker lite i andra, men aldrig under kaggens nivå. "Du är inte efterbliven, bara mentalt försenad" - underbar Äh, asma var långt över både mina förväntningar och kaggens diss. . Smutsiga södern = skåneland, inget annat hitte-på. Peys.. / Ceder
www.myspace.com/cedermusik
helt chill :) . ska bli kul att höra rond 2^^
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Kaggen kommer fucka er upp å ner bara så ni vet beatches..När han väl e i farten så kommer han kötta om han tkr ni e värda att ens läggas tid på..Detta va skönt fast han e skönare..Peace out
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Inte för att hata , men , du/ni hatar för mycket ! :) !
haha kaggen gör karrirär som whoa-rappare... men han ser ut som traktens volvo-raggare... denna va tung asma :)
http://www.thesound.ning.com join today!
har fan inte hört kaggens låt lägg upp
http://www.herrbitter.blogg.se/
titta längst upp igen kompis
http://www.thesound.ning.com join today!
Fett att inleda med:dags för asma, att plocka nästa viktigpetter Efter att Fonky dängde skiten ur er sist haha! ska lyssna imorgon o se om du har blivit något bättre, dock!
hahahhahaha kaggen äger asma upp och ner
clajclajclajclajclaj!