fett nice mannen:) enligt mig är det nog din bästa låt. gillar denna stilen. bra känsla i hela låten pga en grym lyric. peace.
Get MAD and change
Jäävlar, Du har fan överträffat dig själv med denna låten chai! Sjukt bra, Älskar rappen och sången. Beatet är överfett och texten är äckligt bra! Fortsätt såhär och du kommer gå långt. Keep it up! Peace
nice flow, delivery, text oså som fan =) men jag stör mig lite på engelskan bara, annars skitbra!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
sköönt shit ! peace
SunShine Reggae!.
Tack allihopa! :D
Yeah, you know..
aa mannen, i can feel this fo real! forsätt me du gör, för du gör det bra kompis! diggade reffrengen o din engelska låter bra, flowet sitter som det ska o texten e fet som fan! keep on rollin! peace
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Mannen, säger bara WOW ;O Ditt flow, din engelska, din röst! Har blivit mkt bättre sen sist jag hörde dej asså , det här var verkligen tung skit ! Jag älskar verkligen texten, och reffen blir man taggad av på nått sätt, mixningen va väldigt najs ! Då ska vi verkligen inte snacka om beatet, det va SJUKT BRA !BIG UP FÖR DENNA !!! Najs Chai ! PEACE
www.myspace.com/dahermusik
Why get suprised? Chai, ja, han kan, han!
"It's like your name have been tattooed on my flesh,
Across my heart, near my soul, paining right on my chest."
I'll never forget...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillade inte beatet, inte uttalet, men jag gillade texten, reffen och flowet
www.youtube.com/prendel
tjock nice.
http://www.youtube.com/meeyeer/
Fett skön låt, skön röst och skönt beat som fan Denna låten får: 10/10 av mig för bra takt, och allt annat . Fortsätt och peace out!
Peace im out!
Riktigt riktigt bra! Älskar att du tagit dig tiden att mixa om och om igen för att du ska vara nöjd. Fan knappt nån som tar sig tiden längre. Alla bara dunkar upp half-assigt skit. Trött på det. Men detta var som ett ljus i en annars mörk Audio forum tunnel. Mycket nice, keep heads banging!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Tack allihopa! Jag blir verkligen glad tack vare er allihop! :D
Yeah, you know..
Tack Sörlin! :D
Yeah, you know..
galet jävla fet.. allt är perfekt, men mest cred till texten, den är så jävla perfekt. och rappen & beatet, ALLT är fett! fan vad bra alltså.
tungt som satan, du lever dej in i historien vilken känsla!
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
Thanks! :D
Yeah, you know..
fett! men saknar lite på uttal bara. Tror du hade gjort en fetare låt på svenska men texten e riktigt bra. holla
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
riktigt grymt, skickligt skrivet berättande text. najs lagt hur tiden går mellan verserna.. inlevande .. texten var riktigt tung asså... enda jag inte gillade var hur tonerna på beatet vid refrängen går ner lite skumt på nåt ställe, och ditt lite svenska uttal på engelskan, asså helt klart bra uttal , men kan fortfarande höra att du är svensk lite.. men riktigt grymt diggar mannen! upp
vill bara tillägga att jag tkr det är riktigt kul när man hittar låtar som sticker ut från mängden , med kvalite' värda att lyssna på, keep it up man
Tack så jättemycket! Fler? :)
Yeah, you know..
Chai, Chai, Chai.... Detta berör, det är bra.. eller bra?! Det är typ det bästa som jag hört på mycket länge inom denna scenen! Ditt uttal är grymt mycket bättre än jag hört innan i dina engelska texter. Texten går inte ens att beskriva, man får en tår i ögat när man lyssnar på den. Detta är mangefikt! Underbart! Men ändå så sorgligt... VILKEN KONTRAST! Att något så bra kan vara så "dåligt" =] ! Fortsätt så här och du kommer sätta ditt namn på kartan, for sure! One /Stammis Chank ;)
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
du
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
vet
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
va
ja tycker :)
Okej chai efter som att du ber om en kommentar måste jag lägga en kommentar. Vet faktiskt inte vad jag ska säga. Jag blev helt stum när jag hör låten. Så jävla äckligt bra:( slutar nästan andas för att man lever sig in i skiten.. Är mycket stolt över dig bro. Det här gjorde du riktigt bra :) Fred och kärlek <3
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
riktigt jävla skön låt!
vilken platt och hög vägg c(=
Oooooouuuuff!!! Det här var bra!!! Du är riktigt duktig!
Det är djupa grejer brushan. Gillar det, absolut. Texten är guld alltså. Storyn var fan spännande, haha! gillar starkt hur du lagt upp berättelsen. identitetsskiftande, men ändå så pass kronoligisk. Det är bra att du lägger mycket tid på mix och sådant som får låten att låta välproducerad. martin; nästa helg skall det reccas lattshoo-grejer. puss!
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Tack så sjukt mycket allihopa! Känns verkligen bra det här! :D
Yeah, you know..
Tack så jättemycket! :D
Yeah, you know..
Upp in this!
Yeah, you know..
fetfet låt mannen..förbättring hörs..flowet raderna och allt annat sitter..Och själva låten handling är mycket fin och du gör det bra och fett beat..fortsätt mayhn Peace //DeKan
Www.DeKaN.Studio.Nu
Broorsan! sorrry om jag inte kommenterat tidigare.. Har inte haft tid. men nu kommer en feeet kommentar! Som jag sagt förut du kan din sak verkligen, du får bara mer och flyt på engelskan! och dina beats alltså, dem är jämt fettt tunga! och reffen var också riktigt fet. är låten sanning, eller har du bara jääävligt grym fantasi? Lyricen är så jävla grym i den här låten, det är såna hära låtar som får svensk hiphop att leva, hatar Svenska rappare som försöker leeeka tung G på engelska, men du kör verkligen din egen stil! och det ska du ha feeeta credZ för! Chai, jag har sagt det förut, och säger det igen..Mannen du kommer gå långt med din musik, det lovar jag dig! kan nästan sätta mitt lillfinger på det.. du blir bara bättre och bättre.. men sen om nån säger att ja slickar röv nu, så låt dem göra det! man tjänar inget på att slicka röv, du har min vänskap hur det än är! Chai the Real King of Whoa! alla andra rookies kan gå och hänga sig... En sak till, kör nå på svenska snart igen! ska lyssna på den andra nu också, som ligger på din Myspace! HAde feettttt bra Mannen! PEEEEEEYZ, BIG UP!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Grym text som fan asså! grymt bra jobbat!
tycker detta va tight som fan! bra text! peace!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Kreativt. Bra storytelling, grymt beat.. fett helt enkelt.
Vem har använt den här samplingen innan förresten? blir galen av att inte komma på det..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Du har precis överträffat dig själv. Det är egentligen allt jag kan säga, jag förväntade mig något helt annat men det här är (som folk nämt tidigare) kreativt och nytt av dig. Det påminner inte om din vanliga stil, men det betyder inte att det inte är bra, det är något av det bästa jag någonsin (och jag menar det) du någonsin har gjort. Riktigt riktigt bra jobbat, jag vet inte hur jag ska ge beröm på ett bättre sätt, men det här var.. Grymt - på riktigt.
Slyna = Ouppfostrad och slarvig (tonårs)flicka
Jag gillar den men tycker inte din röst passar till beatet.Pz
Rap
skön låt och skönt beat så det finns bara en sak jag kan säga FEEEET!!!!!:) pz
Producent
2007-02-03 17:22
Ser att precis ALLA verkar digga denna låten :) Själv tycker jag att den var sådär.. Flow, deliviery och text är ju nice som fan precis som vanligt och nu börjar man verkligen höra att du gör framsteg med uttalet! Asså det är ju en grym låt egentligen men härlig känsla i men det är inte min stil riktigt bara och gillar inte beatet så mycket, särskilt inte samplingen.. Sången har också blivit bättre :) Första gången jag faktiskt digga den :) good! Gillar fortfarande din röst mer när du kör svenska men visst funkar detta :) Nice track!
Skönaste på länge, fett mannen! Keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grymt bra låt.. diggar den. keep up the good work =) Peace
Tack allihopa! Yun_Di, jag vet inte vilka artister som använt samma sampling men den är ganska vanlig skulle jag tro!
Yeah, you know..
Riktigt bra låt, Bra flow/text/Beat och sången är okej :) Bra låt Chai, Gj!
ouff, galet djupt! riktigt skönt beat, och texten är grym! Nice mannen, Keep up the good work
Ok