Tack allihop! Uppskattar att ni tar er tid att både lyssna och kommentera, mer sådant skulle inte sitta helt fel! (;
Yeah, you know..
Detta va helt klockrent mannen:D...Fett som faen:D Helt klart en av dom feetaste ohh beatet e fett nice, Droppa mer liknande:D pZ mayn
|| Spit It Out ||
Thanks dawg! :)
Yeah, you know..
har aldrig hört nån skönare låt på engelska faktiskt. digga den som fan, den åkte dirket in i mp:3n och kommer stanna där, proops till dig för den här feta låten.
Thanks a lot! Finns det ännu fler kommentarer att gräva fram kanske? :)
Yeah, you know..
FÄTT BRAO JORRT MANNÄÄÄÄN
KFT thats me thats me
Ok låt. Du är bra man.. Men jag måste säga att din dialekt inte håller. Jag tycker det är riktigt viktigt att man ska kunna hantera dialekten om man kör på engelska, speciellt om man vill röra lyssnaren, dialekten måste tillhöra dig.. Senare kring sång och annat i låten, det är också bra, men sången låter falskt, samma pricip här som i dialekten. Topicen håller du dig bra till propps man! Vill höra dig på svenska och om du ska köra på engelska framöver öva upp den, samma med sång.. och kom ut med det när du kan det bättre. No hard feelings, du är bra och KAN bli bättre. Truth n love
http://www.myspace.com/choysmusic
allt bra räcker att säga!
Thanks people! :)
Yeah, you know..
damn vilket beeeat maan.. riktigt tungt.. snyggt gjort. all that. rapen snygg. nice flow. mixen nice. texten nice. sången nice oxo. d enda är att d kan va lite otydligt men bara på små ställen. uttalet e helt aight. yeah jag gillar starkt. riktigt snygg produktion. One
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
fan, finns inte mycke att säga om den, tycker låten säger det mästa själv..
grymt bra jobbat av Chai!!
finns inget i mina öron att klaga på, detta e riktigt bra!
peace
Okej!<br>
Åh, häftigt! :-o
Yeah, you know..
Jag gillar starkt hur du har lagt upp verserna.. Och inte tal på om hur du formulerar dem,helt jävla underbart chai! Beatet..satans vad tungt...fyfan säger jag bara...TUNGT! Texten är fett jävla deep,en av de bättre du gjort! Rapen helt underbar,din röst är finemang!:) Hmm..ja det finns ingenting att klaga på kan vara NÅNTING jättelitet med uttalet men det är typ 0.0.0.0.0.01% puss på dig ber om ursäkt för eventuella stavfel söflsdölgdslgäsl!
Thanks man! :)
Yeah, you know..
Love this beat shit! mixning: helt aiight! lite platt Utal: Bra! Text: Fattar budskapet! Nice peace Young
UNG
Thanks! :)
Yeah, you know..
Hehe skön låt! Du lyckas även få till det grymmt på engelska! Inga fel här och beatet var härligt som fan!
Emo på Whoa? >.<
Här har vi populära Mr. Chai ;) Jag tycker denna låten är solklar, sjukt fint lagt, fint beat och fin engelska :) 10/10 getter för denna (; <3
SCHITTT mayyn den har var fet som fan asså gillade sprc reffen och det är inte ofta jag gillar reffar Proppps :D Peyys mayn
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
Gött bra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack allihopa! Ni lyser upp ni dystra skoldag! :D
Yeah, you know..
Wooooooh ! ;D Lätt en av de bästa låtarna du gjort , Beatet påminner mig om nån av The Game's låtar ? .. ;P Har du gjort det själv eller är det instrumental ? .. Aja , BIG UP SOM FAN PÅ DEN HÄR ! :)
Äckel.
Thanks man! Nope, det är jag som har gjort beatet (;
Yeah, you know..
De här var rikgit grymt chai, bra text, den var så inlevelserik, Flowet och rösten är Klockrena, bra bra bra, den hamnar i playlist. Btw, beatet var fett gjort av dig chai ;) Upp
Thanks dawg! Fler som har kommentarer på lagret? :)
Yeah, you know..
Mannen, vilken story! Detta var underbart.. Beatet saknar lite mer bas tror jag.. det kändes lite tomt på nått sätt, men ändå samplen är skitfet.. Rappen är najs flowad, nice rimmad men uttalet brister lite här och där.. Mixningen är bra förutom att den känns lite fattig.. men annars najs
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
i like the sound man!!! det jag diggat mest med dig på eng faktist.. nice dubblad ref . fortsätt så brusch :) peace
Hej bror
Thanks! Glad att ni gillar den! :)
Yeah, you know..
Thanks! Fler som vill kommentera? :)
Yeah, you know..
Asså shit den går på repeat.. (=
Slyna = Ouppfostrad och slarvig (tonårs)flicka
Hehe, thats a good thing though! :)
Yeah, you know..
jodå! det låter bra! uttalet måste förbättras lite, låter lite osäker engelskan här och där, det var tungt iallfall! gillar inte låtar med denna slags topic egentligen men reffen lyfte hela låten väldigt mycket. big up!
jädrar du, många inlägg du fått chai :) Dock så kan jag förstå det när låten är såppas bra. Jag blev lite tagen på hur bra du hade lagt upp texten, riktigt snyggt gjort faktist. Har haft låten ett bra tag nu och trodde jag hade kommenterat, en kommentar hit eller dit spelar väl ingen roll, men dock så är den verkligen värd en. Riktigt bra Chai! :)
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Tack allihopa, glad att ni tycker om den här! Blir riktigt stolt över den! Förtträngdskribent, inga reklamprylar tack.
Yeah, you know..
Ja, du bad mig kommentera din netplay via GB, då bad jag dig kommentera detta och det gjorde du. Därefter smög jag vidare till tråden där din netplay håller hus och jag kommenterade, utan att skriva något om mitt eget. Tråden är till för att ämnet som tråden handlar om ska diskuteras, punkt.
Yeah, you know..
Diggade låten fan! Inte svinbra uttal men vafan vi bor i Sverige, men resten är nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thanks! Nice att ni diggar :)
Yeah, you know..
Chai åt folket!!
Jag pallar inte ha ett citat här.
KUNGLIGT! :D fett nice som vanligt chai
:)
Hehe, ja du Chai, känns som att allt det positiva redan är sagt =) allt ja kan säga nu är: Håll igång, och stay underground!
käka pollen å dö...
Tack så jättemycket allihopa! Värmer verkligen! :D
Yeah, you know..
Tycker du lägger det tight...skön låt....liknade ludacris låt runaway love rätt så mycket
Thanks Moe!
Yeah, you know..
Undrar om man kan få en liten kommentar till om man uppar den en här allra sista gång, haha. Glad att så många tyckte om den, verkligen! Väldigt tacksam att så många var utförliga med sina kommentarer/recensioner också, tack allihopa!
Yeah, you know..
eyy, låten var verkligen Tung. men det påminner så jävla mkt om Eminem Style.
Ingenting är omöjligt för den som inte behöver göra det själv ! =)