Den här är äckligt bra! Lyssnar på den hela tiden, bokstavligen talat!
www.myspace.com/suspectrap
Texten är sjukt bra. inte ofta man hör musik på whoa som får en att tänka efter. allt låter bra och den va schysst mixad. du har ett jävligt eget utal på din engelska. Personligen tycker jag det låter lite sådär, men men. upp!!!
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
riktigt braa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan va bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack allihop! Det värmer verkligen! :)
Yeah, you know..
Hehejapp, klart jag söker hype. Vad lägger man upp låtar för här egentligen?
Yeah, you know..
Åh, så du menar på det sättet? Nej, tyvärr så har du gissat fel. Jag har flickvän och har inget behov av att se brudar flasha i cam. Dessutom är detta helt fel ställe att jaga sådant på då majoriteten av användarna och de som laddar ned låten är av de manliga könet. Men om du vill visa dig i cam för mig så go ahead.
Yeah, you know..
Men om du vill visa dig i cam för mig så go ahead. - haha, ägd :D
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Upp, fler som tyckte om den?
Yeah, you know..
du har fått fett många kommentarer mannen, Helt klart värd det, en av dom bästa låtarna jag har hört på länge :)
okej ska vi se.. först vill jag bara säga att de e fett skönt beat.. känner igen sampeln men vet inte från var men de va iaf fett soft beat! big up för de! tkr du lägger det bra i denna chai, soft flow igenom hela låten, har alltid tyckt om dej mera på svenska men detta digga jag, tkr uttalet börjar bli riktigt nice oxå. texten är bra rakt igenom tkr jag.. finns nog faktiskt inte så mkt mer o säga om den, de e nice helt enkelt! mixning, såg där uppe att du mixat om den 5 ggr elr nå sånt och de gav fan resultat digga mixningen, det låter cleant faktsikt! :) ojoj va jag blev förvånad av reffen, men på ett posetivt sätt! har inte hört dej sjunga förut va jag kan minnas men mannen du gör de riktigt bra faktiskt diggar reffen som fan! mixningen har du fått till bra här med! som helhet, diggar låten, den är fin och kommer nog spelas ibland =) Fred & Kärlek! /D
Tack så jättemycket people! Fler comments? :D
Yeah, you know..
vad fan är en pro3? :/
Yeah, you know..
Jag har diggat dig länge Chai men det blev nånstans när jag började lyssna på dina låtar på engelska som jag som tappade...gnistan för dig lite. Gillade inte alls dina engelska låtar. Därför har jag inte kollat in denna förrän nu. Jag drog som allt över kanten. Och eftersom jag aldrig har värst mycket tid över så tankar jag bara det som verkar intressant. Nu äre dock så att jag är sjuk som fan och har absolut inget annat att göra än att vara inne på whoa. Så jag tänkte, äh vafan, jag ger det en chans. Tankade låten och lyssnade. Fyfan, jag blev helt såld på den. Den är jävligt grym! Jag ryste också till men kan inte sätta fingret på om det var din rapp eller om det är kallt här inne. ;) Haha Men Det var riktigt bra mannen. Texten är grymt fet, och man blir typ depp när man tänker på att det faktiskt är sådär i delar av världen. Beatet var grymt tungt, gung gung på hög nivå! Du hade bra flow och delivery, har absolut inget att klaga på här. Fortsätt kicka och nu ska jag ta och tanka de låtar jag har hoppat över från din sida. ;) puss påre.
www.slackerz.se
Hehejapp, men jag vet faktiskt inte vad pro3 är för något! ;p Tack hörni, riktigt glad att ni tycker om den här! Blir så stolt! :D
Yeah, you know..
grymt bra. du blir bättre å bättre. men längesen man hörde nått på svenska från dig mayn.. UPP!
http://www.myspace.com/quizze
Fin text, bra flow, bra engelska.. Och inlevelsen va det inget fel på i en låt jag kallar "vardags-låt". Fortsätt så får vi se vart du hamnar =]
helt skön låt mannen, riktigt djup, härlig text, gillar din engelska skarpt, härligt flow, Gillar verkligen reffen asså, keep up the good work peejz!
Tack allihopa, feelin good right now! Aha, så det är vad "pro3" betyder? :o
Yeah, you know..
Upptäck och uppskatta, är er uppgift nu när jag uppar!
Yeah, you know..
bra som fan, riktigt najs text. skönt beat, skönt flow. peace
PSP '11
Thanks a lot! Fler som har en kommentar att skänka? :)
Yeah, you know..
om inte du går långt så gör ingen på denna sida de:P UPP
den är klockren texten är så djup och välskriven, kan inte hitta något fel på låten, mixningen eller beatet Bigup Chai!
naaajz;>
Tack så mycket everyone! :D
Yeah, you know..
Damn, ärligt detta var en av de bästa låtarna jag någonsin har hört! Kan bara ge den 10/10, skönt mixning, bra röst, bra text, allt var grymt man! Lugnt en av de bästa på Whoa... bra jobbat! =)
Chai,vällgjord låt och grymt bra flow, fortsätt lägga sånnhär feta,som mickelo sa, den här åker in på Mp3n ;) pz!
möt mig halvägs så meckar vi en
Är det bara jag som tycker utalet är kefft? :( men du flyter ju på bra, texter är rikigt bra!, men tycker du har gjort bättre
Don't!
Tack allihop! Hade inte förväntat mig att den här skulle bli så pass bra bemött som den har blivit så jag är skitglad!
Yeah, you know..
de här e aaaaas braaa! jag ser ingen annan utväg än uppåt för dig :) sluta aldrig!!!!
Tack så mycket! Jag lovar, jag ska aldrig sluta! :D
Yeah, you know..
Upp, jag vet att ni finns där ute någonstans! Fis ut era comments nu! (;
Yeah, you know..
Du e tiggidytight! keep the good work up!
Jag pallar inte ha ett citat här.
ohhh fan va nice ;P playlisten direkt ;D jävligt bra text, jävligt tagiht både verserna å reffen skön delivery å jävligt tungt beat ! fortsätt som du gör ! peace ! p.s du är mkt skönare när du kör på engelska än på svenska !
pirri pirri ;D
Tack allihopa! Glädjer mig riktigt mycket att den här har fått så bra respons. Hade inte riktigt förväntat mig det :)
Yeah, you know..
tungnt som vanligt Chai! keep it up!
Fuck
Då var det dags igen! först o främst vill jag beröma dej för att du släpper låtar hela tiden! kul som fan! spännanade! kul att du visar att du brinner för det här liksom! tycker inte att denna låten fall mej i smaken! tror det handlar mer om en smaksak! gillar mer den kaxiga typen! alltså min smak då! men det var inga fel bara det att den inte fall mej i smaken denna gången.., låten blir lite tjatig i mina öron,,. försök variera dej mer! byt flow övveraska!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Damn damn damn, chai detta är lätt det bästa du har droppat verkligen längtat efter en sån här låt nu. Älskar när du droppar storytelling denna och "Bli min igen" är hur feta som helst och pumpas verkligen skit mycket. Men din engelska kan bli bättre tycker jag du låter ganska svensk om du förstår. Ditt flow är nice men känns inte riktigt som det sticker ut, vill höra något mer hmm mer nyskapande aja peace och ha d bäst.
riktigt bra beat, riktigt bra flow, och riktigt bra text.. PZ
Tack så jättemycket allihopa! Känns helt obeskrivligt när jag ser att folk som inte hört mig innan detta tycker om den här! Much love to ya'll!
Yeah, you know..
brrrrrrreh ! har inte kunnat slänga in en kommentar innan men gör det nu. beat hel nice, texten klockren, reffen är som kryddan på moset^ i helhet så håller du det uppe ! nice :) keep up^the good work! ! holla !
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
riktigt bra jobbat:) fortsätt så:) feeet reff:)
Shit ! Tvärrfett ! Keep it up ! Peyz!
sjukt bra låt chai! var bättre än vad jag trodde..din rap din röst allt var perfekt. uttalet kan slipas men texten gör så att man skjuter det där halvdåliga uttalet åt sidan och njuter av den harmonin man finner i låten. den påminner mig om "Guru - whos there med les nubian" riktigt fet låt du gjort man! fortsätt såhär /fakke
JONIS REST IN POWER
riktigt jävla bra som allt du gör mannen :D
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo