R - unit - Orka dissa Sofijah för att hon uttrycker sina känslor?
Råbiwn orka förklara femhundra ggr att jag inte gillar det hon gör.
det är inte mitt fel att jag är snyggare än dig
haha. nice för att vara första låt. håller med dom andra om att hoppas hon svarar. :) haha. :P
www.myspace.com/lizenmusic
Textskrivning 101, men okej flow och bra röst. Man kan dissa folk för vafan som helst, det är en rätt central grej i hiphopen. Gillar du inte någons stil, åsikter eller hund så droppa en diss. Så djävla mycket fetare än ännu en jag gjorde slut/mina föräldrar älskar inte mig/jag är gangster låt. Ord!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Sofia är bättre, orka dissa henne för att hon mår dåligt. men annars va du bra..
För första låten är det bra!!!! Hade det vart en kille som hade gjort den så hade dem sagt väldigt bra som första låt men själva låten är kass.. Men ja tycker inte sofia är så bra heller ...hon gör hyfsade texter men inte bra rapptexter...men kul med girlbeef :D
gillar man inte en artist.. lönt att lägga ner ner tid på det då! Visserligen bra låt och så, men jag fattar inte vad poängen är riktigt? Låt bruden snacka om sina känslor? ingen tvingar dig att lyssna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Passion P0 vafan är det jag har bajtat då ? :S Kan du svara på de ?
Damn..bruden du va grym , diggar dig hårt !! Såå nice flow o text för att vara första låten ! fortsätt med musik,keep it up
Whoa.nu jag e hiphop gud !
Omega P17 Ja gud vad jag söker uppmärksamhet. ville bara testa å köra en låt. Vad är problemet ?
Sofijah har ju sitt sätt att få ut sina känslor på, liksom vem fan är du och komma och säg att det är fel? det är ju hur många som helst som rappar om hur dåligt dem mår, det är ju nästan alla. Sofijah sjunger ju om sitt liv, dessutom gör hon massa spelningar och sånt, tror aldrig du kan nå dit hon är. tyvärr
Milenna10 har inte sagt att det är
fel att uttrycka sina känslor. Men jag dissar just HENNE, gillar varken hennes stil eller de hon gör, så vad gör jag för fel med att uttrycka vad jag tkr ??
tycker de va mkt bra för att va första =)
Konse''
hahah bra att nån dizzar din guzzen hon är keeeff
kul att nån dissar sveriges nu mest älskade tema "deppiga-låtar"/"bruten/kärleks-låtar". ah.. bättre än henne men ah träna... och dem som har skrivit "SoFiJaHZ<3 .. är bättre" kan ju gå till frizon och skriva i deras forum=)
MAHAHAH! FJORTISFAJT!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ehehe , bra flow , beatet nja .. som någon annan sa , förutsägbar text , men hoppas hon svarar :D 6 / 10 solar ;)
4:20 KANRK
Upppppp UUppppp För denna
seriöst aså, bara för man inte gillar sofijahs budskap i musiken behöver man väll förfan inte bete sig som barnungar? nått fel med att skriva ut sina känslor? det är väll bättre att kunna hantera dom än att tex sitta och skära sig!?
du va riktigt bra för första låten keep it up;)
Anti : Kåtbock haha haha låten får mig att garva på som fan, 100% sant ;) hahaha Fint gjort nästan lite gulligt :$ Soft låt för första låt ^^ En Catfight vore Väll roligt att lyssna på, ngt nytt inom "whoas" mäktiga låtar, hahaha Keppt it up
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
word på hellge ..
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
BIG UP
Sofijah kommer krossa dej om hon svarar ( Y ) . Och de hoppas jag hon gör ..
H-O-R-A
ssandra- Tycker synd om dig tjejen:) hahaha
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
haha fiiifan vad kass du är hahahahaahha!!!! det var det värsta. t om jag kan ju göra bättre HAHAHAHAHAHAHAHAHHA t om JAG :P
Aii
varför ge sig på nån och dissa i sin första låt , när man vet att man inte är bättre själv. Kom tillbaka när du fått pupeshår istället. öva öva öva och försök igen. Känner sofia , hon besvärar sig knappast med ett svar på detta haha
Aii
sofijah ska dissa tillbaka ! yeeah giirl beef
detta var inte ett dugg bra i mina ögon . Du får tycka vad du vill. Sofia har en inlevelse som denna låten saknade. den var hackig och låt bara uppläst.. sry men så tycker jag
Aii
DISSA HENNE SOFIJAH ! SÅ ALLA FÅR SE ATT DU KAN KNÄCKA HENNE !
håller med contra , sofijah har inlevelse ! men du var ju duktig för första låten, flowet o de e bra men sofijah är bättre ! väntar på att sofijah ska svara nu :D girlbeef yao
Yeah yeah detta ser ut som att det kommer bli en stor sak av de hela.. he he.. Sofijah är en LKPG bo det är de ja gillar:D haha men men ja ska inte vara dum bra för att vara första låt.. men Sofijah hon knäcker faktist dig.. MEN MEN JA VÄNTAR PÅ ATT HON SKA GE DIG EN FETING TILLBAKA yeah yeah... P P P P E E E E A A A A S S S S E E E E
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
ny länk?, den som finns är knas;)
Om Sofijah svarar så vinner hon synd. Du var nog fan sämre än vad jag skulle vara.
Du dissar för att hon skriver kärlekslåtar? ska du inte dissa alla andra som gör det då? Du kan ju börja söka hype med att dissa sober te x? Vi får se den dagen du drabbas av detsamma och vill skriva av dig något. Slutskrivet nu, men jag önskar dig all lycka i framtiden NOT
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
snajjterboll_ F16 än en gång.. jag dissar inte att man skriver om sina känslor . Jag dissar henne för jag gillar inte hennes stil, eller texter. Whats the problem ? Aldrig hört en diss förut eller ? =) Och jag vill gärna inte ha några ''lyckönskningar'' från ett ''big fan'' av sofijah iaf :D
haha, du är patetisk gumman.. din diss suger, så jag uppmanar dig att lägga ner det du kallar musik.. omedelbart! Innan du gör bort dig ännu mer, om nu det går. Ha det bra lilla gumman!
ssandra- ska du verkligen säga så mkt? din diss som du gjort till Sofijah var ju ffs helt och hållet baitad av Shorty. Helt rak igenom! Din låt Jag älskar dig är ju dessutom också jävligt baitad av Shorty
Hemkört å lingondryck ^^
Haha va tjill råå, ba äta henne, ät mej också, kom hem till mej & tugga lite, bra gjort!
ffornarina F16 Klaga jag på att du dissar henne för att hon skriver om känslor? Sa bra att jag tror hon vinner om hon svarar eller hur? Okej, men jag gillar inte din stil därför tror jag mer på henne. Och jag är inte ett "big fan" av henne de krävs nog mycket mer för att jag ska bli det.
snajjterboll_ F16 Okej. du sa också att du skulle va bättre :) Show me then ! Okej, men du gillar de hon gör iaf, och det gör inte jag . Låt mig få ha mina åkikter så får du ha dina !
Jag vill väldigt gärna höra dem oskrivna lagarna om vad man får dissa och inte. Alla som skrivit här om att man inte BORDE dissa någon för bla bla bla, kan ni inte snälla säga vad man faktiskt FÅR dissa? Det är en diss för fan! Folk får väl dissa vad dem vill lika mycket som att man får skriva om vad man vill, eller?
Backman P22 håller fullständigt med dig ! Vad är det som säger att jag dissar att skriva om känslor, när jag dissar en person ?
helt okej för att va första låten den diggas
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
och Backman är gud då eller?..
Hellge P1 inte enligt mig, kanske enligt dig ?
Hahahhaha, caaatfiight!!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>