Jaha har du fyllt år nu länish? Du va ju 16 nyss ? Men det är ifs inte så svårt att ändra med tanke på att jag inte är 40 men trevligt att du leker iaf
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
det är inte mitt fel att jag är snyggare än dig
Brukar inte hålla med mexxi men fan va rätt han har i: "ssandra-: Du har snott hennes text, jag hörde låten. det var din kusins pojkvän som sa det när han var här. Jag tycker inte att du ska ta och trycka ner hennes texter och så när du själv baitar dom.. det är faktiskt lite dumt av dig. menmen. inget dumt säger bara som det är. du behöver inte hata mig efter detta. lixom du kan fråga crizma själv. aja, ha en bra dag. pZ" Sedan till låten: Bruden, du kan känna dig knäckt när sofia tar fram stridsyxan. Förövrigt så är du kass, och alla på whoa: Jag skiter FULLSTÄNDIGT i om det är hennes första låt för man ska fan inte langa en diss om man inte har rappar förut !Andra inlägg: Okej, jag försvarar inte någon nu utan berättar fakta, det var någon som sa att sofia lät som en 5 åring, vafan gör då denna bruden ? Haha, så jävla sämst.Peys !
Btw hon sofia med ett J i nån stans är ju sämst .. Tkr den här bruden mosar henne ;)
Hahahaha! är detta en diss? :S omfg..!.. Tunga ord.. not..
Haha okej men du kanske inte dissa folk för denns ålder med tanke på att du inte är speciellt gammal själv :)
haha flippad tråd :P kul å läsa här ju xD låten sög, sofijah e söt, men fortsätt ni era argumentationer om hur dåliga alla e, det är underhållande att läsa :D
:)
CUTTA DOM, CUTTA LÄNISH, CUTTA JENNIE! jag har hela eran fjortisliga under kniven brä
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
Shit, att du orkar lägga ner tid . Skaffa en bättre hobby vafan :)
hahaha girl fight! asså vrf vill alla ha hype? fattar inte
don't try to mumble when you disrespect my bars couse I throw a chines nigga at you infekted whit sars!
bra som fan ju:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Länish, kom.. ska c-c-c-cutta dig!
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
shit, snacka om att baita Ken, du har väl inte ens träffat han ? (: hahaha fan vad kul dethär va, shit.
De mesta ja ville säga är sagts här. Whoa borde fan skaffa en Beef skola för nu räcker de me dåliga dissar, utan anledningar för o skaffa hype.!! Låten va väll okej för o va den första. Men de ja fan inte fattar är de här : De finns typ lika många brud rappare på whoa som man kan räkna på två händer o ändå så lyckas ni dissa varandra?? Är de här ett skämt eller, vafan hände me kärleken? Gör nått tesammans för o vissa att brudar också kan? Alla har sin egen stil, vissa kör bara om kännslor, vissa kör bara fest låtar. Ska man dissa ken för han nämner brajj i varje låt?, eller mickelito för han aldrig gör en kännslo låt om hans kärlek, liv etc ?? De e ju fan olika stil folk har!!! Sluta hata. O helt jävla älit nu får de fan räcka me kassa Whoa dissar, man mår ju fan illa av att gå in i Audio forumet när alla dissar varandra, kaggen, asma o typ fonky... Är de här ett skämt eller? Vet folk ens va HipHop/Rap handlar om?? Om man bara vill hata o säga hur mycket man hatar nån hit o dit, vafan maila lr nått annat--INBILLA er inte att ni kan rappa o lägg ut en låt på whoa !.O de gäller alla er Hype rappare!
dagen då ja dör spela min skiva, o säg maria levde för o skriva
Jävligt bra! Gillar inte Sofijah alls och har aldrig gjort. Sofijah: Svara ^_^
bla.
Inte särskilt bra (men bra för att vara första gången) men grymmt mycket bättre än sofijah! Peyss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Maria-IA Ingen har tvingat dig till att lyssna. Och uppmärksamhet söker jag inte. Många har sagt att det var bra för första låten. Och vad gör jag för fel genom att dissa en brud som jag har stört mig på ortoligt länge ? Jag säger ju bara vad jag tycker. Bara för att en brud dissar en annan betyder det inte att vi inte kan hålla ihop. Men Sofijah är någon jag inte vill hålla ihop med , så sluta bli så irriterad . Vad hade det gjort för skillnad om jag gjort en diss till en kille som rappar ?
ffornarina ...missförstå mig rätt :P Men ja är inte den enda som tycker att ditt val av första låt va riktigt kefft,,de e ju bara o ta åt dig av..ta de som konstruktiv kritik..nu kommer folk ihåg dig som hon som diss sofijah..o inte: hon som gjorde en ganska skaplig första låt..de e ju för ditt eget bästa... o en en gång....att dissa någon för en sån lam anledning tycker ja personligen är fel. Saken är den som ja sa: alla har ju sin stil. O om alla skulle ha samma stil så skulle hiphopen va sjukt tråkig..lr? Om du stör dig på nån så är de ju ett fel som ligger i dig inte i henne...?? de e ju nått som du stör dig på o nått som sätts igång i dig..??... som sagt kämpa på, o bit inte tillbaka så hårt, ja menar ju inte illa ?"Ingen har tvingat dig till att lyssna.".. Vf lägger du ut låtar? O vf är ja på Whoa, antagligen för du vill att folk ska lyssna på din msuik o antagligen för ja vill lyssna på folks musik??... FRED
dagen då ja dör spela min skiva, o säg maria levde för o skriva
rent låtmässigt: texten var inget vidare, flowmässigt så tycker jag att det var helt okey för att vara första låten, men öva!
övrigt: jag trodde att sådan här skit var någonting man lämnade bakom sig efter säg... högstadiet =/.
hugg inte andra tjejer i ryggen, uppmuntra varandra!!!!!! kärlek.
Sofijah är wack men jag tror hon tar dig om hon svarar.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Sofija är fett bra ! :D
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Denna diss är bra, om ni ska klaga på nån så klaga på Sofijah som inte svarar!
Milen
d3mpah P16 jag håller med dig att är så jävla onödig att dissa. Jenniee rappa annat istället. Men jag tycker att du är keff och sofijah är myclet bättre än dig...
Nae det här va inte bra på nåt sätt..
Drick upp din läsk o dra
Ne men seriöst nu brudar. Gör nått bra av rappen ist. Lägg inte ner eran tid på en massa dissar asso. upp
ffornarnia:"Shit, att du orkar lägga ner tid . Skaffa en bättre hobby vafan :)" LoL? kommentarer finns för man ska kommentera skiten , tycker sofijah är bra :) Asså om nån sa dra te lunar så är det du , A-M-C har du inte en suck mot....Du kan juh hooka med stanislva och snacka om nån låt? han har juh skivkontrakt på G med Eminem och 50cent ryktas det ;D MARIA-IA WORD!!!!
Det sofia gör , Det är och RAPPAR , och uttrycker sina känslor .. vafan är fel med det ? det är bara ett bevis på att du är avundsjuk på bruden förfan ! :S
http://www.herrbitter.blogg.se/
kass diss men fan bra för o vara första..använd bättre rim nästa gång.. keep it up yo
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
inge bra rim å så men bra för att vara första skön röst har du åxå :D låter sexigt hihi
haha så skön..
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
ahaha ffornarina jävla fjoortis helvete, stick från whoa din lunarrappare! Har du inget bättre för dig att dissa ngn som inte gjort dig ett piss? hahaha då tycker jag verkligen synd om dig jävla hvb barn
Braaaaa!!!!! ALLT STÄMMER, men öva lite på att rappa, men den var skit bra!:)
(\_/) (O.o) i am fucking pimp mannen (> <)
aldrig hört en svensk kvinnlig rappare som man kan klassificera som grym rappare...tyvärr inte denna gången heller.... no fence tjejen good try
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
rappar och uttrycker sina känslor. Ah, visst - Det kanske hon gör. Men jenniee KANSKE tyckte det blev för mycket och kanske blev less på hennes deppade låtar! Det är väll upp till henne. Likadant som alla ni andra rappare gör dissar om varandra. Det är precis lika dant. Tycker iallafall låten var jävligt bra för att vara din första låt. Men beatet tyckte jag inte passade in till din röst så mycket. Men.. Keep it up :] peace
lägg upp ny länk
norrkööping
HHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHA PWND!
Signatur?
"lägg upp ny länk tack" :)
norrkööping
FataL_Style på tal om stavfel dyslexier hahaha det heter Dyslektiker..
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
haha illa fatal
norrkööping
Håller med Contra helt enkelt
-Don't stop searching, it's not over
ny länk:D
"Den är inte lång, men den är smal" hahah
Lil-E X0 tänkte bara fråga om du är efterbliven, ta en titt på datumet då tråde n postadess..
Sympati Varför skulle han vara efterbliven för att han vill ha en ny länk till en gammal låt? Fattar inte...
norrkööping