I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jenniee - Jävla Sopa (Sofijah Diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-03-02 18:19
ffornarina F16

haha du lär aldrig få höra mig , för jag är inte likadan som du och skämmer ut mig med att lägga ut en låt när jag inte ens kan rappa ;> heeeejrå lycka till. humhum ;>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-02 18:29
snajjterboll_ F16 shiiet, jag tvivlar på att du vet vad en diss är överhuvudtaget , bruden :) Låt mig få lägga ut en diss om jag känner för det . Jag uttrycker ju min känslor genom att säga vad jag tkr. Tillbaks till frizon !
det är inte mitt fel att jag är snyggare än dig

2007-03-02 18:32
Jag vet precis vad det är , men tycker du klagar på fel saker okej?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-02 19:52
snajjterboll_ F16 Jasså , okey . Klagar på fel saker ? jag diggar inte sofijahs stil, eller texter. Tkr de flesta av hennes låtar handlar om exakt samma sak, olycklig kärlek. Det är inge fel att skriva om sina känslor, men tre låtar på rad räcker, kan hon inte skriva om nåt bra eller .

2007-03-02 19:54

haha, mjo.. sicken gud! lilla stumpan jag hjälper dig bara.. jag gör dig en tjänst när jag säger att du är keff och bör lägga av, genast!

golvad

jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.

2007-03-02 20:00
detta va tight för första gången :)
Make love not war

2007-03-02 20:05
Hellge P1 Du gör mig ingen tjänst. Du är den enda som bett mig lägga av, så jag gör dig en tjänst genom att be dig dra tbx till frizon :) Har du hört förresten att man ska stå på sig ? Förmodligen har du så dåligt självförtroende att du bara måste ge dig på folk för att må bättre . Jag hoppas det inte hjälper . Tryck ner din mamma ist, som lät dig komma till världen .

2007-03-02 20:22
haha, frizon.. är det för att du hänger där eller? nya fjortishaket, vad är det med dig.. kolla på din visningsbild..smink orre kallas det.. nej, men du lägger upp för kritik och du får den, lägg ner om du inte kan ta den :D
och vad har min mor med saken att göra? ännu ett tecken på mognad.. baitat, söker hype..pusspuss

2007-03-03 01:43
 Hellge P1 nej, jag hänger inte på frizon . Vad har mitt utseende med saken att göra ? Är du så ytlig att du dömer mig efter hur mkt jag sminkar mig .Jag tar kritiken . men blir irriterad när du ber mig lägga ner musiken. Det var första låten, och jag kommer bli mkt bättre lilla du . Btw måste du ha ett jävligt tråkigt liv, som verkligen måste fortsätta vara dryg. Lägg ner förfan.

2007-03-03 01:52
Fick höra att låten var lite 50% spökskriven :O

2007-03-03 12:21
_BaVeR_  jasså , det var ju konstigt . Hört det från vem då ? =) Har iaf skrivit texten själv .

2007-03-03 12:23
Länish, försvarar du henne för att hon langar eller?

2007-03-03 13:46
it sucked ass..

2007-03-03 16:12
oj vad du försvarar henne konstant.. låt skiten försvinna från forumet bara.. idiot

2007-03-03 16:18
asså jag diggar fan detta ; D sjuukt;P
Make love not war

2007-03-03 16:36
Den sög blev nästna rädd att ha hög volym på den kändes som om jag skulle gå en nål i örat! :OOOOOOOOOO TYPISKT :(
yoyoyo

2007-03-03 16:39

Diggar inte så mkt men du knullade Sofijah hatar henne så sjuukt överdrivet mkt !!!!!!! bra tjejen !

SunShine Reggae!.

2007-03-03 17:04
hahahahahaha skönt att du dissar sofia, hon suger getkuk, men hmm.. du var inte så bra men är det din första låt låter det brabra ;p ahahaha men go for it!

2007-03-03 20:12
Länish P16
haha gud vad roligt, hahahah kul och skratta, hahahahahahahahahahahahaahahhhahhhhhhhhha

2007-03-03 20:19
A-M-C F16 vad var det som va så jäävla roligt nu då ? shit, lyssnade på dina låtar , du e kass buden , kass! :)

2007-03-03 20:20
word Bilarn tkr hon här har rätt mörk röst ändå.. skön röst och A-M-C är fan kille asså xD värsta basen ^_^
Make love not war

2007-03-03 20:24
GIRLFIGHT:D:D:D!! Hoppas de blir beef(A)

2007-03-03 20:28

hahahahaha värsta basen, svär ;) hahahahah

och du "jennie", kan du inte ta kritik? :/
var med så i början, kunde inte ta det, men nu kan jag, lär dig ta den ;) sen kanske det går bättre, hahahaha

2007-03-03 22:10
A-M-C F16 ja shit vad kul, bra att du roar dig här på whoa , (Y) back till lunar kanske ? (: Jag kan ta kritik, men det är bevisat att du inte kan de eftersom du inte har nåt att säga utan ''hahahahah'' ist .

2007-03-03 22:50

Låt henne dissa Sofijah, vadå da? :)
Tjejen gör ialafall ngt SOM många inte kan eller vågar.
Hon har ju rätt, palla göra 1000 låtar om samma sak :S

2007-03-04 00:18
Seriöst, visst du hade en bra röst.
Men alltså, hela grejen är ju fjantigt.
Du kan ju inte säga att hon inte ska satsa på musiken, du känner ju inte ens bruden. De kanske är allt för henne, visst hon kanske inte är bra. Men alla kan vi bli bättre. Du kommer nog lära dig med, tycker bara hela grejen är fjantig. Ska man dissa någon så får man väl göra de rejält. Det här sög-
"Jag har inget skelett i garderoben / jag har en hel kyrkogård i källaren" - Organism 12

2007-03-04 00:19
jag vill knappt kalla detta för hip hop... dessutom tycker ja vi tjejer borde hålla ihop istället för att trycka ner varandra.. hip hop världen är så pass tuff för oss ändå... har ingen respekt för dig I'm sorry

2007-03-04 00:21
philso - kunde inte sagt de bättre själv, jag menar de är redan typ tufft för oss att kunna lyckas inom hiphop. Vi är inte lika duktiga som pojkarna, därför var de här skit..
"Jag har inget skelett i garderoben / jag har en hel kyrkogård i källaren" - Organism 12

2007-03-04 00:51
aaaaaaah sån här gör mig så himla förbannad... om du nu mot förmodan skulle komma nånstans med såna här låtar så kommer du göra de för att folk älskar intriger o för att dom inte har nått bättre för sig än att lyssna på när vi mobbar varandra. Såna som du förstör hip hopen och tjejers chanser att faktiskt visa att dom oxå kan... shit ja blev riktigt förbannad här asså va tvungen o skriva igen haha... nu fick ja ut de iaf. skriv o tyck vad ni vill

2007-03-04 01:00
Visst var det grymt för första låten, men jag håller med philosophia och musik_. Försök att hålla ihop tjejer mer tjejer till hip hopen:)
Killen som sätter ton

2007-03-04 01:32
grymt fan tjejen...sååft detta

2007-03-04 03:18
hörru jennie, jag använer inte lunarstorm, tycker du borde komma och säga "playahead" ist, det är lite mer fjortis gullet ;) och du kunde bytt ut playahead mot lunarstorm :).. tycker så nu vaaa..

2007-03-04 03:24
Sofia kanske gillar att skriva om kärlek osv, är det nått du stör dig på? isf hänvisar jag dig till www.lunarstorm.se , jävla tönt

2007-03-04 04:50
Lackar på alla ensamma pojkar som måse skydda en tjej : )) och man behöver inte bas röst men pip och rap passar inte ihop
yoyoyo

2007-03-04 13:52
tMy06 P17 Jaa, det gör hon antagligen eftersom hon skriver om det , eller hur ? Och jag har inte sagt att det är nåt fel att skriva om känslor, det gör jag ju själv när jag skriver om vad jag tycker om henne . Aldrig varit med om att någon dissat en annan förut eller ? tÖNT ÄR NOG ATT BESKRIVA DIG SJÄLV MED. hur omoget är det inte att lägga ner tid och göra en länk till lunarstorm ?

philosophia F22 jag söker inge respekt. jag tycker inte om det hon gör. och hon är ingen jag vill hålla ihop med , så vad är felet när jag gör en diss och uttrycker exakt vad jag tkr om bruden ? (: Btw, så struntar jag i repekten från en sån som du . Lägg ner tid på att skriva bra saker till nån du tkr e bra ist för mig då . Har redan bra kommentarer så det räcker, lilla du.

Bilarn  För det första så är han du snackaom om som e ensam onte ensam, han e min pojkvän . Och vad är problemet med att han säger vad han tycker när du gör det ? Onödigt att lägga ner tid på att ''lacka'' på nån eller nåt tkr jag .. det är nog du som är jävligt ensam att du stör dig på att andra killar får brudar . Sköt dig själv .

2007-03-04 13:53
A-M-C F16 okej, men eftersom du vet då att ''playahead'' är mer fjortis så måste ju du vara profft . Shiiet att du orkar lägga ner tid att gnälla på folk . get a life!

2007-03-04 13:57
"Shiiet" .. dig vill man ju bara nita.. och orka att din "pojkvän" ska försvara dig från kritik? lite löjligt måste jag säga.. AMC har droppat mkt fetare låtar än den här.. idiotjävel

2007-03-04 14:16
Tjejer gör upp det här i lergropen istället(A)

2007-03-04 15:49
klart du söker respekt. de gör alla. annars hade du gjort låten o sen suttit o lyssnat på den för dig själv vilket du inte har gjort eftersom den är utlagd här. gör en låt med en text med lite tanke bakom så kommer de gå bättre.

2007-03-04 17:07
philosophia F22 jag söker kritik, det är därför jag lägger ut den på ett forum, inte för respekt. Och jag har den respekten jag behöver. är inte ute efter nåt respekt, inte från dig heller. Har gjort texter med tanke bakom, du har nog inte lyssnat på alla , lilla du .

2007-03-04 18:27
nä lite svårt o lyssna på dom eftersom detta e din första låt?

2007-03-04 19:02
töntar :S
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"

2007-03-04 19:31

cat fight!
jag tycker som dom flästa visst den var bra för att vara den första! pece

www.myspace.com/friphmusic

2007-03-04 20:18
  Länish P16
"Äckliga 15-åringar, va förväntar ni er när det är första låten då?
Blit så jävla matt"

- Det är ju verkligen så kul att du är 16 och snackar skit om dom som e 15 haha .. Ja blir så jävla matt :D haha shiiet
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2007-03-04 21:32
Ja faktist :) Med tanke på att du va 15 för troligen inte så länge sen själv ? ...
Mr Awesome ..

2007-03-04 22:13
Haha kul att du kallar nån lilla du, när du är så jävla liten själv.

2007-03-04 22:19
BARN

2007-03-05 11:30

Okej, då förstår jag. Gillar ínjte heller när dom bara skriver om olycklig kärlek mm... Men kommer de några nya låtar snart eller? :)

2007-03-05 14:33
Haha fo shué ! 
Mr Awesome ..

2007-03-05 15:13
Om det här hade varit en kille, hade kritiken på flowet funnits där, men men, tänker ge dig kritik utifrån musiken i helhet, inte endast för att det är "tjejigt".

Röst: Låter väldigt ljust, förstör en del av känslan
Flowet: Lite hackigt, men blev imponerad ändå.
Text: Enkla slutrim, "Skit / Bit" o dylikt, men den del rader var sköna.

"Dom / Lunarstorm" fastnade mest.

Forsätt bara att droppa :)