KUFCREW vem är du? och vad vet du egentligen? och när har jag sagt "nu hoppas jag inte vi säger för personliga saker till varandra" ? jag snackade med RMK om vart vi skulle dra en gräns, eftersom jag å han fortfarande höll någon slags kontakt (även om det är betydligt mycket mindre sen han flyttade) eftersom han är en god vän och någon jag vill fortsätta hålla kontakten med när han väl flyttar tillbaka... Fonky hade jag dock inte snackat med på typ ett halvår/år och jag förväntade mig att han skulle slå hårt på mig i denna ronden i och med det att vi i princip har tappat all kontakt... så jag tänkte inte va sämre... men jag drog tydligen lite förhastade slutsatser... å varför ska du ens bry dig?
http://www.myspace.com/akinonline
kompis, vill du hålla det mellan dig & rmk så är inte det här bästa stället att läcka på!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
CCK - höjde sig rejält i rond1 .. nu bevisade dom att dom är värda att gå vidare! sen tycker jag att BFV & justincase - va rätt jämn! tycker dock inte att zycore's sång passar in på detta, jag menar inte att de va dåligt .. utan själva bidraget bli "mjukare " av det hela. men må bästa lag gå vidare!
Har sagt det förut och jag säger det igen: Battle är battle - beef är beef och aldrig mötas de två. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Måste säga detta bara! Har aldrig riktigt fastnat för någon låt med Akin OY men de han lägger i rond 1 var riktigt JÄVLA FETT! Fet propps!
RAGOSONE
Skrev fel jag menade dissen till akin oy! - Det är nu jag gjort mitt whoa misstag som leder till självmord ses!
RAGOSONE
Moderator
2007-03-31 22:00
RAGO.. haha, va?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
1.30 min i BFV's rond 1 var det jag menade!
RAGOSONE
Moderator
2007-03-31 22:10
Tack så mycket mannen!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Grejjen är löst :) propps
RAGOSONE
toppen vad har jag läckt om rikard? mer än att jag pratat med honom om att dra en gräns...
Joh, jag tyckte B.F.V spottade det riktigt fett, Propps till B-raz faktiskt.
Tig Kvinna!
BFV vinner lätt, haha , ehm justincase blev faktiskt knullade. Sämre version av kodd , de va la o ta i ? haha.
I am VIP , It means step aside motherfucker !
antar att bedömningen kommer imon? godnatt!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Moderator
2007-03-31 22:59
Snackade med Mabande.. Tidigast till morgonen imorgon kommer resultaten upp.
[email protected]
dock förväntade jag mig en hårdare diss från storhet .. "kriss doftar kiss, och du minns hur de gick sist." :/
B.F.V lägger det över nästan alla andra. kaggen lyfter cck så enormt.. men resten.. hmm.. vad är det ? och akin, vem är du ?! medusa ?
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
jag ser fram imot round 2 . ska bli jävligt kul
Håller CKK samma standard i resten av turneringen så tar dom hem det!
Signatur?
ok så jag ska börja lägga roligare rim.. för enligt publiken så äre "cirkus-rim" som gäller.. tycker de låter som att alla som hänger här e blöjrappare... sånna som lyssnar på "G-junit" och den så kallade "compton" rapparen "the game" eller va fan dom nu kallar sej... jag själv lyssnar på SCC och B.G. och dom som vet vilka de e.. big props... alla andra här kan suga min "enligt kvinnor" stora kuk Crotalus skulle ta över världen era jävlar..!!haha fo' real.. G'd up..!!!
Everythin' needs an opossit like birth vs. death, love vs. hate me vs... your not wourth mentionin' ///C-Dogg's the name
tee P20 Medusa? :S va snackaru om?
guttersnipers kommer vinna hela tävlingen, vi är krossade helt totalt asså aja jag hejjar på guttersnipers nuvisst är det första april idag:D ?
CCK höjde sig verkligen till Rond 1, dock saknar man Luke :Z
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
DegenereraD P26 Moderator
Hm, jag hade hoppats på tightare shit från guttersnipers med.. men jag måste säga att ett par mcs i allstars har en del att komma med.. bra dissar. Tror fan allstars kommer ta detta. Hatten av :) Du va ironiskt right?
Första rapparen tog hela allstars team fan, cut that bullshit
det är jue en helt annan nivå mellan allstart och Guttersnipers.
Du har rätt med att man förväntade mer av Guttersnipers, ja
Men Whoa är ett skämt om allstars tar hem detta.
Ingen hat mot allstars ni var bra.
Men Guttersnipers är på en annan nivå.
Bless
kan jag inte hålla med om.. vinner guttersnipers nu så tar dom hem allt.. eller så om all-starts tar hem det så vinner dem..
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
hoppas att allstar vinner ..
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Akin o fonkys relation påminner om mofeta och queff! eller har jag fel? hahaha
det är jue en helt annan nivå mellan allstart och Guttersnipers. aa det är det kidsen här inte förstår, 3-0 blir det, annars är det verkligen fel nånstans.
Omg, bröderna från väst.. fyfan vilket bidrag, got damn..heltungt!
Är jag den enda som tycker B F V la ett av dom sämsta kvalen? Deras bidrag till rond 1 var dock skönt som fan! Peayss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Jag är eran idol, han som fick er att börja rappa mjae njaea (fast det kosta några hundralappar") Haha, diggar dina små skratt fonkyedyfonkyfräshi
i väntan på domarnas kommentarer så tar vi en snus / dricker vatten fara på affären och köpa dricka pz!
Schiz0 ni klarar er vidare om dom inte går på whoa fame!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
btw, ska ner och skita sen ut och röka medans jag väntar på admin/komments!
Family hade rätt fattigt bidrag.
hahah, skön skit från bfv.
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
Stfu var sämre!
Vem är den lilla killen, eller asså jag menade han har rätt ljus röst...och är med Justincase? lägger det typ sist.
Louiis : Haha roligaste idag. Ingen vet vem Jag,Elegant,Sbäss eller Nabil är.. Hur fan ska vi kunna gå vidare på hype? hahaha Den ända som folk känner till innan är Melvin. Är det lite för tidigt på morgonen för dig Louis? haha
som sagt det finns vissa personer på whoa som har talang när det gäller komedi kolla Louiis..., rolig jävel
Louiis P16 jag tror inte vi vinner.. dom hade rätt skön låt.. våran reff och kvalla bajsar ner hela våran låt.. men men vi får se.. det blir roligt iaf..
Moderator
2007-04-01 12:31
Akin o fonkys relation påminner om mofeta och queff! eller har jag fel? hahaha hajjade inte de där riktigt..Louiis Ett av dom sämsta kvalen? Och sen vaknade du eller? ... jag kan dock inte bestämma mig för om jag i nuläget när jag ser alla som säger att B.F.V var tunga tycker att det är kompisprops, att jag underskattar oss eller att ah jag vet inte med tanke på att jag tyckte att vi efter Justincase droppade det keffaste bidraget alltså.MedMera RMK spelade in i sista minuten och skickade över grejjerna till mig, hade det varit lite tidigare kan jag lova att vi alla hade rockat på det "beatet". Peace!
[email protected]
när är deadline till semifinalerna ?
Avesta ?!
När fan har dom tänkt lägga komments då? Asso The Judgers ^^.
IMO:
Bröderna Från Väster vs. Justincase Family Crew vs. STFU Guttersnipers vs. All-Star CCK vs. Heman hustlersJävlar vad jämnt det var mellan så gott som alla tyckte jag ;D. Spec CCK vs HH
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso