hahaha jag var nog ute o cycklade när jag skrev det.., fast det jag menade var att mofeta dissade ju liksom sin vän (queff) och nu dissar du o akin o akin detsamma fattar du vad jag menar.., men jag överdrev nog en del när jag jämförde haha! men iaf tycker inte ngn ska hänga sig upp på en tävling!! nu tycker jag att alla ska kramas! bamse kram
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Bre! @ Rocky Ni är ju hur kända somhellst! alla vet vilka ni är!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stfu vinner.. ingen gör de så bra, men Family gör de faktiskt riktigt illa tycker jag
bränt barn har många namn
All star så jävla sköna, kvalbidraget var outstanding och kvarten var riktigt fet också!
hoppas resultaten kommer upp innan 15.30. väntar otåligt med göteborgs rapé under läppen.
www.myspace.com/danielbylund
Kaggen och Toppen , skönast i denna omgång.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
I nuläget känns det som att det blir Bröderna mot CCK. Toppens vers är det galnaste jag hört. Men, vem har mixat? du låter helt olik dig, eller du kanske bara var galen babe? :] Haha, det är mys! Vill se Perfektion och RMK vs. CCK :D
www.slackerz.se
akin , ingen aning faktist :S hubler är söt
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
nä nu faan ska jag spela wow i väntan på kommentarerna :P pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Perfektion du la det tungt ;)
B.G.L fooeshooe <3
Kronan - det är jag, Nicho som lägger det typ sist. uhm?
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Moderator
2007-04-01 14:08
Nu får det fan börja hända saker tycker jag...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
shiit vad händer? snart dags eller? det tar tid men vafan come on
så flytta deadlinen & skyll på kalle-anka! för dessa knatterappare kan knulla allesammans! C'MON :)
Rätta mig om jag har fel men visst är ordningen i Guttersnipers bidrag följande: Scope aka Medmera, MG, Spottsäkerväst, Storhets, Mfs, JohnQ och Blizzak va? Är främst inte hundra alls på JohnQ.
Lookin at you through the glass..
gogo gogo
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
fett eddy!
Lookin at you through the glass..
stort tack till Eddy!
fett nice! stort tack till eddy ja ;)
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
priljans, ah det är jag efter mfs.
fan va bfv va tunga lätt den roligaste o lyssna på hoppas på dom mot cck nu
Konse''
Pinsamt att vissa är tveksamma eller tycker allstars ska vinna mot guttersnipers... Det är inte så att allstars suger, men snipers är mycket över deras huven.. Checka ablyx han är off the chain
Moderator
2007-04-01 16:42
Blåste nyss Kepsen ganska rejält, stackaren... :(
- Mr. P aka Fonky Fresh | Kärlek är så jävla 98':
du hörde att ni förlorade mot all-stars va??
storkeps:
vaa ere sant??
storkeps:
kan ju inte stämma
- Mr. P aka Fonky Fresh | Kärlek är så jävla 98':
Nej, april april, din dumma sill
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Freddman - och om dom nu är över våra huvuden, så ska dom komma med bättre än att "kriss doftar kiss" :) Guttersnipers är duktiga rappare no doubt. men saken är den att man ska battla varandra, då kan man inte gå efter skills på rappare utan utöver deras bidrag mot oss.. även att guttersnipers är "bäst " i hela tävlingen osv. så ska dom bevisa det också.. för dom är ett gäng grymma rappare! och det är de dom måste visa hela tiden. dock, tycker jag att de blev en taskig lottning för våran del. för jag tror vi har mkt mer att komma med än typ Family crew & STFU crew .. men men, nu är det som de är! Och jag hoppas att dommarna inte kollar på namn nu! utan bidrag! :) up.
-kriss P77 försökte du skämta eller? hehe
Jag hoppas att Mabande graderade kvalen mellan 1-8 och att 1an fick möta 8an och så vidare. Det är mest rättvist, elitserien stylee.
-kriss: Alltså det är ju en tävling i att kunna rappa bra, också. Punchlines som Copywrite och rap som Markoolio ska man inte vinna något battle på. Nu säger jag inte att ni inte kan rappa, för det kan några i erat lag. Pass på hypen / Guttersnipers var ett nice rim! Men vi passar aldrig på hypen. Sedan fattar jag itne att ni hävdar att era texter skulle vara bättre, alltså geez.
det handlar om attityd och överlägsenhet kriss, du måste kunna höra det, behöver inte alls vara avancerade rader eller rim.
Moderator
2007-04-01 17:16
Jag tänker faktiskt försvara Guttersnipers lite här nu... Kan det vara så att dom vet vad dom har att erbjuda, att dom vet att WHOA vet vad dom har att erbjuda... Samt att dom såg vilka dom mötte och tänkte "ge mig 20 minuter så rippar jag dessa katter" och inte alls la ner så mycket tid på sin skit? Kan det vara så att det isf håller mot All-Stars? Fråar du mig så måste svaret bli ja.
[email protected]
Moderator
2007-04-01 17:17
Och låt mig också säga att snubbar som inte hör kvalitétsskillnaden på All-Stars/Guttersnipers bör nog inte syssla med det vi kallar för rap.
[email protected]
"ge mig 20 minuter så rippar jag dessa katter" var det därför Mfs grinade över att man skulle ha en vecka på sig?
noice - de förstår jag såklart. men jag syftade mera lixom bara för dom vet att ni är duktiga rappare. så ska de inte vara att ni behöver bara skriva typ som - kriss doftar kiss & gå vidare.. feel me? mm, 20 min.. sure fresh.. därför han satt i tråden och skrev att en vecka blev alldeles för tight för honom?
Han sa ju trots allt KAN det vara så.
Mr-Treat. En vecka kändes jävligt bajsnödigt då vi har liv utanför internet/whoa.
Hänvisar även ovanstående kommentar till Kriss.
Moderator
2007-04-01 17:26
Kriss, jag syftade inte på Mr. MFS, jag syftar på Storhets... Eftersom det är väl honom som du sitter och skriver till eller hur?
[email protected]
Mr-Treat: För att besvara det du sa så grinade jag inte över det. Men det krävs en del att lyckas arrangera ihop åtta rappare till ett bidrag. Jag var klar med min text och inspelningar några timmar efter att vi fick veta vilka vi skulle möta. Bara för att du har för mycket fritid. Dessutom har det alltid varit runt 2 veckor tidigare mellan deadlines. Du missar poängen, tydligen. Och jag kan bara instämma i det Perfektion stämmer. Som rappare måste man ändå ha någon form av självreflexivitet. Samtdiigt som man ska övertyga andra att man är bättre måste man ju kunna vara ödmjuk. Vem som helst som har vana hiphop-öron hör ju att Perfektion är tajt. Även om gränserna mellan rappare kan vara hårfin.
wtf, vad äre med er jävla barnungar, visst är guttersnipers bra men dom är fan inte överlägsna , dom komma bara vinna på fame , ......... tööntaaar ......
fonky: "ge mig 20 minuter så rippar jag dessa katter"
Treat: "var det därför mfs grinade över att man skulle ha en vecka på sig?" hahahahahaaahaha ägd fonky ;)
Det Perfektion säger ska det såklart så, dumma mig. Fattar inte varför jag lägger ner energi på att skriva långa meddelanden i tråden. Men vissa har ju missuppfattat hela grejen, uppenbarligen.
Hopp,trodde man skulle få reda på imorse vilka som går vidare ? såå seeegt detta asso.
I am VIP , It means step aside motherfucker !
Perfektion - okej, då förstår jag. men gå man med i crewbattle och de är en deadline & man är 8 rappare så få man väl stå över den ronden om man inte hinner?! Ablyx - att skriva & recca 16 rader på en vecka? cmon?
Ablyx: eftersom även vi har liv utanför Whoa/internet så lyckades vi lätt att skrapa ihop det?
dumpa snacket om fame , tror alla börjar lessna på att höra det låt det bästa laget vinna and thats it
chasse dyker upp som döda fiskar
Kriss Att stå utan inspelningsmöjligheter och boka studiotid, en vecka, c'mon.
Jag förstår inte problemet med att det skulle vara två veckors deadline? Det är ju bara bra att alla medlemmar i alla lag kan vara med och slipper lämna WOs och att det blir högre kvalité på tävlingen. Det är ju en audiotävling och ingen freestylebattle.
Moderator
2007-04-01 17:32
Kriss... Fortfarande.. dom där "16 raderna" kan behöva att bli det bästa du någonsin skrivit och då vill man väl klura lite på grejjerna eller hur? Jag säger inte därmed att jag skriver mina grejjer på 4½ månad utan att när det skall vara KLASS så skall det vara KLAAAAASSSS, u dig? Och det var just det jag ville få fram, Guttersnipers behövde nog inte ta fram sitt bästa mot All-Stars och det vet dom själva. Därav "Kriss doftar kiss" raden som förövrigt var fett kul, höll på att slita mig själv i håret när jag hörde den. Attityd mannen, allt handlar om attityd.
[email protected]
Ablyx - det gäller att förbereda sig :) Perfektion - okej! dock verkar du har fett fattig humor om du garva av en rad - "kriss doftar kiss." skulle förstå att du tyckte de va roligt om du skulle vara 7-10år då är man i kiss&bajsåldern! då är sånt roligt! men 18-20 år? njaa, känns rätt tråkigt. men i feel u! fred.
Moderator
2007-04-01 17:39
Haha, de var ju därför den var rolig.. för den var barnslig.. och han lägger den med skön attityd... haha..
[email protected]
Perfektion, du har klart en poäng med det du säger.. men bara för att Gutters har bra rappare osv.. så måste dom ju ändå kunna visa vad dom går för right? liksom det hela handlar väl om att man ska snickra ihop en låt med bra rader, flow samt attytid.. om ett lag skulle vinna bara för att dom hade attytiden för det så skulle ju allt vara fucked. Då menar jag inte att Gutters hade dåliga rader men du hajar vad jag menar. fred.