haha. alltid kul med hatare godnatt.
tack Athnagzo behövde den där.
Ajja, får väl se vad som hände imorn ;D. Fast fan, då får ja moppe :D. Om jag hinner, well. Dåligt tkr jag, men ni får väl göra som ni vill. Har ändå mina aningar om vilka som kommer gå vidare. Puss godnatt alla whoaiter :)
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Athnagzo är så bra att hans låtar inte finns här på whoa. sött :)
im a lovaaaah
remember my name<br>you'll be screaming it later!
glömde tillägga att jag hoppas all-star går vinnare. tycker att kriss visar mest attityd.. men man kanske är udda då?.. shit the same
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Moderator
2007-04-01 23:10
tog ju 200:ade inlägget så jag får väl ta 300 också :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
ja vem vet...
EVIGHETSPUSSLET IN PROGRESS...
det är förvånanasvärt (NOT) att detta utvecklas till en chatt.. Jag vettifan, men jag tror att alla admins blir glada om man lämnar en comment och sen drar från tråden? slipper man all bullshit! rätta mig om jag har fel!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Frutte P18 Har fan läst hela tråden till jag såg nått som var vettigt & roligt som helvete, satt fan & skratta för mig själv
"lön är överskattat"
Don't!
Skivsamlare
2007-04-02 01:07
Nu lyser månen över taken, endast Hubler är vaken.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Och Chanko pillar lite navelludd....
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
..Och kronan väntrar i mörkret....
o chrille vill se vilka som går vidare
Konse''
...och bylund har nyss vaknat
www.myspace.com/danielbylund
men kom igen nu för faaaaaen :)
jahaja! detta var ju som överaskande :) hoppas dom kmr upp före 12 iaf!! pz å bigup till dommarna!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Nu väntar vi , today is the day . Upp med resultaten snabbt nu på morgonkvisten så vi slipper bli rastlösa under hela dagen .Vill veta , vill veta ...
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
orka sitta här nu. själv har man skola
haha sant :D men jag är på skolan! ;) dator skola not! FtW! hahhahah
hur går det med allt egentligen?
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
chasse dyker upp som döda fiskar
diggar snubben i all-star som kickar engelska på reffen
chasse dyker upp som döda fiskar
Ja tycker att "Toppen" är fett wack.. varför är han med? kasta han i sjön
Kärlek & respekt
Skivsamlare
2007-04-02 11:49
Haha, en värmlänning som inte gillar oss! Surprise surprise. Toppen är kung och flyter bäst av alla i hela ronden, fool.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Holy macaroni vem va snubben i sista versen på CCK vs Heman Hustlers, hans flow got damn fetast ;D big upzzz
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
håller med, toppen flyter riktigt skönt ;D
mm peace på den snubben han är tight som got damn asså <3 :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
hur går det med kommentarerna?
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Word Hubler. CCK och BFV la det bäst. Och går inte dem vidare så blire knas ^^
www.slackerz.se