CCK Vs. Heman Hustlers: 3-0 ----------------------------------- det var väl lite överdrivet?... HH, gjorde ett skit bra bidrag... men men ska inte klaga..
Don't!
CCK Sparkar röv!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Mitchy P8 :
"CCK Vs. Heman Hustlers: 3-0 ----------------------------------- det var väl lite överdrivet?... HH, gjorde ett skit bra bidrag... men men ska inte klaga.."----------------------------------
All-Stars Vs. Guttersnipers: 0-3 exakt samma sak där
www.myspace.com/danielbylund
blir kul att höra rond 2..
Hoppas på en STFU mot Guttersnipers, men tror STFU får anstränga sig ordentligt om dom ska ta sig förbi CCK, kom igen! SKRÄLLA!
soundcloud.com/brormusk/sets
synd grabbar i k-hamn, men det var tight mellan CCK och Heman... good luck i semin CCK
hah men stick hem spring lr jogga lr va fan ni vill...... har aldrig skrattat så mkt åt det va,,,,, det var så jävla fult.... hahaha
)TRO(The Rap Out)BTK(
trro P18 - ah, måste varit nån komiker som kommit på det. skrattar läppen av mig. shyy
Mitchy - Det hade förmodligen sett annorlunda ut om domarna skulle dela ut poäng på en skala från 0-5, men nu var det så att domarna bara skulle säga vilka de tyckte skulle gå vidare. Annars hade det mycket väl kunnat vara 14-12 eller nåt :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
"Hermanhustlers inleder med någonting som liknar en parodi på Ghostbuters och i stil med Trainspotters (som jag i och för sig) anser låter som Ghostbusters)" Tuff man kan vara...
Lyricist
2007-04-05 13:47
haha :P jag är Tuff
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Producent
2007-04-05 15:50
BFVs var tunga! cause the shit they say is all true, haha!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Jag tror fan att B.F.V. tar hem det i år
http://www.myspace.com/gmonline http://www.ginieonline.info.se
EVIGHETSPUSSLET IN PROGRESS...
STFU IN FULL EFFECT MUTHAFUUKKA !
Die Moothafookaz !
Family crew gjorde det inte så¨bra ska jag säga:P ingen bra mixxning osv :P men drfocka va den som lyfte dom lite iaf ;) peace
Nämen tjena
allstars reff var jobbig, dem hade ju inte så feta dissar heller, annars var dem grymma.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
vad död den här tråden är.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
ajuste, hoppas på BFV - CCK i finalen.
Guttersnipers funkar men har inte några speciella rader soms ticker ut fortfarande som jag sagt.. bara flow i bidrgen,,
STFU wooord att några utan fame tog sig vidare, ni har vart grymma grabbs, men ni kommr åka ut mot CCK tyvärr.
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
en sak jag undrar är hur fan Family Crew kunde kvala in ? :S dom är verkligen värdelösa "/
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
elajt Du har lite för mycket fritid för ditt bästa.
Zyc0rE haha ja family crew var värkligen sämst fatta inte häller :S
www.myspace.com/friphmusic
snubben som lägger refrängerna i allstars är dåligt tajt.
www.myspace.com/kdlwilen
`- STFU -´
Die Moothafookaz !
ain't it about time for som real emcees throw your guns in the air, pump 'em like yeah let these bitch ass rappers know we in here va är de för beat?
www.myspace.com/kdlwilen
semi grejjen updaterades 1337 :D
now you know.
Jag hejjar på mabande vem hejjar du på? men eyy ska det avra samma dommare nu i semin?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Vem är han i tredje versen på all-stars rond 1? "I aint afraid of those halfass wack etc."
Wtf Just in case ska ju lätt vinna där mot fonky o dom damn aja inte jag som e domare peajjz!
9 april is teh shiet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Säger hubler att det är så, då är det så.
haha respekt!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
CCK vs BFV är allt jag vill höra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Tugga min vänster näve! Hah din keffa jävel.."
Careface.
Skivsamlare
2007-04-10 09:25
Vill höra CCK vs. BFV i Finalen :D
-§ '_' § ( . )( . )
Jag blir galen! Kan någon vänlig själ säga mej vilka som är med i STFU? tack!
Kaggen P18 STFU = Elegant, RockyRock, Sbäss, Nabil och Melvin J-spitz stod uppskriven i början men han visste inte själv varför :P menmen , han kanske kommer till semin? ;) who knows
Så Kaggen har skrivit 40 rader om oss utan att veta vilka vi är. Okok
Rocky P19 jag tror kaggen kan komma på nogot om er på 6 dagar svaret till asma var ju 2 dagar.
hanan hur fan får du till det att dumboleifi P17 slickar kaggens röv? ^O) bara undra?Guttersnipers kommer knulla:D(L)
Jag tror CCK vs. Guttersnipers i finalen.
Ka.. Ka.. Ka.. Ka ....
Careface.
Storhets är så jävla hård i den här ronden att Peter North framstår som en slapptask. Sjukt!