Vem är han i tredje versen på all-stars rond 1? "I aint afraid of those halfass wack etc."
Dubbelve P18 - tackar så mycketTomten - Det är jag.. hur så??
Everythin' needs an opossit like birth vs. death, love vs. hate me vs... your not wourth mentionin' ///C-Dogg's the name
Tomten- - förreste.. skicka gärna ett meddelande eller nått med svaret för jag är inte inne så ofta så jag pallar inte att sitta och kolla igenom typ 100 sidor med inlägg bara för att hitta ditt
peace
Everythin' needs an opossit like birth vs. death, love vs. hate me vs... your not wourth mentionin' ///C-Dogg's the name
Jag sitter här klockan 03:30, och jag har ingenting annat att säga än. - Suck.
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
allstars vart bättre än guttersnipers.. menmen .s CCK vs B.F.V i finalen.. Goodluck
-pack you'r bags man, you are a tourist!
låg standard som fan detta året:S:S wtf tyckte det va mk blandningar i grupperna om man kollar på skills vissa drog bara ner hela låten i backen för att nån annan sen ska dra upp den igen kändes bara fel... men men keep up the work and let the best sucka win peace
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
btw sissta snubben i Guttersnipers låter lite som eminem :'D ...
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Saknar den gamla tiden med Slapyomama hehe. I år var det ovanligt låg standard, även om det finns ett par utropstecken.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
quiroga jag kan hålla med dig lite men inte helt!allstars var riktigt bra tycker jag så fattar inte hur det kunde bli 3-0 men guttersnipers var ändå snäppet bättre så dom va klara vinnare men allstars var värda 1 röst iaf. :P
tycker toppen la det jävligt skönt, kul att höra att han leker med rösten. låter lite som gickpåre;D
Undrar hur man skriver 40 rader om någon, när man inte ens vet vem dom är eller vad dom heter, :´) tihihihihih Kaggsten <3333
Die Moothafookaz !
Ad0 P17 Jag är Kaggen! Jag klarar av tillomed av att lukta mej till vad det är för pizza nån går o bär på när dom är påväg hem från pizzerian!
Nej då men jag var jävligt osäker på vilka dom var bara! Visste inte alla namn så att säga! Puss
storets är bra han kommer på något fett
www.myspace.com/friphmusic
vänta bara..han har laddat vapnet :D
AMG - hooligans
Storhets har aldrig vart någon med vass lyrik i mina öron, MEN sättet han levererar på.... Dödar folk.
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Jag ska operera mej imornbitti! Nu vill jag att någon dissar mej för det! typ att jag måste operera bort fett eller nått! fast jag igentligen ska operera knät! Jag ska få morfin! Gratis oxå! fyfan va soft asså...
Kaggen det är soft.. Blir nog CCK vs. Guttersnipers. Men ser helst CCK vs. B.V.F. Bara för beefens skull liksom. Kul att få dissa kompisar?:D
www.slackerz.se
"Han som fick er att börja rappa (njaa aa) ... a fast det kosta' några hundralappar" :)
Haha kaggen det är ingen som orkar dissa dig längre, du vann vell rekordet att får flest dissar på 1 månad om jag inte minns fel :D det får räcka :D
lööw!
Kaggen P18 varför ska du berätta att du ska operera dig? I don't get it? hoppas det går bra peace
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Bra att kaggen ska operera sig, då har jag en till opiattorsk att langa till :).
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Haha Kaggen, hälsa ditt knä från mig :D När kommer bidragen ut? =)
dirra den skiten dirr rakt av...olé! GUTTERSNNNNIPERS!!!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Asså got to say, All-stars låtvar skönast
blir kul i helgen
www.myspace.com/danielbylund
Kaggen du opererar dig bara för morfinet eller hur :)
tare som du vill!
Skivsamlare
2007-04-12 20:24
Mjöööööööööööööööd. Hejja CCK.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Moderator
2007-04-13 00:38
Ja, nu har vi börjat spela in iaf...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Nu vill jag att någon dissar mej för det! typ att jag måste operera bort fett eller nått hahahahahahaha =)
Konse''
Mindre än 17 timmar kvar till deadline... Nästa tråd kommer upp lördageftermiddag. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Men jag vill höra låtarna NU?! förresten, skönt med morfinet, Kaggish?
Careface.
När bombas låtarna upp?
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Moderator
2007-04-13 13:13
Jag tror inte att vi vinner över Guttersnipers men jag tror vi överraskar fett många med vårat bidrag som förövrigt påbörjades igår natt, fan vad lat jag är :D
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Klart ni går vidare Mr P! eller hoppas på det iaf :D
Vårat bidrag är inne som pollenallergiker vid vårsäsong. Nuff said!
Moderator
2007-04-13 14:27
Och vårat bidrag är inne som MFS pillesnopp i Storhets chokladgrotta, nuff said! :$
[email protected]
hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-04-13 16:14
Jag tror inte att vi vinner över Guttersnipers men jag tror vi överraskar fett många med vårat bidrag som förövrigt påbörjades igår natt, fan vad lat jag är :D Ja ändrar nu min åsikt till att våra chanser ligger på minst 50-50. ps. Mfs, inte skrik sådär på beatet, det passar dig inte
[email protected]
B.F.Vs bidrag. - 1. För mycket kuk/bög/snopp-dissar. 2. B-Raz lägger såklart minst. Inte otippat. 3. Så jävla värdelöst med battlerefränger. Ska ni köra bidraget livet eller vad? + 1. RMK är tajt. 2. Beatet var helt ok. Vad är det för något? Ps. RMK: Klart man bjuder på bärs. Nästa gång ska du få kranvatten, på sin höjd. :)
Moderator
2007-04-13 16:49
MFS, Biggedy B-Raz har halsfluss och har haft det sen kvalbidraget.
[email protected]
När kmr rond2 upp?
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
läs vad fan mabande skriver.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1 timme
http://www.herrbitter.blogg.se/