haha stört skön brud . För att vara 8 år så knäcker hon många här på whoa . Be hon fortsätta med de hon gör =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GRYMT BRA! för att vara 8 bast :P riktigt coolt! Piz!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
haha snart är de beaf mot kaggen xD
haha nej inte mot kaggen kanske. men hon skulle ju fan ta räött många. haha ska fan be henne dissa stanislav lr va bögen kallar sig:P haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är kär i henne tror jag, fett gullig .. haha döööör för henne
upppp!
upp nu dååå
jorå såklart de är bra för o va 8bast! dock har du klippt och klistrat en del va? nice iaf, hälsa lilltjejen =)
Trollhättan, Mattan (punkt)
haha sötaste på länge asså! :)
Soft låt:_D haha.P
Svensk hip-hop!
fan va fränt! du kan bli fett duktig träna som fan, så kan du bli nya mc tia lr något höhö;)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Mannen vad tror du att en 8 åring skrivit låten själv. Kan man ens alfabetet då?
fan va låten äger!! / NSR
juliathorén
Ja, hon var ju iaf bättre än vissa här på whoa om jag ska vara ärlig.. Det säger ju ganska mkt om Whoa, eller
najjs för att vara 8 år . öva,öva,öva så kommer du bli fettbra =)
H-O-R-A
fan va grymt! :)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Fan va fett! Lägg inte ut hennes msn bara så inte Nazkar får tag på den!
fyfan..in i mp3 spelaren direkt:) upp för jonna the rapper
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
hon tackar. mer?
shit asså.. Får jag köpa henne av dig? haha, världens sötaste röst asså, Vi kan köra en match och vinnaren blir bjuden på gb glass:) haha så söööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt :)
hahaha satan va nice :D
http://www.myspace.com/bigdomilicous
HAHAHAHAH KUUUUUNG JAG SKA COLLABBA MED DENNA LILLAN ALLTSÅ!! :D!!!!!!! Fan vilket lyckorus jag fick av hennes rap :D:D
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
haha fett
MILES & SHARPCHEST - "STRIVIN' ON" MUSIKVIDEO UTE NU!!! - // JOEL 'LÅNGIELIZZLE' IGHE
as niice, hon kickar skönare än den nästan juice_ :P
Tig Kvinna!
Den va fan rätt så fet :p Dör att vara 8 bast så är det fett bra ;D Lite kassa rim men, det kommer! :p
Beat it!
Ja hon var ju bättre än 50 % på det här stället..
Fucka ur!
Nej det var skit tungt för att vara 8 :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
HAHAHAH! Så jävla grym hon är alltså! DIn mamma är kass och jag sitter på dass och du ligger under, du kan inte andas på flera sekunder!!! fy vad fett
vi ska göra klart hela låten under veckan.
då lägger vi upp den å då vill vi fan ha LIKA många kommentarer som nu:D
hoppas det!
ab
över 500 downloads och mindre än 100 kommentarer?
Haha asså, det är så komiskt att en 8åring är så jävla mycket bättre än tusentals rappare på den här sidan.. Men det är bara bra :D haha! Mer sånt här!
Fan tjejen har en framtid mayn nice flow asså :P :D
peace!
shiieet 8 ÅR !?!?! hon har en jävla bra start :)
Grym tjej alltså;) Hon var riktigt grym o skönt Nelly Furtado-beat också!
riktig bra...förortsungar :D
fan den här ungen är fet..har lyssnat tidigare men sooo cute:D
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
Yep, lätt att jag vill kicka med henne (A)
Tig Kvinna!
haha faan va nice :D :D
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
bättre än många här!
word^^
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
hon tackar:) tack för alla kommentarer
vikket flow ungen har, mycket bättre än vissa som är 15-20 år!
lööw!