AAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSBRA
fett tung upp upp!
Det var inte jag, det var han som sprang!
ABOOOOW FAN VA TUNG HON E! aboow, hon e bah 8 bast me , sheet, de där va faaan i meej fett !
Jag anser mig inte bra, men jag är i alla fall bättre än Dig!
Hon är bättre än många wannabe eminem rappare, go girl :)
FYFAN VA FET HON SKA GÖRA MERA :) hon la det fett soft btw är det ett freabeat
Hammmmmmmmburgare + en cola
HAHA! Fyfan vad soft xD Hon har ju som någon sa bättre flow än många 15+ här på whoa :D
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
tungt..lägg upp hela låten sen..pz
Fint som snus :) Synd bara att de alltid ska vara keff kvalité på alla nybörjares låtar !! Eller ahh, kan ju beror på att dom ÄR nybörjare :P Ge flickan en kram från mig ! One <3
http://www.myspace.com/micman123
uppp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
8bast, sjukt bra. få henne att fortsätta :) fffffffffeeeeeeetttttttttt
hihi va gullig unge har lyssnat flera gånger nu.fortsätt lill tjejen :D
upopp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfan va tung! repeat samt in på mp3n handlöst!
http://www.lospalindromas.com
Moderator
2007-04-11 12:51
upop för jonna nu whoa
Grym tjej alltså! JONNA FOR THE WIN! tag team nästa? Peace!
MeXXi P15 inte rappen, hon har MUSIKEN i blodet :)
http://www.myspace.com/micman123
man blir så jävla glad av den hära låten !:)
hon är inte me i förorts ungar för alla som tror det.
shit, fet låt för att vara tjej på 8 år:P
Assså jag kan inte sluta lyssna på den här :D så jävla bra :P lägg upp hela! ;D pz
den e inte klar ännu hon e på fritis hela veckan;P
uppp nu whoa
Hon var fan bra jue:O asså fiifan hon skulle fan jag kunna kicka med varelse min ålder asså.. hon var fetttt tung asså:D Jag gilla den.. slutar aldrig lyssna på den asså =) =) =) =)... BIG UPP FÖR HENNE ASSÅ=) AS Gullig jue =)
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
du får hojta till när hela e klar!
Det var inte jag, det var han som sprang!
haha skön ju :)
Södra 16 studio No Way Out
Hahahaha, så ballt :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
FAN VIKKEN GRYM BRUD JA SVÄR:D(Y) WOGGY VADÅ HON KAN HON KOMMER GÅ LÅNGT!!
uppp
men shit. fy va sjukt jeffla klockrent asså! direkt in på mp3n! tror nästan inte mina öron! Ett sånt flyt när man är åtta och dessutom står för texten själv?? Detta var ju bättre än de fjortonåriga rappare som slänger upp grejjer här på whoa. Riktigt, riktigt roligt att lyssna på, hahaha! Du måste fortsätta spela in sånt här:)
Rappat skitlänge.
Hoppas hon forsätter hon låter ju fan bättre än dom flesta tjejer som rappar.
thundercooperfuckinbird
JAG MÅSTE HA EN HEL LÅT MED JONNA HON FUCKAR ALLA FONKY HAR MÖTT SIN ÖVERKVINNA HAHA
Testosteron: rösten e inte ett dugg konstjord lite reverb bara.
uppp för jonna
festis röst javisst:D
Producent
2007-04-14 05:44
ne fy fan va söööööt du är fy fan vilken brud:D hon är bättre än många här iaf:D fett nice! Nu är Petter o ken ute ur leken
Flyger fritt, landar platt
lilleman_ : haha hörde din låt å du har typ fått 10 kommenaterer å jonna e fan bättre än du och har fått 1300 downloads och typ bara positiva kommentarer. undra vem fan som e noob?
thnx
kasta upp hela sen jucie juice
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
upppp
upppppp
om hon behöver ghostwrite till beat, ställer jag gärna upp.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
haha :) fett bra
Psycho Cirkus !