Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låten är nu klar och finns i audio forumet!!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
JÄVLAR SÅ SÖT!!! hoppas HON GÖR MER LÅTTAR :d
sure thang do that it aint gonna be nothing after that!
kan nån lägga upp länken igen? Funkar inte nu ju:(
Huuur cool som helsyt ju :D
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
HELA LÅTEN FINNS I FORUMET!! tråden heter juice m.fl - ingen är bättre än jonna.. admins har ändrat den! men lyss där!!
hahahahah fan va ägd :D för det första är jag bara 8 bast, jag leker harry potter flyger på en kvast eller nått hahahah :D fan va underbar liten sak :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Berre, Småkåt som en pedofil..
Haha så söt fan grymt bra:D
hahah as bra ju! Vem är de som lägger reffen?
Underground
Onlyme, om du menar hela låten, vadet Pikku
B
dra åttttttttttt hhhellvete jonna dissa digggg sjjjjjjjjjjjjjjjjjjääääääääääääällllllllllllllvvvvvvvvvvvvvv sug min kuk
JONNA ÄR MITT LIV HAH :D
kommentera i andra tråden för fan den här e död!
haha
Vilken jävla tjej..haha! fan va cool!
Biatch
fett jävla bra , 8 år och typ bättre än många andra ju ;P <3<3 hon är bäst (=
/fan, VAKNA UPP/
Jag tycker att hon har ganska kass delivery, och lite dåligt att hon inte har lagt addlibsen rätt (lite otajt ibland). Den tycker jag att hon e otajt mot beatet ibland, och vissa rader hade hon kunnat fila lite mer på. För lite multirim t.ex. Detta e inget jag diggar, direkt. Det finns bättre i denna genre, t.ex Professor P.
Representerar Trelleborg 4-life!
haha soft jämnför proffesor P med en 8a åring:P MEN TRÅDEN E DÖD FÖR FAN!
hon e fett söt :)
cheeeeeeeeea ;D
haha feeett fett, hon var duktig faktiskt :)
hahah fett tung tjej. den va skön peace
Ching ching ching huba baluba
så jäääävla grym =D framförallt jävligt sött, men hon har ju sjuk tallang, bättre än mig fan :P ge henne en riktig text och ett shysst beat o spela in en låt mate! Jag hjälper gärna till bara jag får höra henne i en låt!
haha nice,, hon kan ju rimmen synd att inte videon med henne live funkar :( BIG UPP ... annars Peace
Fan va sött =D
TRÅDEN ÄR DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!
hon va ju kung;P keep it up
UPP!
https://soundcloud.com/mendelsonbits
den e död!
istället för att tjata om att trådjäveln är död kan du väl länka till den nya? får ingen träff på "jonna" i forumet när jag söker.
nvm, ni hade ju bytt namn på låten
hha ne admins bytte namn på tråden
Fan vad härlig!!
http://www.myspace.com/mrkumlin
älskar den där låten ...pz
054 - KARLSTAD <3
haha :D är ju i takt så, det är fett som fan!
facebook.com/idiomatisk - fan page
upp förfan
work some magic
Va söt !. Hon är bra :).
Oggy ^.-
HAHA HON KOMMER DE BLI NÅTT AV!! :D
Lev galet som ung, kom till helvetet som kung!!
ohh vad gullig hon är :) bäst!
alla beslut slutar fel
fan vad fett ;) o hon e bara 8 bast ;O om några år så kan det nog gå vägen ;)
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!
wooow Lilla jonna får 300 comments
Psycho Cirkus !
JONNA ÄR SÅ GRYMM RYSER I HELA KROPPEN! ;P